Gość MMarcu Zgłoś #1 Napisano 14 Września 2005 Mam pytanie, czy w pasku mogę sam sprawdzić poziom płynu we wspomaganiu kierownicy? Czy tylko w ASO. W ogóle to chyba trzeba go też co jakiś czas zmienić albo uzupełnić? MMarcu 1.9 TDI 2002 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #2 Napisano 14 Września 2005 Proszę na miniaturkach (kliknij w nie) masz pokazane co w każdym silniku jest czym: Nie odznaczyli tylko jednej rzeczy. Takiego zielonego korka (strzałka na dolnej miniaturce) i on raczej jest tym poszukiwanym. Tą osłonę plastikową ściągasz wyciągając ją w górę (uważaj na wiązkę, która jest pod spodem) i sprawdzasz. Powinny być na obudowie jakieś znaczniki. Jak nie prześwituje, poświeć latarką od góry do środka, powinieneś złapać poziom płynu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MMarcu Zgłoś #3 Napisano 18 Września 2005 Dzięki za podpowiedĽ, zbiorniczek nie jest przĽroczysty, ale w korku jest miarka z podziałką min, max. Wystarczy zatem odkręcić i już jest wszystko jasne. A czy można w jakiś sposób sprawdzić poziom oleju przekładniowego w przekładni kierowniczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #4 Napisano 18 Września 2005 A czy można w jakiś sposób sprawdzić poziom oleju przekładniowego w przekładni kierowniczej? W przekladni kierowniczej masz plyn zwany tez olejem!!!Tak ze powinna to byc ta miarka z podzialka :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość MMarcu Zgłoś #5 Napisano 19 Września 2005 he he, czyli płyn w układzie wspomagania to też płyn w przekładni kierowniczej? Nie ma innego w przekładni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość artiszek Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2005 Mam pytanie jaki płyn stosowac do wspomagania kierownicy?? w passku b5 bo od niedawna go posiadam i chciał bym zasięgnac informacji uzytkowników!! pozdrawaim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość BARANMC Zgłoś #7 Napisano 23 Października 2005 Jako tako płynu sie nie wymienia tylko dolewa, na 90% jest to czerwony płyn np:DEXTRON 3, ale lepiej to sprawdz ,jak jest taki dziwny ciemny brąz to był to kiedyś czerwony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość artiszek Zgłoś #8 Napisano 25 Października 2005 Dzieki u mnie jest to zielony plyn :? nazwy nie pamietam ale bardzo dziekuje sprawdzieł m w ksiażce servisowej i juz dolałem :smile: :razz: pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Andrzejaw Zgłoś #9 Napisano 4 Grudnia 2005 Ten płyn produkuje firma Febi i ma oznaczenie 6162 jest to płyn mineralny firma febi ma również w ofercie produkt syntetyczny o nr. 6161 [ Dodano: Nie Gru 04, 2005 14:31 ] i oczywiście jest on koloru zielonego przestrzegam przed używaniem płynów czerwonych wv pompy go nie lubią !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zbysiu Zgłoś #10 Napisano 26 Stycznia 2006 Witam mam pytanko ile dokładnie wchodzi oleju do wspomagania kierownicy i jak to zrobić zeby dokładnie go spuścic z układu bo musze wymienić czerwony na zielony [ Dodano: Pią Sty 27, 2006 00:22 ] chodzi mi oczywiscie o passata B5 tdi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #11 Napisano 27 Stycznia 2006 [ Dodano: Pią Sty 27, 2006 2:10 pm ] Nie jestem pewny...ale jak juz zlejesz to dolewaj tyle zeby bylo rowno na miarce tam powiedzy min a max . Byle by na zimnym zilniku. jedziesz troche rozgrzewa ci sie silnik nie gasisz go i patrzysz ile jest tam tego plynu. jak za malo to dolej ( raczej musisz pozniej dolac). on musi sie tam rozprowadzic po ukladzie. jak juz dojdzie wszedzie to tam zostanie i bendzie ok. Zasada jest taka ze lepiej dolac mniej niz pozniej jezeli przelejesz to na tyle sie zwiekszy cisnienie ze pojda ci uszczelniacze czy jakies inne rurki doprowadzajace plyn. Ja dasz za malo to bendzie ciezej chodzic i bendzie slychac taki dziwny dzwiek. oznacza ze trzeba dolac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kmink Zgłoś #12 Napisano 27 Stycznia 2006 a czym sie rózni czerwony od zielonego(płyn) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #13 Napisano 28 Stycznia 2006 Polecam temat z działu B4 - może być pomocny przy wymianie płynu - generalnie zasada jest taka sama: http://www.vw-passat.pl/viewtopic.php?t=773 http://vw-passat.pl/viewtopic.php?t=809 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość markus227 Zgłoś #14 Napisano 5 Lutego 2006 Czy ktoś miał problem z czerwonym ???---koleś ma i nie narzeka??-po wymianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #15 Napisano 5 Lutego 2006 Szczerze mówiąc też muszę dolać tego płynu i fajnie by było, gdyby ktoś doświadczony wpadł do tego wątku i wyjaśnił wszelkie wątpliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mol8 Zgłoś #16 Napisano 5 Lutego 2006 mam paska z98r i tez mam zielony plyn na zbiorniczku jest nalepka okresla jaki plyn trzeba zalac (przynajmniej u mnie jest i jest napisane miner..) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #17 Napisano 5 Lutego 2006 Ja właśnie nie mam nalepki:/ A w dodatku ciężko mi rozpoznać kolor - na pograniczu zgniłej zieleni i brązu, więc ciężko przyporządkować jednoznacznie. Dlatego myślałem, że ktoś napisze oficjalne zalecenia itp. Ale widzę, że będę musiał sam poszukać. Pojutrze powinienem dać znać w tej sprawie, bo mam jeszcze egzamin przed sobą i ciężko z czasem. [ Dodano: Nie Lut 05, 2006 5:16 pm ] Na razie znalazłem gdzieś w manualach tajemnicze oznaczenie -G 002 000-. Jak znam życie to jest to wewnętrzne oznaczenie VW i nie dojde do tego tak łatwo... [ Dodano: Nie Lut 05, 2006 5:19 pm ] O, a jednak coś znalazłem: http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=4282&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=99a8426961e48a80eb1d353994cccf4d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mol8 Zgłoś #18 Napisano 6 Lutego 2006 dla 100% pewnosci zadzwon do serwisu mam paska b5 z 98r i do mnie idzie plyn o parametrach G002 000-odpowiednikiem tego jest plyn z febiego M 6162-zielony mineralny koszt za 1l 25 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marky Zgłoś #19 Napisano 18 Maja 2007 Znalazłem dzisiaj wyciek. Najprawdopodobniej obejma przewodu, który idzie do zbiornika się obluzowała - stan płynu poniżej minimum. Pojechałem więc do ASO i kupiłem ale okazał się zielony a w zbiorniku mam czerwony, nakrętka zbiorniczka w kolorze zielonym Można strzykawką odessać stary i dolać nowy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 18 Maja 2007 A masz taką duża - prawie 2 litrową strzykawkę Po co sobie "robisz pod górkę" Jedź kup czerwony i dolej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach