adams Zgłoś #1 Napisano 28 Czerwca 2016 Hej Może mi ktoś wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy modułami zapłonowymi do VR6. Jeden numer to 021905106 a drugi to 021905106B. Oba moduły wyglądają identycznie. Ten z końcówką B kosztuje w ASO około 900zł, a ten bez końcówki B jest o tysiąc droższy Podobno ten z końcówką B był montowany rynek USA i wychodzi w latach 1999-2001 natomiast ten bez końcówki B był montowany do wszystkich innych VR6 12V. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Hej Może mi ktoś wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy modułami zapłonowymi do VR6. Jeden numer to 021905106 a drugi to 021905106B. Oba moduły wyglądają identycznie. Ten z końcówką B kosztuje w ASO około 900zł, a ten bez końcówki B jest o tysiąc droższy Podobno ten z końcówką B był montowany rynek USA i wychodzi w latach 1999-2001 natomiast ten bez końcówki B był montowany do wszystkich innych VR6 12V. Różnica jest w module sterującym Na pewno różnią się wtyczką (w 106 i 106A wtyczka kwadratowa, w 106B C zaokrąglona) i z tego co widzę tylko 106 i 106A były stosowane w passacie. 106B i 106C to silniki V6 o symbolu AQP i AUE Nic więcej nie da się znaleźć w katalogu o nich. Podejrzewam że cewka jest ta sama, inne sterowanie. http://www.e-ngk.pl/ngk-u2026-cewka-zaplonowa-ngk-do-seat-vw-48101-p-4182.html http://www.e-ngk.pl/ngk-u2024-cewka-zaplonowa-ngk-do-ford-vw-48087-p-4180.html Edytowane 29 Czerwca 2016 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2016 Pan z serwisu mi mówił ze ten moduł z końcówką B był montowany w golfach 2.8 24v na rynek USA w latach 1999-2001. I jest zamienny na moduł z końcówką C który montowali w kilku innych autach (wszystkie 2.8 24v) Co ciekawe wtyczka na module ze zdjęcia (to ten który mogę kupić) jest kwadratowa czyli taka sama jak u mnie. Możliwe jest ze w tym module jest zamienione sterowanie lub +/- ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #4 Napisano 29 Czerwca 2016 (edytowane) Pan z serwisu mi mówił ze ten moduł z końcówką B był montowany w golfach 2.8 24v na rynek USA w latach 1999-2001. I jest zamienny na moduł z końcówką C który montowali w kilku innych autach (wszystkie 2.8 24v) Co ciekawe wtyczka na module ze zdjęcia (to ten który mogę kupić) jest kwadratowa czyli taka sama jak u mnie. Możliwe jest ze w tym module jest zamienione sterowanie lub +/- ??? Cewka może być ta sama, za to mógł ktoś zmienić moduł, bo ze strony (szukaj symbolu RB-IM2723B) : http://www.riboparts.com/searchOEM.asp?oe2=&Page=25 wynika ze ta cewka Temic vwru6 (masz taki symbol na obudowie białego plastiku) miała moduł z zaokrąglanym złączem. Albo ktoś przekładał, albo rzeczywiście w usa było jakoś inaczej. Skoro jednak wtyczka jest właściwa to powinno być ok dla passata. Edytowane 29 Czerwca 2016 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach