Józefoo Zgłoś #21 Napisano 13 Marca 2011 Chłopaki mam jeszcze jedno pytanie czy jak zacznę odkręcać te śruby to zdjąć pasek rozrządu a jak mi się przekręci koło np pośrednie to zapłon się nie przestawi czy np wałek rozrządu to nie pognie zaworów nie mówiąc o kole na wale czy tego nie zruszę a może jakoś zaznaczyć sobie na obudowie i będzie dobrze jak na swoje znaki ( na bloku) ustawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 13 Marca 2011 Jasne że musisz zdjąć paek aby wymienić uszczelniacze. Ustaw wszystko na zero i zdejmij pasek. Koła są na klinach , nie ma prawa Ci sie nic przestawić. Oczywiście zapamiętaj lub oznacz sobie położenie koła na wałku pośrednim, z jego ustawieniem na znaki jest najwięcej problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #23 Napisano 13 Marca 2011 Ustaw wszystko na zero Czyli jak bo nie rozumie za bardzo a tak myślę że z tym kołem pośrednim jest najwięcej problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #24 Napisano 13 Marca 2011 Na zero czyli na znaki, tak jak byś pasek wymieniał, zawory wtedy masz wszystkie u góry. tak myślę że z tym kołem pośrednim jest najwięcej problemu. Nie aż tak jeśli chodzi o ustawienie na zero, po wykreceniu aparatu wybranie na napedzie aparatu musi byc równolegle do osi wala pośredniego i nacięcie na kole musi zejsć sie w jednym punkcie z nacięciem na kole wału.....także jak śruby puszcza to jest jeszcze klin który nie pozwoli Ci w żaden inny sposób założyć koła...no chyba ze pomylisz koła z wałka pośredniego z tym od wałka rozrządu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #25 Napisano 13 Marca 2011 No nic będę walczył z tym chyba, choć jak tam popatrzyłem to myślę że to strasznie wygląda ciekaw jestem czego jak pasek wymieniałem rozrządu to bez stresu do tego podszedłem a jak ustawić zapłon na znaki coś wie ktoś na ten temat pytam tak w razie czego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #26 Napisano 14 Marca 2011 Na wał korbowy koniecznie nowa śruba, na pozostałe wałki też dałbym nowe śruby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #27 Napisano 14 Marca 2011 Dobra rada dzieki ale chyba dam mechanikowi bo zaczyna sie robota( dachy) i nie będe miał czasu tego zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach