Krzyx Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2016 od dluzszego czasu mam 2 problemy z silnikiem BKD pierwszy z nich to ubytek mocy na hamowni wykazalo ubytek 35km i slaby momet obrotowy przy niskich partiach obrotow do tego slychac syczenie turbiny nie wiem czy to normalne i auto przyspiesza dobrze dopiero przy okolo 3tys i wiecej obrotow. Drugi problem polega na odpalaniu auta nie wazne czy cieple czy zimne trzesie silnikiem i odpala jakby na 3 gary nie zawsze czasami odpali idealnie "od kopa" lecz zdarza sie to okolo raz na 3 razy. Prosze o analize logow i pomoc statystyczne: http://vaglog.pl/log_277102.html http://vaglog.pl/log_277104.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_277103.html http://vaglog.pl/log_277106.html pompowtryski grupa 18 jest na samych zerach http://vaglog.pl/log_277105.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2016 Brak paliwa! Masz mocno ujemne BIPy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #3 Napisano 6 Września 2016 (edytowane) Brak paliwa! Masz mocno ujemne BIPy. a gdzie szukac przyczyny ostatnio czyscilem zbiornik i pompe paliwa bo ledwie co dawala cisnienie i byla zasyfiona oczywiscie filtr paliwa zmieniony i swieze paliwo pompka teraz podaje dobre cisnienie sprawdzalem takze pompe tamdenowa i cisnienie rowniez miala dobre a BIPy wyczytalem ze jesli nie odbiegaja od 100 jednostek to mozna uznac za dobre przy 2.0 diesel Edytowane 6 Września 2016 przez Krzyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 6 Września 2016 Manometr podłącz do pompy tandemowej. Takie bipy przekładają się na pracę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #5 Napisano 6 Września 2016 (edytowane) tak manometr byl podlaczony mam rozumiec ze wszystkie pompki beda do wymiany ? Edytowane 6 Września 2016 przez Krzyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 6 Września 2016 (edytowane) Mój palił na 3 gary, zrobiłem dwie rzeczy. Pierwsza to wymiana czujnika temperatury G62 (były błędy). Druga to poprawienie złączy w pompowstrykach i to dość powszechny problem wiec zrób to bo na pewno nie zaszkodzi. Jak pali na 3 gary to i mocy nie będzie miał. Korekty w grupie 013 są OK, więc BIPy też mogą byc przyczyną wtyczek, chociaż dziwne że wszystkie są spore. BIPy wyczytalem ze jesli nie odbiegaja od 100 jednostek to mozna uznac za dobre przy 2.0 diesel W profilu masz 1.9TDI a tam za dobre uznaje się +/-30 ponad +/-60 to problem, w 2.0 60 zwiększa się do 100. Edytowane 6 Września 2016 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2016 (edytowane) zlacze na pompkach bylo poprawione gdy zakladalem nowe uszczelnienia czyli jakies 3 miesiace temu mam 2 auta jedno 1.9 a drugie 2.0 problem dotyczy 2.0 brak jakigo kolwiek bledu i czujnik pokazuje wszystko w normie powiedzcie mi jak dokladnie sprawdzic pompe tamdemowa poniewaz moj pomiar polegal na podlaczeniu manometra i odczytaniu parametrow przy okolo 3.5tys obrotow manometr pokazal 14bar Edytowane 7 Września 2016 przez Krzyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #8 Napisano 7 Września 2016 i co ...... znalazłeś te 40km ? może do pracy na skróty jeździsz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #9 Napisano 7 Września 2016 (edytowane) caly czas szukam i bede szukal do puki konie nie wroca do stajni pompa sprawdzona cisnienie nawet wyzsze niz powinno byc lecz caly czas pulsuje nie wiem czy to normalne ? Edytowane 7 Września 2016 przez Krzyx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #10 Napisano 16 Września 2016 ma ktos jeszcze jakies pomysly co mam sprawdzac dalej ? odpalanie jest juz ok tylko brakuje jeszcze koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebaa692 Zgłoś #11 Napisano 18 Września 2016 Witam podepnę się pod temat. Samochód posiadam już dwa lata i od początku czułem że jakby turbo późno wstawało. Mam prośbę o przeanalizowanie log 011 oraz 003 gdyż nie znam się na tym kompletnie. Z tego co mi się wydaję to dawkę coś tnie. Jeżeli będą inne logi potrzebne postaram się szybko je zrobić. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log_278770.html 011 http://vaglog.pl/log_278771.html 003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach