pompeusz666 Zgłoś #21 Napisano 23 Czerwca 2016 W tych silnikach wystepuje wada fabryczna pompy wody. Ale z reguly to wystepuja pekniecia i plyn sie wylewa. U ciebie wyglada jakby sie zapowietrzal. Sprawdz jak szybko ci sie nagrzewa plyn rano. P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #22 Napisano 23 Czerwca 2016 Nagrzewa się bardzo szybko,ok 5 km i już mam 90. - - - - - aktualizacja - - - - - Wystepuja pekniecia,ale czego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #23 Napisano 24 Czerwca 2016 Bo pompa wody w tych silnikach jest z plastiku. Znajduje się pod kolektorem dolotowym. Przy tych temperaturach na zewnątrz to normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #24 Napisano 24 Czerwca 2016 A jak sprawdzić czy to pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #25 Napisano 24 Czerwca 2016 Wymieniłem zbiorniczek bo stary byl pęknięty przy czujniku.puki co poziom sie nie podnosi.mam nadzieje ze to bylo to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #26 Napisano 25 Czerwca 2016 No niestety.dzis po przejażdżce poziom wzrosl.po zgaszeniu bylo słychać jakies syczenie w okolicach akumulatora i po ok 30 sekundach bulgot w zbiorniczku i plyn opadl do pierwotnego stanu.jakies pomysły.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #27 Napisano 25 Czerwca 2016 Panowie a czy to może byc spowodowane przycinajacym sie termostatem? Dzis zauważyłem ze górny waz z chlodnicy cieply a dolny zimny.chlodnica tez zimnawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #28 Napisano 25 Czerwca 2016 A temperatura płynu jest prawidłowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #29 Napisano 25 Czerwca 2016 Tak.90 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #30 Napisano 25 Czerwca 2016 Czyli termostat jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #31 Napisano 27 Czerwca 2016 Dzis zaprowadziłem auto do mechanika,stwierdzil ze oslona pompy jest peknieta,czyli do wymiany oslona ,pompa,pasek i termostat bo o ile dobrze zrozumialem on jest w tej obudowie,czy to prawdopodobne aby przez ta peknietą obudowę wzrastal poziom plynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #32 Napisano 28 Czerwca 2016 Jeżeli pęknięcie jest na wlocie do wirnika to teoretycznie zaciągasz lewe powietrze i wzrasta ciśnienie i może wzrastać poziom. Jeżeli będziesz wymieniać pompę to zrób od razu czyszczenie zaworów bo i tak do tego trzeba zdjąć kolektor dolotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #33 Napisano 11 Lipca 2016 Wiec okazało się ze pompa ok,tylko króciec był pekniety i znaleziono inna nieszczelność przy wezu do chłodnicy.Wiec niby ok ale czy gorny wąż od chłodnicy powinien być twardy czy miekki podczas jazdy?U mnie jest twardy,dopiero jak odkrece korek od zbiorniczka to zrobi się miekki,czy to prawidłowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #34 Napisano 28 Lipca 2016 Wracam z tematem. Po jeździe np 30 km gdy zgaszę auto w środku czasami słyszę glosne bulgotanie.poziom plynu nie wzrasta.no i po zgaszeniu widac jak górnym wężykiem do zbiornicza wraca jeszcze troche plynu.czy to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #35 Napisano 28 Lipca 2016 Nie normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #36 Napisano 30 Lipca 2016 Tez tak myslalem,jakies sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #37 Napisano 1 Sierpnia 2016 A błędów nie ma żadnych ? Ta elektryczna pompka z przodu działa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #38 Napisano 1 Sierpnia 2016 Błędów brak.A jak zobaczyć czy działa ta pompka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #39 Napisano 1 Sierpnia 2016 Takie pytanko,czy w tsi sa jakies odpowietrzniki do manualnego odpowietrzenia układu czy wszystko bezobsługowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pompeusz666 Zgłoś #40 Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja bym obstawiał na chłodnicę oleju. Jest przykręcona bezpośrednio do bloku poprzez uszczelkę. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez pompeusz666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach