dlugi_ Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2016 Witam mam problem z sondą lambdą mianowicie sonda dawała błąd co jakiś czas: 009766 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit P2626 - 008- Open - Intermittent - MIL ON Po skasowaniu za jakiś czas (nie długi) znów się pojawiał. Postanowiłem wymienić ową sondę na nową, kupiłem Boscha za jedyne 355 PLN... Sonda włożona odpalam żeby skasować błąd a komputer mi wali cały czas innym.. 000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P0130 - 006 - Malfunction in Curcuit Pytanie co jest grane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #2 Napisano 21 Grudnia 2016 a czy załozyłes własciwą sonde tzn taką samą? ewentualnie nowa sąda walnięta. pierwszy błąd dotyczy sondy liniowej która jest podzielona na kanały chyba pomiarowa, detekcyjna i pompowa, twój bład mówi że w sekcji pompowej masz przerwany obwód a drugi bład na nowej wywala ogólnie bład sondy tak jakby była inna /uszkodzona. niepodpieta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi_ Zgłoś #3 Napisano 21 Grudnia 2016 W sekcji pompowej? czyli w samej sondzie? Nowa to Bosch 0281004148 i z tego wychodzi że pasuje do mojego BMRa i do CBBB Pierwsza myśl po tym błędzie właśnie była taka że może nowa sonda jest uszkodzona. Sprawdzałem wiązkę i wszystko wygląda dobrze. Szybka rada... Lepiej jeździć na starej z uszkodzonym jednym obwodem niż na nowej która w ogóle nie działa tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #4 Napisano 21 Grudnia 2016 reklamacja sondy, wg mnie nowa jest uszkodzona, a to że boscha to w dzisiejszych czasach mało istotne i tak wszystko produkują te małe skosnookie ludziki z zółtymi małymi rączkami. ew jesli masz od kogo obojetnie czy to z audi vw czy skody czy szrotu podmien na chwile pewna sonde i wtedy sprawdz czy wywali błąd, przeciez podmiana jej to 5 min roboty bo jest na wierzchu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi_ Zgłoś #5 Napisano 21 Grudnia 2016 Pytam bo napisałeś że o sekcji pompowej a wymieniałem ostatnio uszczelnienia na pompkach i tak się zastanawiam czy tam coś nie jest ale jedno z drugim to inne błędy powinny być. W pierwszy dzień świąt do sąsiada przyjedzie brat Passatem z silnikiem BMR więc może uda mi się podmienić po cichu w garażu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #6 Napisano 21 Grudnia 2016 (edytowane) budowa sondy/ tam są kanały sekcje itd poza grzałka oczywiście, ta bym wykręcil i reklamował a założył stara, bład dotyczy sondy a nie pompek. wg etki i oryginału powinienes mieć taką sonde 03G906262B, czy ona jest wymienna na boscha nie wiem trzeba by poszperać w googlach napewno jest wymienna na ngk LZA17VW1 moge sie mylić ale obstawiam uszkodzenie nowej sondy, jedz jutro gdzies na szrot tego jest pelno Edytowane 21 Grudnia 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2016 Pytam bo napisałeś że o sekcji pompowej a wymieniałem ostatnio uszczelnienia na pompkach i tak się zastanawiam czy tam coś nie jest ale jedno z drugim to inne błędy powinny być. W pierwszy dzień świąt do sąsiada przyjedzie brat Passatem z silnikiem BMR więc może uda mi się podmienić po cichu w garażu. Robert przeczytaj artykuł o sondach szerokopasmowych, niżej znajdziesz jeszcze kilka ciekawych artykułów : http://autokult.pl/12846,precyzyjny-pomiar-szerokopasmowe-sondy-lambda Znajdziesz tam budowę i sekcję pompową, u Ciebie chodzi o sondę a nie pompowtryski. Zrób jak Wiesław pisze, albo oryginał używka albo dobry zamiennik ale po nr. sondy. Czasem się zdarzy że system źle zamieni i niby powinno coś działać dobrze a nie działa, zamiennik innej marki i jest ok. Może w tym wypadku też tak było. Ja trzymał bym się oryginału lub NGK , może być że oryginał NGK też robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi_ Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2016 Okazało się że ta sonda nie zamienia się z moją z końcówką B więc źle dobrali w sklepie. Teraz jest problem bo sonda rozpakowana i w sumie użyta bo odpaliłem auto żeby sprawdzić ale mam nadzieję że uda mi się to jakoś załatwić. Tymczasowo dałem starą bo jakoś trzeba jeździć. Dzięki Panowie za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #9 Napisano 22 Grudnia 2016 Okazało się że ta sonda nie zamienia się z moją z końcówką B więc źle dobrali w sklepie. To niech teraz oni się martwią a nie ty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach