malin3k Zgłoś #21 Napisano 28 Sierpnia 2016 Pompa wymieniona teraz podaje ciśnienie na starcie około 3,5 bara pod obciążeniem ciśnienie wzrasta do 4,5 bara. Teraz błąd już się nie pojawia. Została jeszcze tylko do wymiany przepływka bo ona też już się kończy. Jak wymienię jeszcze przepływkę wrzuce logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #22 Napisano 29 Sierpnia 2016 Ja wymieniłem filtr paliwa, przez rok taki syf się uzbierał!!!! . Zrobiłem nowe logi ale chyba dalej to samo za krótki wtrysk paliwa . http://vaglog.pl/log_276002.html stare i nowe logi grupy 002 i 033 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #23 Napisano 29 Sierpnia 2016 zmierzyles to cisnienie ? bo dalej bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin3k Zgłoś #24 Napisano 30 Sierpnia 2016 Ja wymieniłem filtr paliwa, przez rok taki syf się uzbierał!!!! . Zrobiłem nowe logi ale chyba dalej to samo za krótki wtrysk paliwa . http://vaglog.pl/log_276002.html stare i nowe logi grupy 002 i 033 marianos zmierz ciśnienie, podepnij się manometrem pod listwę i sprawdź na postoju i w trakcie jazdy co podaje. Ja po swoim doświadczeniu prawie jestem pewien, że u Ciebie jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #25 Napisano 30 Sierpnia 2016 hej malin3k ,chciałem zmierzyć ciśnienie ale nie mam manometru , byłem u paru mechaników ale kazali się omawiać na wizytę bo nie maja czasu . U mnie na listwie nie ma podpięcia , musiałbym dorabiać trójnik . Jaki masz manometr ?? chyba będę musiał zakupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin3k Zgłoś #26 Napisano 30 Sierpnia 2016 hej malin3k ,chciałem zmierzyć ciśnienie ale nie mam manometru , byłem u paru mechaników ale kazali się omawiać na wizytę bo nie maja czasu . U mnie na listwie nie ma podpięcia , musiałbym dorabiać trójnik . Jaki masz manometr ?? chyba będę musiał zakupić No ja właśnie za pomocą trójnika wpinałem się do listwy i długi wężyk z manometrem do kabiny tak aby podczas jazdy można było sprawdzić pomiar. - - - - - aktualizacja - - - - - http://vaglog.pl/log_276277.html http://vaglog.pl/log_276278.html tutaj logi po wymianie pompy i przepływki. Prośba o sprawdzenie logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #27 Napisano 30 Sierpnia 2016 No ja właśnie za pomocą trójnika wpinałem się do listwy i długi wężyk z manometrem do kabiny tak aby podczas jazdy można było sprawdzić pomiar. gdzie taki trójnik zakupiłeś??? ile trzeba zapłacić za manometr??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin3k Zgłoś #28 Napisano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) Manometr pożyczyłem od znajomego ale mozesz kupić np. na allegro. http://allegro.pl/miernik-tester-cisnienia-paliwa-wtryski-benzyna-i5975889326.html Ja miałem taki trójnik: http://pneumaticon.pl/trojnik-mosiadz/Trojnik-Y-fi-6-mosiadz.html Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez malin3k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #29 Napisano 30 Sierpnia 2016 Manometr pożyczyłem od znajomego ale mozesz kupić np. na allegro. http://allegro.pl/miernik-tester-cisnienia-paliwa-wtryski-benzyna-i5975889326.html Ja miałem taki trójnik: http://pneumaticon.pl/trojnik-mosiadz/Trojnik-Y-fi-6-mosiadz.html Dzięki malin3k za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #30 Napisano 3 Września 2016 (edytowane) Witam wszystkich pompa paliwa wymieniona, błędu na razie nie ma . Rożnica w przyspieszeniu żadna . przed wymiana pompy http://vaglog.pl/log_275576.html po wymianie http://vaglog.pl/log_276874.html według was jest poprawa jak chodzi o czas wtrysku??? jest duża różnica jak chodzi o sonde lambde, tak ma być ?????? Edytowane 3 Września 2016 przez marianos1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #31 Napisano 3 Września 2016 Jest ok, tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianos1985 Zgłoś #32 Napisano 5 Września 2016 Dziękuje wszystkim użytkownikom a szczególnie malin3k,bodzik,DawidShelby,Grucha,WiktorSC , za dobrze dobrane rady które szybko pozwoliły osunąć usterkę, dzięki wam można sporo kasy zaoszczędzić , dzięki jeszcze raz i pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledzx Zgłoś #33 Napisano 9 Września 2017 Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post witam Was wszystkich i pozdrawiam. Proszę o pomoc w analizie logów, i sugestie co może być przyczyną, mam problem z błędem pojawiającym się coraz częściej 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - http://vaglog.pl/log-003_118_0qtZ8.html http://vaglog.pl/log-002_033_Eo05J.html http://vaglog.pl/log-020_115_R8sc2x3.html Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #34 Napisano 10 Września 2017 Tu jest chyba pare rzeczy do zrobienia w tym aucie. Ale zacznijmy od podstaw. Czyli: -Pb, Pb+LPG, na czym logi? -czy kasowałeś błędy zaraz przed logami. Zaraz to nie 10km przed tylko zaraz przed zrboieniem logów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledzx Zgłoś #35 Napisano 10 Września 2017 Dziękuję za odpowiedź. Passat ma tylko Pb, logi były robione po pzejechaniu ok 20 km po skasowaniu błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #36 Napisano 10 Września 2017 (edytowane) Szkoda żę kasowanie 20km przed, wyniki 002+033 są przez to mało niemiarodajne.Generalnie auto wygląda na serie, a wartość przepływu jest za duża. Sam wykres przepływu też bardzo z D. Na moje oko przepływka jest nieorginalana i do wymiany (ewentualnie jakaś dziwna nieszczelność, może odma). Na logach turbo wstaje kiepsko. Paliwa też obstawiałbym że brakuje ale to może być kwestia że skasowałeś błędy 10km przed a nie zaraz przed. Generalnie logi nie wyglądają najlepiej. Ale zacznij od standardu czyli szczelności... Przepłwyke najfajniej byłoby podmienić i powtorzyć logi. Nowa (tylko orginał wchodzi w gre) to koszt koło 300zł, więc dobrze się upewnić że to pieniądze nie wydane w błoto. Edytowane 10 Września 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledzx Zgłoś #37 Napisano 11 Września 2017 Ehh, dzisiaj zaczęła zapalać się kontrolka ciśnienia oleju, olej w normie już wiem że może to być smok, pompa oleju, napinacz łańcucha rozrządu. Wrócę do tematu jak uporam się że smarowaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #38 Napisano 25 Września 2017 (edytowane) Witam. Mnie ostatnio dopada poranny problem polegający na dłuższym kręceniu rozrusznikiem ażeby zapalić tak z 5 sekund choć nie zawsze bo czasami pali na strzała. Silnik 1.8t avj lpg. Wymieniłem filtr paliwa, odma ok świece dobre akumulator również.,błedów brak. Korekty w okolicach 0. Dziś zmieniłem jedną cewke bo była jeszcze oryginalna tym bardziej że czasem zapłony leciały.Auto ma moc . Zapodaje logi http://vaglog.com/log-002_032_115_RFBD9.html http://vaglog.com/log-003_020_118_p3TV8N.html http://vaglog.com/log-002_030_033_3t3x1p.html Wydaje mi się że przepływka wskazuje troszkę za dużo oraz występuje cofanie zapłonów na 4 cylindrze. Na wolnych obrotach trochę za bogato . Mam założoną listwę wtryskową z bexa 190 km. Edytowane 25 Września 2017 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #39 Napisano 26 Września 2017 (edytowane) Problemy z paleniem to pewnie LPG ale ustawione lub reduktor puszcza. Cofanie jest małe na razie ma co panikować. Przepływ jest za duży jak na avj. Do tego turbo przeladowuje. Jest za bogato przy przyspieszaniu. Pytania zasadnicze są dwa. Czy po zmianie wtrysków coś było zrobione w ECU i czy LPG było kalibrowane po zmianie wtrysków Edytowane 26 Września 2017 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #40 Napisano 26 Września 2017 Spróbuję wykluczyć lpg. Na chwilę obecną w ecu nie grzebałem no chyba że poprzednik ale nie wydaje mi się żeby było więcej mocy.Logi robione na benzynie odrazu po resecie ecu. Ogólnie to mam na podmiankę każdą część to tego auta więc zmienię n75 oraz przepływkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach