Skocz do zawartości
Krzyx

brakuje prawie 40km prosba o analize logow

Rekomendowane odpowiedzi

od dluzszego czasu mam 2 problemy z silnikiem BKD pierwszy z nich to ubytek mocy na hamowni wykazalo ubytek 35km i slaby momet obrotowy przy niskich partiach obrotow do tego slychac syczenie turbiny nie wiem czy to normalne i auto przyspiesza dobrze dopiero przy okolo 3tys i wiecej obrotow. Drugi problem polega na odpalaniu auta nie wazne czy cieple czy zimne trzesie silnikiem i odpala jakby na 3 gary nie zawsze czasami odpali idealnie "od kopa" lecz zdarza sie to okolo raz na 3 razy. Prosze o analize logow i pomoc

statystyczne:

http://vaglog.pl/log_277102.html

http://vaglog.pl/log_277104.html

dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_277103.html

http://vaglog.pl/log_277106.html

pompowtryski grupa 18 jest na samych zerach

http://vaglog.pl/log_277105.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak paliwa! Masz mocno ujemne BIPy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Brak paliwa! Masz mocno ujemne BIPy.

 

a gdzie szukac przyczyny ostatnio czyscilem zbiornik i pompe paliwa bo ledwie co dawala cisnienie i byla zasyfiona oczywiscie filtr paliwa zmieniony i swieze paliwo pompka teraz podaje dobre cisnienie sprawdzalem takze pompe tamdenowa i cisnienie rowniez miala dobre a BIPy wyczytalem ze jesli nie odbiegaja od 100 jednostek to mozna uznac za dobre przy 2.0 diesel

Edytowane przez Krzyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manometr podłącz do pompy tandemowej. Takie bipy przekładają się na pracę silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak manometr byl podlaczony mam rozumiec ze wszystkie pompki beda do wymiany ?

Edytowane przez Krzyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój palił na 3 gary, zrobiłem dwie rzeczy. Pierwsza to wymiana czujnika temperatury G62 (były błędy). Druga to poprawienie złączy w pompowstrykach i to dość powszechny problem wiec zrób to bo na pewno nie zaszkodzi. Jak pali na 3 gary to i mocy nie będzie miał.

Korekty w grupie 013 są OK, więc BIPy też mogą byc przyczyną wtyczek, chociaż dziwne że wszystkie są spore.

 

BIPy wyczytalem ze jesli nie odbiegaja od 100 jednostek to mozna uznac za dobre przy 2.0 diesel

W profilu masz 1.9TDI a tam za dobre uznaje się +/-30 ponad +/-60 to problem, w 2.0 60 zwiększa się do 100.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zlacze na pompkach bylo poprawione gdy zakladalem nowe uszczelnienia czyli jakies 3 miesiace temu mam 2 auta jedno 1.9 a drugie 2.0 problem dotyczy 2.0 brak jakigo kolwiek bledu i czujnik pokazuje wszystko w normie powiedzcie mi jak dokladnie sprawdzic pompe tamdemowa poniewaz moj pomiar polegal na podlaczeniu manometra i odczytaniu parametrow przy okolo 3.5tys obrotow manometr pokazal 14bar

Edytowane przez Krzyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i co ...... znalazłeś te 40km ? może do pracy na skróty jeździsz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

caly czas szukam i bede szukal do puki konie nie wroca do stajni :) pompa sprawdzona cisnienie nawet wyzsze niz powinno byc lecz caly czas pulsuje nie wiem czy to normalne ?

Edytowane przez Krzyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktos jeszcze jakies pomysly co mam sprawdzac dalej ? odpalanie jest juz ok tylko brakuje jeszcze koni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podepnę się pod temat.

Samochód posiadam już dwa lata i od początku czułem że jakby turbo późno wstawało. Mam prośbę o przeanalizowanie log 011 oraz 003 gdyż nie znam się na tym kompletnie. Z tego co mi się wydaję to dawkę coś tnie. Jeżeli będą inne logi potrzebne postaram się szybko je zrobić. Pozdrawiam

http://vaglog.pl/log_278770.html 011

http://vaglog.pl/log_278771.html 003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności