Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam następujący problem - przejrzałem forum i się z takim przypadkiem nie spotkałem - a więc:

-przy otwieraniu drzwi z pilota i tak samo z kluczyka otwierają się wszystkie drzwi - ok, ale po kilku sekundach jeżeli nie otworzę jakichkolwiek drzwi - odsuwają się wszystkie szyby jakies 5 cm - wkurza mnie to bo po wejściu do auta muszą je zamykać z konsoli. Jak zamknę autko z pilota lub kluczyka to wszystkie drzwi się zamykają i szyby też się domykają - dodam że wcześniej - a mam to autko 3 lata nie działało domykanie szyb z pilota tylko z kluczyka mogłem to zrobić. Do tego kontrolka immo raz się zapala a raz nie - cześciej nie.

Jakiś czas temu nie zamykały się dzrwi tylne lewe ale przyczyną tego był zerwany kabelek w wiązce w drzwiach - połączyłem i było ok.

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy otwieraniu drzwi z pilota

Jak masz dołożone sterowanie niefabryczne, tzn dodatkowy pilot, to jest ustawione na zamki pneumatyczne, sygnał za długi. Wygląda to tak, że wciskasz przycisk na pilocie, centralka podaje masę na przewód w drzwiach i teraz do samego otwarcia wystarczyłby jeden impuls, a centralka trzyma masę przez jakieś 4s i dlatego szyby zjeżdżają o 5 cm.

To samo masz przy zamykaniu, ale Ci to nie przeszkadza bo Ci szybki domyka. Wyjściem jest sterownik który przy zamkykaniu daje długi sygnał czyli szybki się domkną, ale do otwierania daje tylko impuls 0,5s na otwarcie zamków, ale nieotwarcie okien.

Zagmatwałem, ale mam nadzieję, że zrozumiesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MrDannyYo

Witam!!nie moge zkladac nowych postow bo jestem nowym uzytkownikiem,i z gory przepraszam za bledy :)a wiec kupilem passata 2001 1.9 TDI 130 bhp i jest taka sprawa z centralnym zamkiem ze mam dwa kluczyki jeden orginalny scyzoryk z centralnym w nim i drugi zwykly plaski,i tym plaskim otwieram drzwi(poniewaz poprzdni wlasciciel rzekomo zatrzasnol kluczyk w srodku i wymienil wkladke) a drugim (scyzorykiem) odpalam i dzila on tez w bagazniku, czy jest mozliwosc jakiejs programacjii tego scyzoryka,bo centralny dziala tylko tym zwyklym plaskim bez przyciskow!

 

Bardzo prosil bym o odpowiedz moje gg 4063306

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!nie moge zkladac nowych postow bo jestem nowym uzytkownikiem,i z gory przepraszam za bledy :)a wiec kupilem passata 2001 1.9 TDI 130 bhp i jest taka sprawa z centralnym zamkiem ze mam dwa kluczyki jeden orginalny scyzoryk z centralnym w nim i drugi zwykly plaski,i tym plaskim otwieram drzwi(poniewaz poprzdni wlasciciel rzekomo zatrzasnol kluczyk w srodku i wymienil wkladke) a drugim (scyzorykiem) odpalam i dzila on tez w bagazniku, czy jest mozliwosc jakiejs programacjii tego scyzoryka,bo centralny dziala tylko tym zwyklym plaskim bez przyciskow!

 

Bardzo prosil bym o odpowiedz moje gg 4063306

 

No ba!Jest ;) Poczytaj chciaż pierwsze posty: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1543&highlight=kodowanie+kluczyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój zamek w tylnych drzwiach po stronie kierowcy dla odmiany reaguje na temperaturę.

W chłodniejsze /takie jak teraz - 15-18*C/ zamyka i otwiera się OK.Przy cieplejszych i gorących dniach raz na parę otwarć centralnego z pilota potrafi zastrajkować i się nie otworzyć.Muszę wtedy mu "pomóc" klamką od wewnątrz.

Miał ktoś takie cóś ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mój zamek w tylnych drzwiach po stronie kierowcy dla odmiany reaguje na temperaturę.

W chłodniejsze /takie jak teraz - 15-18*C/ zamyka i otwiera się OK.Przy cieplejszych i gorących dniach raz na parę otwarć centralnego z pilota potrafi zastrajkować i się nie otworzyć.Muszę wtedy mu "pomóc" klamką od wewnątrz.

Miał ktoś takie cóś ???

 

Odpowiedź jest prosta i o tym była już mowa ;) Przy różnicach temperatur materiał jak wiadomo rozszerza się i na odwrót-zimne luty,poprostu czasami jest styk,czasami nie...Pzddr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie pozostaje nic innego jak wydrzeć zamek i lutować :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli nie pozostaje nic innego jak wydrzeć zamek i lutować

I to w miarę szybko, bo w końcu Ci się zamknie i będziesz kombinował z rozbieraniem zaryglowanych drzwi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm,lutowanie albo wymiana całości :

 

http://www.allegro.pl/item1077353619_zamek_drzwi_tyl_golf_iv_4_passat_b5_octavia_w_wa.html

 

Robota ta sama,a nowe to nowe,choć to tylko zamiennik.

 

No to już zależy od Ciebie,Twoja decyzja.Jeżeli lutujesz to koszty są znikome,a tak dochodzi Ci kupno zamka.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał pfirst

przy otwieraniu drzwi z pilota

 

Jak masz dołożone sterowanie niefabryczne, tzn dodatkowy pilot, to jest ustawione na zamki pneumatyczne, sygnał za długi. Wygląda to tak, że wciskasz przycisk na pilocie, centralka podaje masę na przewód w drzwiach i teraz do samego otwarcia wystarczyłby jeden impuls, a centralka trzyma masę przez jakieś 4s i dlatego szyby zjeżdżają o 5 cm.

To samo masz przy zamykaniu, ale Ci to nie przeszkadza bo Ci szybki domyka. Wyjściem jest sterownik który przy zamkykaniu daje długi sygnał czyli szybki się domkną, ale do otwierania daje tylko impuls 0,5s na otwarcie zamków, ale nieotwarcie okien.

Zagmatwałem, ale mam nadzieję, że zrozumiesz

 

Ok, to co mam zrobić, wymienić ten sterownik - gdzie on jest i jak to zrobić.

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, to co mam zrobić, wymienić ten sterownik - gdzie on jest i jak to zrobić.

dzięki

 

Dokładnie-zmienić.A jeżeli masz dokładany to musisz sam go poszukać niestety,podejrzewam jakieś pudełko wymiarów około (strzelam) 10cm na 4cm bo obudowy mogą być różne.Być może w okolicach kierownicy (pod nią) lub niedaleko modułu (w co już bardziej wątpię).Sterowniki kupisz choćby wysyłkowo.Ceny juz są teraz przystępne.Pzdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota.

Pozdrawiam

A jaki masz pilot, fabryczne były w kluczykach, albo taki jajowaty zwykły kluczyk, albo scyzoryk dwu lub trzy przyciskowy, jak masz inny pilot to było to dokładane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No własnie - ja nic nie dokładałem kupiłem autko z pilotami i nie mam pojęcia gdzie jest ten sterownik -a czy fabrycznie nie montowano w tych Paskach takiego sterownika , przecież w tego klasie samochodach chyba były już zamki na pilota.

Pozdrawiam

Najprościej będzie jak wrzucisz foto kluczyka/pilota-wtedy będziemy Ci mogli zdecydowanie lepiej pomóc.Oryginalnie oczywiście były,ale nie we wszystkich.Moi rodzice np.nie mają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam problem zamkiem tzn. czasami blokuje się kluczyk i nie mogę przekręcić go aby zamknać drzwi mimo iż w 2 strone chodzi i mogę otwierać normalnie. do tego w zamku tym mam zimne luty, dlastego chcę go wymienić. Czy wymiana zamka pomoże ?? a co trzeba zrobić by po wymianie zamka mój aktualny kluczyk nadal pasował ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro blokuje sie kluczyk, to masz do wymiany co najmniej dwa elementy z wkładki zamka. Mi tak samo się blokowało i w koncu połamałem wkładkę :kwasny: Jak podjedziesz na jakiś szrot, to ci gość z innej wkładki zrobi taką, która pasuje na twój klucz. Ja byłem 3 dni temu i mam już wkładkę sprawną :D Ze wszystkim zapłaciłem 70 zł.

A w kwestii zimnych lutów, to musisz rozebrać drwi, wyjąc zamek i przelutować sześć (bądź osiem) - nie pamiętam :P ) końcówek na płytce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w kwestii zimnych lutów, to musisz rozebrać drwi, wyjąc zamek i przelutować sześć (bądź osiem) - nie pamiętam ) końcówek na płytce.

w zamku z wkładką 8 w zamku bez wkładki 6. Co do samego blokowania to tak jak Danek napisał, masz wkładkę do poprawienia, jest ona oddzielnym elementem, nie "zestawem" z zamkiem, zamek sobie, wkładka sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oddać do specjalisty od zamków, to rozbierze i poprzekłada blaszki pod Twój kluczyk.

W Sochaczewie jest taki człowiek co to robi, ale na bank znajdziesz bliżej, a jak masz trochę zaparcia w sobie to samemu bebechy poprzekładasz żeby pasował kluczyk. Na forum golfa bodajże jest opisane jak to zrobić, poszperaj na google to znajdziesz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności