nowson Zgłoś #1 Napisano 11 Maja 2017 Jak w temacie , film : piszczy jak zimny silnik jest 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #2 Napisano 12 Maja 2017 Mam dokładnie to samo (a nawet gorzej) w Audi A4 B9 2.0TDI 190KM. Również rano jak auto jest nierozgrzane, po zimnej nocy piszczy na maxa. Byłem w sevisie n przeglądzie 30Tkm - nic nie stwierdzili. Ponownie, przedwczoraj odwiedziłem servis z nagranym filmem pokazującym jak coś niemiłosiernie piszczy. Chcieli abym auto zostawił im do następnego dnia, aby rano mogli to zweryfikować. Tak też się stało. Przy odbiorze poinformowali mnie, że faktycznie coś piszczy, nie wiedzą co, nagrali fil i wyślą celem konsultacji. n wszelki wypadek zamówili komplet części do wymiany rozrządu (!) oraz pasek wielorowkowy z rolką prowadzącą. Jak części przyjdą to będą stopniowo wymieniać aż dojdą co to jest. Oczywiście jak dostaną odpowiedź z 'Centrali' naprowadzającą ich na przyczyną - to się podporządkują. Dla mnie to pasek wielorowkowy (osprzętu) ale raczej bym stawiał na rolkę prowadzącą / napinacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Tadejro Zgłoś #3 Napisano 16 Czerwca 2017 No niestety miałem to samo, do wymiany cały rozrząd przy przebiegu 20kkm:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hak64 Zgłoś #4 Napisano 17 Czerwca 2017 Niestety coraz więcej producentów korzysta z tanich chińskich podzespołów i części. Efektem są nadpalone zawory, zacierające się łożyska, przepalone przekaźniki i moduły, a i blachy potrafią korodować już w okresie gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #5 Napisano 18 Czerwca 2017 Problemem jest raczej postarzanie produktów lub jak kto woli skracanie ich cyklu życia. Do tego redukcja kosztów. Bo to, że coś jest w Chinach produkowane według wymagań zamawiającego nie jest problemem. Chińczyk jak mu powiesz z czego i jak ma być zrobione to tak zrobi. Musisz rozróżnić rodzimy produkt Chiński i to budżetowy, od produktu jakościowego, jeszcze zamówionego przez kontrahenta. Widocznie takie są zamawiane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eurotoman Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2018 U mnie przy 30 tys przy takich samych objawach wymienili cały rozrząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #7 Napisano 12 Kwietnia 2018 u mnie przy 70kkm tez tak piszczy na zimnym silniku, serwis stwierdzil że rozrząd do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2018 btw. ma ktoś potwierdzone informacje przy jakim przebiegu wymienia sie rozrząd w 2.0 TDI? w ASO audi z tym samym silnikiem (190km) mowią ze przy 120kkm a przy serwisie passata powiedzieli mi ze normalnie przy 210kkm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RogalPraga Zgłoś #9 Napisano 12 Kwietnia 2018 5 godzin temu, sadam1988 napisał: btw. ma ktoś potwierdzone informacje przy jakim przebiegu wymienia sie rozrząd w 2.0 TDI? w ASO audi z tym samym silnikiem (190km) mowią ze przy 120kkm a przy serwisie passata powiedzieli mi ze normalnie przy 210kkm? zawsze tak było że pierwszy rozrząd od nowości to 120 tys a później co 80 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowiczok Zgłoś #10 Napisano 14 Kwietnia 2018 Mam (miałem) to samo przy 40 tkm. W ramach gwarancji ASO wymieniła rolkę napinacza + pasek, ale samochód musiał pozostać w serwisie kilka dni w celu ... "weryfikacji" Problem z piszczeniem na zimnym silniku jest dobrze znany w ASO VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fedwo Zgłoś #11 Napisano 17 Kwietnia 2018 W B8 mojej mamy to samo jak u kolegi powyżej. Wymiana napinacza pomimo, że auto już po gwarancji była nieodpłatna. Zaproponowali wymianę rozrządu (przebieg ok. 60Tkm) z jakąś dopłatą, ale tylko za części - jak już tyle rozbierali to warto to było zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadam1988 Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Mały update z mojej strony. następnego dnia okazało się że jednak ASO nie chce wymieniać całego rozrządu, tylko jedną rolke/napinacz w ramach gwarancji (przebieg 67kkm), tłumacząc że producent tego nie zaleca i że normalnie rozrząd wymienia się przy 210kkm) Sam zaproponowałem, żeby też wymienili rozrząd przy okazji i że ja zapłacę za dodatkowe części - (w szczególności pasek - bo i tak był zdjęty). Delikatnie mówiąc nie podeszłi chętnie do tego pomysłu, zdecydowanie mi to rozradzano, i potraktowano mnie jakbym chciał wymusić wymianę rozrządu w ramach gwarancji. Wydało mi się to dziwne, przystałem na wymianę samego napinacza i stwierdziłem że będę tak jezdzil do puki jest gwarancja, a potem wymienię rozrząd ale już na pewno nie w tym serwisie. PS. w tą wymianię rozrządu przy 210kkm jakoś nie chce mi się wierzyć. Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez sadam1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur1991 Zgłoś #13 Napisano 14 Sierpnia 2019 Panowie mam ten sam problem i pytanie czy jazda z tym będzie ryzykowna czy nic nie powinno się stać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mirecki Zgłoś #14 Napisano 15 Sierpnia 2019 U mnie zaczęło przy ok 20 tys km teraz mam 140 tys poza ćwierkaniem rano nic złego się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam84 Zgłoś #15 Napisano 20 Października 2019 Ten PISK to Wadliwa rolka napinacza firmy GATES. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach