prezess7 Zgłoś #21 Napisano 12 Kwietnia 2017 Jak zaparkowałeś za pomocą pla to żeby Ci wyjechał wciskasz przycisk od pla i wtedy dostaniesz komunikaty na fisie do wyjazdu (takie jak przy pakowaniu) A to ciekawostka :hmm Zaraz idę sprawdzić czy mam takie cuda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #22 Napisano 12 Kwietnia 2017 ...a czy do tego wystarczy sterownik z końcówką "L" czy może "S"? Nie chce cię wprowadzić w błąd ale chyba s Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #23 Napisano 12 Kwietnia 2017 A to ciekawostka :hmmZaraz idę sprawdzić czy mam takie cuda... ...chyba jednak nie mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tberent Zgłoś #24 Napisano 12 Kwietnia 2017 Tylko S Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #25 Napisano 12 Kwietnia 2017 Jak zaparkowałeś za pomocą pla to żeby Ci wyjechał U mnie nie jest to wymagane. Wsiadam , wciskam i stosuje się do komunikatów na fisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #26 Napisano 12 Kwietnia 2017 U mnie nie jest to wymagane. Wsiadam , wciskam i stosuje się do komunikatów na fisie. Być może :hmm w ten sposób nie sprawdzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #27 Napisano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) U mnie wlasnie tez tego nie kojarze ale przetestuje W razie czego jakie macie sterowniki (bo to chyba od sterownika zalezy czy obsluguje wyjazd). ja mam taki sterownik: Address 10: Park/Steer Assist (J791) Labels: 3AA-919-475.clb Part No SW: 3AA 919 475 D HW: 3AA 919 475 A Component: PARKHILFE PLA H04 0007 Revision: -------- Serial number: 20431027907222 Coding: 308306 Shop #: WSC 99999 1023 2097151 ASAM Dataset: EV_EPHVA2C000000000 001006 ROD: EV_EPHVA2C000000000_SE36.rod VCID: 3C77D27BB79E7CFE88B-8069 Address 44: Steering Assist Labels: 5N1-909-144.clb Part No SW: 5N1 909 144 S HW: 5N1 909 148 K Component: J500__APA-BS KL.310 1501 Revision: 1BH04740 Serial number: 00161440384401 Coding: 0000258 Shop #: WSC 37179 002 1048576 VCID: 428BAC831D7A0A0EC27-8017 Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez artmin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #28 Napisano 13 Kwietnia 2017 Adres 10 SW 3AA 919 475L HW 4H0 919 475E Adres 44 SW 5N1 909 144R HW 5N1 909 148J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #29 Napisano 13 Kwietnia 2017 ...i jeszcze pytanie: czy będzie trzeba prowadzić dodatkowe kable od panelu (z PA) przy lewarku do PDC (przewód od włacznika i od lampki kontrolnej) czy może wiązka jest już przystosowana? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #30 Napisano 13 Kwietnia 2017 Z wiązkami w VW zauważyłem, że nie są na zapas. Stawiam na to, że trzeba ciągnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #31 Napisano 13 Kwietnia 2017 Z wiązkami w VW zauważyłem, że nie są na zapas. Wiem, Ze VW nie daje nic w "gratisie" no ale może.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tberent Zgłoś #32 Napisano 13 Kwietnia 2017 Wiem, Ze VW nie daje nic w "gratisie" no ale może.... Uparty jesteś. Słuchaj w dobie oszczędności to wiązki są tak krótkie ze na styk wchodzą w sterowniki. Z tego co pamiętam to z przycisku PLA idą dwa kable do sterownika. Jeden jest od załączenia trybu PLA a drugi do podświetlania na żółto kontrolki w trybie pla. Resztę tzn podświetlanie i masę bierzesz z przycisku od PDC. Na 100000% nie masz wtyczki i kabli od PLA Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #33 Napisano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) Uparty jesteś. Słuchaj w dobie oszczędności to wiązki są tak krótkie ze na styk wchodzą w sterowniki. Z tego co pamiętam to z przycisku PLA idą dwa kable do sterownika. Jeden jest od załączenia trybu PLA a drugi do podświetlania na żółto kontrolki w trybie pla. Rozebrałem, oblukałem i faktycznie nie ma nic "gratis". Musi być 14 przewodów a jest tylko 12 Brak dwóch tak jak piszesz. I zapewne we wtyczce nie będzie pinów:( Ktoś na Alledrogo sprzedaje piny z kabelkami- może macie namiary. Edytowane 13 Kwietnia 2017 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #34 Napisano 13 Kwietnia 2017 Ktoś na Alledrogo sprzedaje piny z kabelkami- może macie namiary. tu masz namiar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #35 Napisano 13 Kwietnia 2017 (edytowane) tu masz namiar Dzięki. Zaczynam kompletować niezbędne podzespoły do moda A tak nawiasem mówiąc gdyby ktoś potrzebował 3AE919475B i 3AB927238CA to zapraszam na PW. Edytowane 14 Kwietnia 2017 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
judam Zgłoś #36 Napisano 14 Kwietnia 2017 Czy włącznik od np PA można zastąpić innym włącznikiem. Pytam bo zaciekawiło mnie dlaczego trzeba cały tunel wymieniać. Czy takie włączniki są jakoś przez system identyfikowane że ten to ten a ten to tamten? Czy można go na przykład zastąpić innym włacznikiem od b6? - - - - - aktualizacja - - - - - No i jeszcze dwa pytania. Jak wyglada sprawa zlicznikami do PLA. Gdzies czytałem że na czerowny licznik działa tylko pla 1.0 a na 1.5 i 2.0 tylko białe już. I z kolei biały nie bedzie działał na 1.0. To prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #37 Napisano 16 Kwietnia 2017 gdy wymienisz pompe abs trzeba wymienić sterownik epb co za tym idzie przycisk ręcznego który jest w tunelu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #38 Napisano 16 Kwietnia 2017 (edytowane) Wymiana EPB nie wymaga zmiany przycisku, mylisz pojęcia. A twój sterownik EPB bez zmiany pompy można zmienic nawet na 3AA. Montaż Park-Assist 1 i 1.5 nie wymaga zmiany pompy ABS wychodził fabrycznie taki Passat B6. Edytowane 16 Kwietnia 2017 przez grabotg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tberent Zgłoś #39 Napisano 16 Kwietnia 2017 Wymiana EPB nie wymaga zmiany przycisku, mylisz pojęcia. A twój sterownik EPB bez zmiany pompy można zmienic nawet na 3AA. Montaż Park-Assist 1 i 1.5 nie wymaga zmiany pompy ABS wychodził fabrycznie taki Passat B6. Udowodnij to. Z tego co wiem przy montażu to do 1.5 jak i 2.0 potrzebna jest pompa z większą ilością pamięci. Do 1.0 wystarczy prawie każda z esp. Trzeba jeszcze sprawdzić po kodach PR Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #40 Napisano 16 Kwietnia 2017 Do 1.5 wystarczy pompa z b6. 2.0 to jest całkiem inna bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach