Skocz do zawartości
sky

passat AVF - podejrzany przeplywomierz?

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

prosilbym o spojrzenie fachowym okiem, co moze byc problemem ze sporadycznym szarpaniem silnika; mniej wiecej w zakresie 1800-2500rpm. Bledow w komputerze zero. Zrobilem zrzuty sekcji 03, 08, 11 - gdyz podejrzewam niepoprawne dawkowanie powietrza.

 

http://vaglog.pl/log_281293.html

http://vaglog.pl/log_281294.html

 

 

ps.

 

z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat, otóż wywali mi błąd zwarcie do masy- sporadyczny i wychodzi w tryb awaryjny 120 a później muł. Wczoraj odłączyłem przepływkę i jazda była normalna, zero szarpania, przyspieszanie w normie , jednak nie pokazało błędy abym nie miał w ogóle przepływki a jedynie tradycyjnie zwarcie- sporadyczny. Padnięta przepływka czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczyść przepływkę, wszystkie styki, podobnie zawór N75, możesz też podmienić N75 z N18 i zrobić logi. Loguj nie więcej niż dwie grupy jednocześnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te szarpania, to drgania dwumasy. Turbo pompuje ile może!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwumasę mam całkiem nową, sprzęgło też (przejechane około 15k km). Przepływomierz wymieniony, przewody podciśnienia do turbiny też. Testowałem również z zaworkami (n18, n75) i przepływomierzem od innego passata - bez zmian.

Co ciekawe, ostatnio zawiesiła mi się turbina - błąd przeładowania, turbina nie pracowała, a silnik przestał szarpać. Po ponownym uruchomieniu silnika, turbina pracuje ale szarpanie znowu się pojawia w tym zakresie obrotów 1800-2500. Czy to może być spowodowane uszkodzoną turbiną (wymagającą regeneracji), czy może "tylko" zużytym zaworem turbiny (gruszka) - ktoś miał podobny problem?

Ps. aktualnie zero błędów po podłączeniu do komputera

Edytowane przez sky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja

Problem na chwilę obecną usunięty, od tygodnia spokój.

Po zdjęciu górnej osłony silnika namierzony został problem - starty wałek rozrządu i jedna ze szklanek, wymieniony komplet, tj. wałek, popychacze, panewki, uszczelniacz. Przy okazji rozebrana została pompa tandemowa i wymieniona na nową, element wirnika, czy jak to się dokładnie nazwywa (sorry, ekspertem nie jestem) łączący się z wałkiem był mocno zużyty i niedługo by pękł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualizacja

Problem na chwilę obecną usunięty, od tygodnia spokój.

Po zdjęciu górnej osłony silnika namierzony został problem - starty wałek rozrządu i jedna ze szklanek, wymieniony komplet, tj. wałek, popychacze, panewki, uszczelniacz. Przy okazji rozebrana została pompa tandemowa i wymieniona na nową, element wirnika, czy jak to się dokładnie nazwywa (sorry, ekspertem nie jestem) łączący się z wałkiem był mocno zużyty i niedługo by pękł.

 

Jakiej marki wałek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności