Skocz do zawartości
adams

Różnica w numerze seryjnym modułu zapłonowego VR6

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Może mi ktoś wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy modułami zapłonowymi do VR6. Jeden numer to 021905106 a drugi to 021905106B. Oba moduły wyglądają identycznie. Ten z końcówką B kosztuje w ASO około 900zł, a ten bez końcówki B jest o tysiąc droższy ;) Podobno ten z końcówką B był montowany rynek USA i wychodzi w latach 1999-2001 natomiast ten bez końcówki B był montowany do wszystkich innych VR6 12V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej

 

Może mi ktoś wyjaśnić na czym polega różnica pomiędzy modułami zapłonowymi do VR6. Jeden numer to 021905106 a drugi to 021905106B. Oba moduły wyglądają identycznie. Ten z końcówką B kosztuje w ASO około 900zł, a ten bez końcówki B jest o tysiąc droższy ;) Podobno ten z końcówką B był montowany rynek USA i wychodzi w latach 1999-2001 natomiast ten bez końcówki B był montowany do wszystkich innych VR6 12V.

 

Różnica jest w module sterującym Na pewno różnią się wtyczką (w 106 i 106A wtyczka kwadratowa, w 106B C zaokrąglona) i z tego co widzę tylko 106 i 106A były stosowane w passacie.

106B i 106C to silniki V6 o symbolu AQP i AUE

Nic więcej nie da się znaleźć w katalogu o nich. Podejrzewam że cewka jest ta sama, inne sterowanie.

 

http://www.e-ngk.pl/ngk-u2026-cewka-zaplonowa-ngk-do-seat-vw-48101-p-4182.html

 

http://www.e-ngk.pl/ngk-u2024-cewka-zaplonowa-ngk-do-ford-vw-48087-p-4180.html

Edytowane przez viper1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pan z serwisu mi mówił ze ten moduł z końcówką B był montowany w golfach 2.8 24v na rynek USA w latach 1999-2001. I jest zamienny na moduł z końcówką C który montowali w kilku innych autach (wszystkie 2.8 24v)

 

Co ciekawe wtyczka na module ze zdjęcia (to ten który mogę kupić) jest kwadratowa czyli taka sama jak u mnie.

 

Możliwe jest ze w tym module jest zamienione sterowanie lub +/- ???

 

bf.1WUQ3X2LV.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pan z serwisu mi mówił ze ten moduł z końcówką B był montowany w golfach 2.8 24v na rynek USA w latach 1999-2001. I jest zamienny na moduł z końcówką C który montowali w kilku innych autach (wszystkie 2.8 24v)

 

Co ciekawe wtyczka na module ze zdjęcia (to ten który mogę kupić) jest kwadratowa czyli taka sama jak u mnie.

 

Możliwe jest ze w tym module jest zamienione sterowanie lub +/- ???

 

bf.1WUQ3X2LV.jpg

 

 

Cewka może być ta sama, za to mógł ktoś zmienić moduł, bo ze strony (szukaj symbolu RB-IM2723B) :

http://www.riboparts.com/searchOEM.asp?oe2=&Page=25

wynika ze ta cewka Temic vwru6 (masz taki symbol na obudowie białego plastiku) miała moduł z zaokrąglanym złączem.

Albo ktoś przekładał, albo rzeczywiście w usa było jakoś inaczej. Skoro jednak wtyczka jest właściwa to powinno być ok dla passata.

Edytowane przez viper1986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności