salexy Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2016 Mam pewien kłopot z DSG7 (przelot 86kkm). Samochód w moich rekach od nowości. Jedyny użytkownik. Zauważyłem ostatnio podczas ciepłych dni kiedy odpalam klimatyzację, że samochód ledwie się dźwiga z postoju lub kiedy zwalniam niemal do zera i ruszam znów (dojazd do skrzyżowania etc.). Zwyczajowo rusza z dwójki ale przy włączonej klimie trzęsie całą budą, a wrażenie jest takie jakby miał zaraz zgasnąć (w manualu tak jest kiedy na wysokim biegu są mega niskie obroty). Serwis ASO oczywiście nie stwierdza żadnych wad/problemów/etc. Czy jest jakaś opcja resetu skrzyni ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2016 Miałem takie coś w Golfie VI z DSG 7. Kilka serwisów nie widziało problemu. Z forum golfa trafiłem do AUTO PREMIUM . Tam wymienili sprzęgła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
salexy Zgłoś #3 Napisano 7 Czerwca 2016 Dziękuje. Możesz mi podpowiedzieć gdzie to auto-premium jest ? Wysłane za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #4 Napisano 7 Czerwca 2016 ziękuje. Możesz mi podpowiedzieć gdzie to auto-premium jest ? Pewnie chodzi o ASO przy ulicy Krańcowej w Poznaniu. http://www.autopremium.pl/ Też mam dobre wspomnienia związane z tym ASO... W 2008r trzymali mi auto przez miesiąc, ale w końcu postawili diagnozę i naprawili auto-inkasując za naprawę od ASO Skoda przy Obornickiej (po ich popapranej próbie naprawy auta) :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #5 Napisano 7 Czerwca 2016 Zgadza się - Poznań, ul. Krańcowa. Kiedyś w rękach Kulczyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #6 Napisano 9 Czerwca 2016 Co prawda mam dsg 6 ale czy tpo normalne ze podczas ruszania nie jest ono plynne,mimo delikatnego obchodzenia się z gazem.Jestem po wymianie oleju na motula,nie pamiętam jak było wcześniej gdyż chwile po zakupie już wymieniłem,przebieg 56kkm. Po prostu jak ruszam to sa takie szarpniecia,na auto hold,jesli mam wylączonego to rusza płynnie.To normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #7 Napisano 10 Czerwca 2016 Sprawdź czy nie ma błędów... A wróżąc w ciemno, to możesz mieć do wymiany zaworki w mechatronice odpowiedzialne za sterowanie sprzęgłem. Dwa, nie pamiętam ich numerów, można wygooglować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu7911 Zgłoś #8 Napisano 10 Czerwca 2016 Droga taka impreza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #9 Napisano 11 Czerwca 2016 Zaworki 940 w zakupie w zeszłym roku.U mnie też do wymiany,ale bardzo mało jeżdżę, więc na razie nie mam czasu na temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andkrz Zgłoś #10 Napisano 17 Czerwca 2016 Co prawda mam dsg 6 ale czy tpo normalne ze podczas ruszania nie jest ono plynne,mimo delikatnego obchodzenia się z gazem.Jestem po wymianie oleju na motula,nie pamiętam jak było wcześniej gdyż chwile po zakupie już wymieniłem,przebieg 56kkm.Po prostu jak ruszam to sa takie szarpniecia,na auto hold,jesli mam wylączonego to rusza płynnie.To normalne? Jeżeli masz włączony auto-hold przy ruszaniu w pierwszej kolejności należy delikatnie nacisnąć na pedał gazu, tak aby zwolnić hamulec. Dopiero wówczas przyspieszać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiaudi Zgłoś #11 Napisano 18 Czerwca 2016 Na autohold nie musi o tym myśleć, bo auto robi to za kierowcę. Tak czy inaczej jestem ciekaw rozwiązania problemu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andkrz Zgłoś #12 Napisano 18 Czerwca 2016 Na autohold nie musi o tym myśleć, bo auto robi to za kierowcę. Tak czy inaczej jestem ciekaw rozwiązania problemu... Masz DSG? Jeżeli nie chce aby szarpał niech pomoże mu zwolnić hamulec! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
power Zgłoś #13 Napisano 18 Czerwca 2016 Mam dsg 6 i skrzynia poza ruszaniem pracuje perfekcyjnie. Przy ruszaniu muszę musnąć gaz na 1-2 sek po czym mogę już dociskać z dowolną intensywnością i nie szarpnie. Jeśli nie musnę gazu i nie odczekam tych 2 sekund to szarpnie, na zimnej skrzyni jest to mniej odczuwalne. Jeśli wasza diagnoza to są sprzęgła to czy wiadomo ile te sprzęgła kosztują lub ile razem z wymianą ktoś gdzieś zapłacił ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czilos Zgłoś #14 Napisano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Nie moge zalzyc swojego tematu wiec podepne sie tutaj. Mam Passata B6 z 2008 CR 2.0TDi DSG-6. Moj problem tyczyc sie dwoch spraw - od razu zaznacze, ze dzieje sie to tylko na zagrzanym silniku do 90C, na zimnym i przed 90 to nie wystepuje lub bardzo malo odczuwalnie. W momencie gdy juz jest nagrzany pierwszy problem to szarpniecia podczas jazdy z 2 na 3 oraz zbijaniu z 3 na 2. Sa to dosc oddczuwalne i slyszalne dzwieki w skrzyni. Drugi bardziej upierdliwy rowniez na zagrzanym silniku to w momencie zrzucenie z P/R/N na D auto traci czesto obroty i szrpie. Czest orowniez traci calkiem obroty i gasnie. Czasem nie gasnie jak dluzej przytrzymam na N lub od razu po wbiciu D/S dodam gazu jak w manualu. Nie znam zadnego wartego i godnego polecenia warsztatu z automatami na slasku/zaglebiu dlatego tutaj pisze. W momencie kupna auta widnialo w ksiazce serwisowej, ze olej z filtrem byl wymieniony wiec tego nie zrobilem ale moze od tego zaczac ? Prosiłbym o porady lub mozliwosc zalozenia wątku ... EDIT: Podlaczenie pod kompa nic nie daje, 0 bledow skrzyni oraz silnika. Edytowane 19 Czerwca 2016 przez Czilos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArturEm Zgłoś #15 Napisano 10 Sierpnia 2016 Witam, również się podłączę do wątku. DSG-7 w passacie cc 1,8 tsi. mechatronika robiona w czerwcu bieżącego roku. dziś podczas jazdy zaczęły migać na wyświetlaczu wskazania biegów i jak gdyby "wysprzęglił" skrzynię - nie dało się dalej jechać. wyskoczył błąd na silniku. po wyłączeniu silnika i odczekaniu jakiś 20-30 sek i po ponownemu uruchomieniu silnika skrzynia działa (błąd zostaje) jakiś czas (różnie - raz dłużej, raz krócej) i znów migają biegi i "wysprzęgla". Tak jak wyżej Koledzy proszę o pomoc, możliwość założenia wątku lub też namiar czy ktoś w piasecznie lub górze kalwarii mógłby mi pomoc. Z góry wielkie dzięki, Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach