pfirst Zgłoś #421 Napisano 21 Czerwca 2010 Witam. Mam następujący problem - przejrzałem forum i się z takim przypadkiem nie spotkałem - a więc: -przy otwieraniu drzwi z pilota i tak samo z kluczyka otwierają się wszystkie drzwi - ok, ale po kilku sekundach jeżeli nie otworzę jakichkolwiek drzwi - odsuwają się wszystkie szyby jakies 5 cm - wkurza mnie to bo po wejściu do auta muszą je zamykać z konsoli. Jak zamknę autko z pilota lub kluczyka to wszystkie drzwi się zamykają i szyby też się domykają - dodam że wcześniej - a mam to autko 3 lata nie działało domykanie szyb z pilota tylko z kluczyka mogłem to zrobić. Do tego kontrolka immo raz się zapala a raz nie - cześciej nie. Jakiś czas temu nie zamykały się dzrwi tylne lewe ale przyczyną tego był zerwany kabelek w wiązce w drzwiach - połączyłem i było ok. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #422 Napisano 21 Czerwca 2010 przy otwieraniu drzwi z pilota Jak masz dołożone sterowanie niefabryczne, tzn dodatkowy pilot, to jest ustawione na zamki pneumatyczne, sygnał za długi. Wygląda to tak, że wciskasz przycisk na pilocie, centralka podaje masę na przewód w drzwiach i teraz do samego otwarcia wystarczyłby jeden impuls, a centralka trzyma masę przez jakieś 4s i dlatego szyby zjeżdżają o 5 cm. To samo masz przy zamykaniu, ale Ci to nie przeszkadza bo Ci szybki domyka. Wyjściem jest sterownik który przy zamkykaniu daje długi sygnał czyli szybki się domkną, ale do otwierania daje tylko impuls 0,5s na otwarcie zamków, ale nieotwarcie okien. Zagmatwałem, ale mam nadzieję, że zrozumiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MrDannyYo Zgłoś #423 Napisano 21 Czerwca 2010 Witam!!nie moge zkladac nowych postow bo jestem nowym uzytkownikiem,i z gory przepraszam za bledy :)a wiec kupilem passata 2001 1.9 TDI 130 bhp i jest taka sprawa z centralnym zamkiem ze mam dwa kluczyki jeden orginalny scyzoryk z centralnym w nim i drugi zwykly plaski,i tym plaskim otwieram drzwi(poniewaz poprzdni wlasciciel rzekomo zatrzasnol kluczyk w srodku i wymienil wkladke) a drugim (scyzorykiem) odpalam i dzila on tez w bagazniku, czy jest mozliwosc jakiejs programacjii tego scyzoryka,bo centralny dziala tylko tym zwyklym plaskim bez przyciskow! Bardzo prosil bym o odpowiedz moje gg 4063306 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #424 Napisano 21 Czerwca 2010 Witam!!nie moge zkladac nowych postow bo jestem nowym uzytkownikiem,i z gory przepraszam za bledy :)a wiec kupilem passata 2001 1.9 TDI 130 bhp i jest taka sprawa z centralnym zamkiem ze mam dwa kluczyki jeden orginalny scyzoryk z centralnym w nim i drugi zwykly plaski,i tym plaskim otwieram drzwi(poniewaz poprzdni wlasciciel rzekomo zatrzasnol kluczyk w srodku i wymienil wkladke) a drugim (scyzorykiem) odpalam i dzila on tez w bagazniku, czy jest mozliwosc jakiejs programacjii tego scyzoryka,bo centralny dziala tylko tym zwyklym plaskim bez przyciskow! Bardzo prosil bym o odpowiedz moje gg 4063306 No ba!Jest Poczytaj chciaż pierwsze posty: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1543&highlight=kodowanie+kluczyka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #425 Napisano 22 Czerwca 2010 A mój zamek w tylnych drzwiach po stronie kierowcy dla odmiany reaguje na temperaturę. W chłodniejsze /takie jak teraz - 15-18*C/ zamyka i otwiera się OK.Przy cieplejszych i gorących dniach raz na parę otwarć centralnego z pilota potrafi zastrajkować i się nie otworzyć.Muszę wtedy mu "pomóc" klamką od wewnątrz. Miał ktoś takie cóś ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #426 Napisano 22 Czerwca 2010 A mój zamek w tylnych drzwiach po stronie kierowcy dla odmiany reaguje na temperaturę.W chłodniejsze /takie jak teraz - 15-18*C/ zamyka i otwiera się OK.Przy cieplejszych i gorących dniach raz na parę otwarć centralnego z pilota potrafi zastrajkować i się nie otworzyć.Muszę wtedy mu "pomóc" klamką od wewnątrz. Miał ktoś takie cóś ??? Odpowiedź jest prosta i o tym była już mowa Przy różnicach temperatur materiał jak wiadomo rozszerza się i na odwrót-zimne luty,poprostu czasami jest styk,czasami nie...Pzddr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #427 Napisano 22 Czerwca 2010 Czyli nie pozostaje nic innego jak wydrzeć zamek i lutować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #428 Napisano 22 Czerwca 2010 Czyli nie pozostaje nic innego jak wydrzeć zamek i lutować I to w miarę szybko, bo w końcu Ci się zamknie i będziesz kombinował z rozbieraniem zaryglowanych drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #429 Napisano 22 Czerwca 2010 Hmm,lutowanie albo wymiana całości : http://www.allegro.pl/item1077353619_zamek_drzwi_tyl_golf_iv_4_passat_b5_octavia_w_wa.html Robota ta sama,a nowe to nowe,choć to tylko zamiennik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #430 Napisano 23 Czerwca 2010 Hmm,lutowanie albo wymiana całości : http://www.allegro.pl/item1077353619_zamek_drzwi_tyl_golf_iv_4_passat_b5_octavia_w_wa.html Robota ta sama,a nowe to nowe,choć to tylko zamiennik. No to już zależy od Ciebie,Twoja decyzja.Jeżeli lutujesz to koszty są znikome,a tak dochodzi Ci kupno zamka.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pfirst Zgłoś #431 Napisano 23 Czerwca 2010 Napisał pfirst przy otwieraniu drzwi z pilota Jak masz dołożone sterowanie niefabryczne, tzn dodatkowy pilot, to jest ustawione na zamki pneumatyczne, sygnał za długi. Wygląda to tak, że wciskasz przycisk na pilocie, centralka podaje masę na przewód w drzwiach i teraz do samego otwarcia wystarczyłby jeden impuls, a centralka trzyma masę przez jakieś 4s i dlatego szyby zjeżdżają o 5 cm. To samo masz przy zamykaniu, ale Ci to nie przeszkadza bo Ci szybki domyka. Wyjściem jest sterownik który przy zamkykaniu daje długi sygnał czyli szybki się domkną, ale do otwierania daje tylko impuls 0,5s na otwarcie zamków, ale nieotwarcie okien. Zagmatwałem, ale mam nadzieję, że zrozumiesz Ok, to co mam zrobić, wymienić ten sterownik - gdzie on jest i jak to zrobić. dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #432 Napisano 24 Czerwca 2010 Ok, to co mam zrobić, wymienić ten sterownik - gdzie on jest i jak to zrobić.dzięki Dokładnie-zmienić.A jeżeli masz dokładany to musisz sam go poszukać niestety,podejrzewam jakieś pudełko wymiarów około (strzelam) 10cm na 4cm bo obudowy mogą być różne.Być może w okolicach kierownicy (pod nią) lub niedaleko modułu (w co już bardziej wątpię).Sterowniki kupisz choćby wysyłkowo.Ceny juz są teraz przystępne.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pfirst Zgłoś #433 Napisano 25 Czerwca 2010 No własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #434 Napisano 25 Czerwca 2010 o własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota.Pozdrawiam A jaki masz pilot, fabryczne były w kluczykach, albo taki jajowaty zwykły kluczyk, albo scyzoryk dwu lub trzy przyciskowy, jak masz inny pilot to było to dokładane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #435 Napisano 25 Czerwca 2010 No własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota.Pozdrawiam Najprościej będzie jak wrzucisz foto kluczyka/pilota-wtedy będziemy Ci mogli zdecydowanie lepiej pomóc.Oryginalnie oczywiście były,ale nie we wszystkich.Moi rodzice np.nie mają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew7890 Zgłoś #436 Napisano 27 Czerwca 2010 witam, mam problem zamkiem tzn. czasami blokuje się kluczyk i nie mogę przekręcić go aby zamknać drzwi mimo iż w 2 strone chodzi i mogę otwierać normalnie. do tego w zamku tym mam zimne luty, dlastego chcę go wymienić. Czy wymiana zamka pomoże ?? a co trzeba zrobić by po wymianie zamka mój aktualny kluczyk nadal pasował ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #437 Napisano 27 Czerwca 2010 Skoro blokuje sie kluczyk, to masz do wymiany co najmniej dwa elementy z wkładki zamka. Mi tak samo się blokowało i w koncu połamałem wkładkę Jak podjedziesz na jakiś szrot, to ci gość z innej wkładki zrobi taką, która pasuje na twój klucz. Ja byłem 3 dni temu i mam już wkładkę sprawną Ze wszystkim zapłaciłem 70 zł. A w kwestii zimnych lutów, to musisz rozebrać drwi, wyjąc zamek i przelutować sześć (bądź osiem) - nie pamiętam ) końcówek na płytce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #438 Napisano 27 Czerwca 2010 A w kwestii zimnych lutów, to musisz rozebrać drwi, wyjąc zamek i przelutować sześć (bądź osiem) - nie pamiętam ) końcówek na płytce. w zamku z wkładką 8 w zamku bez wkładki 6. Co do samego blokowania to tak jak Danek napisał, masz wkładkę do poprawienia, jest ona oddzielnym elementem, nie "zestawem" z zamkiem, zamek sobie, wkładka sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrew7890 Zgłoś #439 Napisano 28 Czerwca 2010 znalazłem taka wkładkę http://allegro.pl/item1086652650_passat_b5_wkladka_zestaw_naprawczy_drzwi_klucza.html, a co trzeba zrobić by po przełożeniu kluczyk nadal pasował ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #440 Napisano 28 Czerwca 2010 oddać do specjalisty od zamków, to rozbierze i poprzekłada blaszki pod Twój kluczyk. W Sochaczewie jest taki człowiek co to robi, ale na bank znajdziesz bliżej, a jak masz trochę zaparcia w sobie to samemu bebechy poprzekładasz żeby pasował kluczyk. Na forum golfa bodajże jest opisane jak to zrobić, poszperaj na google to znajdziesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach