Skocz do zawartości
KDX

"switch off ignition" TDI-CR 170 CFGB 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz co, u mnie też odpalał super do czasu i pewnego dnia trach - rozrusznik nowy, akku nowe, świece OK, BŁĘDÓW ZERO - zaczął znowu odpalać jak Twój teraz.

 

Aktualnie czekam na nowy regulator dawki na listwie rail (nie pokazuje błędów), bo czyszczenie poprzedniego dało poprawę tylko na chwilę.

 

Pozdrawiam

K.

 

U mnie jest tak ze w zeszla zime bylo tak jak teraz byle jak. W serwisie mowili ze jest ok. W lato super i teraz chlodno i znowu byle jak. Wiec tak jakby problemem byla temp. Myslisz ze regulator dawki w przy niskiej temp moze dawac ciala a przy wyzszej jest ok?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, że u Ciebie jest to samo co u mnie, mówię tylko, że u mnie siadło bez ostrzeżenia i bez błędów i że u mnie to regulator dawki.

 

Jestem po gruntownym badaniu problemu i zasadniczo nic innego nie wchodzi w grę - tydzień auto stało w Bosch Serwis Maciejewski w Kobylnicy i wszystko po kolei wykluczono. Miałem naprawdę dużo szczęścia, że trafiłem na ludzi, którzy chcieli sprawdzać (za co bardzo jestem wdzięczny), a nie wymieniać na ślepo.

 

Teraz czekam na regulator, a przy okazji i tak wymienię świece.

 

U Ciebie może przekaźnik świec, ale chyba najbardziej akku.

 

Próbowałeś odpalania na innym akumulatorze?

 

I jeszcze jedno - mi też serwis powiedział, że tak ma odpalać, z czym absolutnie się nie zgadzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mówię, że u Ciebie jest to samo co u mnie, mówię tylko, że u mnie siadło bez ostrzeżenia i bez błędów i że u mnie to regulator dawki.

 

Jestem po gruntownym badaniu problemu i zasadniczo nic innego nie wchodzi w grę - tydzień auto stało w Bosch Serwis Maciejewski w Kobylnicy i wszystko po kolei wykluczono. Miałem naprawdę dużo szczęścia, że trafiłem na ludzi, którzy chcieli sprawdzać (za co bardzo jestem wdzięczny), a nie wymieniać na ślepo.

 

Teraz czekam na regulator, a przy okazji i tak wymienię świece.

 

U Ciebie może przekaźnik świec, ale chyba najbardziej akku.

 

Próbowałeś odpalania na innym akumulatorze?

 

I jeszcze jedno - mi też serwis powiedział, że tak ma odpalać, z czym absolutnie się nie zgadzam.

OK rozumiem ze to u ciebie bylo. Tylko bardziej mi chodzi o to czy slabo ci odpalal latem czy teraz zima. I mowiles ze po czyszczeniu sie poprawilo na troche i znowu padlo. Czyli tak samo np slabo palil latem wyczyszcili bylo ok i teraz znowu slabo czy zeszlej zimy np bylo slabo przeczyscili lato ok i teraz znowu slabo. Wiesz probuje to jakos odniesc do swojego przypadku. Nie probowalem z innego aku jeszcze ani za pomoca drugich kabli. Musze to sprobowac. Co prawda najprędzej jakos 2 auto pomocnicze zorganizuje mala benzynke 1.4 ale jak teraz odpala slabo to nawet mala pomoc drugiej jednostki powinna wplynac na tyle zeby bylo widać znaczaca roznice przynajmniej tak mi sie wydaje. Sprawdze i na pewno napisze czy cos zmienilo sie czy nie. Swiece sprawdzalem, skoro sie nagrzewaja to przekaznik swiec chyba tez ok, no chyba ze istnieje mozliwosc ze mniejszy prad daje niz powinien. Najgorsze jest to ze niby oddaje sie samochod do fachowcow ktorzy zadko potrafia dobrze zdiagnozowac auto :/ ja oddawal do serwisu gdzie tylko vw audi skoda. A8 lambo rs6 passaty golfy a jak mowie ze slabo pali wedlug mnie to odpowiedz ze wszystko jest ok

Ech...

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie odpalał tak samo słabo przy +17, jak i +1 -- dokładnie tak samo kiepsko, jak w filmikach, jakie zamieściłem w tym wątku.

 

Najpierw pomogła wymiana dwumasa i było bombowo, później znowu się posypało - po czyszczeniu regulatora było lepiej i później (aktualnie) padło (trzeci raz walczę z tym samym).

 

Cały czas boję się tylko, czy u mnie nie ma więcej niż jednego problemu :-( No ale to byłyby kwadratowe jaja.

 

Wiem, jak bardzo frustrować może samochód, dokładnie to rozumiem.

 

Z fachowcami, to dokładnie racja, ja kilkukrotnie przejechałem się na ASO i to boleśnie. Najczęstsza odpowiedź jaką słyszałem w ASO - "nie wiem", "nie da się", "tego się nie naprawia".

 

Próbowałeś może podziałać z Feuvertem albo warszatami nie-ASO? Feuvert koło mnie zgadzał się na test - zostawiasz samochód na noc z ich akumulatorem, jeżeli odpali lepiej - sprzedają, jeżeli nie - wyjeżdżasz płacąc tylko za robociznę - jakieś 20-30 złotych za przekładkę akku.

 

Pozdrawiam

K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie odpalał tak samo słabo przy +17, jak i +1 -- dokładnie tak samo kiepsko, jak w filmikach, jakie zamieściłem w tym wątku.

 

Najpierw pomogła wymiana dwumasa i było bombowo, później znowu się posypało - po czyszczeniu regulatora było lepiej i później (aktualnie) padło (trzeci raz walczę z tym samym).

 

Cały czas boję się tylko, czy u mnie nie ma więcej niż jednego problemu :-( No ale to byłyby kwadratowe jaja.

 

Wiem, jak bardzo frustrować może samochód, dokładnie to rozumiem.

 

Z fachowcami, to dokładnie racja, ja kilkukrotnie przejechałem się na ASO i to boleśnie. Najczęstsza odpowiedź jaką słyszałem w ASO - "nie wiem", "nie da się", "tego się nie naprawia".

 

Próbowałeś może podziałać z Feuvertem albo warszatami nie-ASO? Feuvert koło mnie zgadzał się na test - zostawiasz samochód na noc z ich akumulatorem, jeżeli odpali lepiej - sprzedają, jeżeli nie - wyjeżdżasz płacąc tylko za robociznę - jakieś 20-30 złotych za przekładkę akku.

 

Pozdrawiam

K.

No widzisz u mnie zima slabo lato ekstra zima znowu slabo. Ale fajnie ze wspomniales z tym serwisem z możliwościa sprawdzenia jak pali na nowym aku. ;)

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mogę jakoś pomóc - zawsze pomogę - po to jest forum, żebyśmy sobie pomagali.

 

Ja ruszyłem do przodu z naprawą Passata bo dowiedziałem się co i jak robić od ludzi na forum, przede wszystkim tu, w tym wątku.

 

Pozdrawiam

K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio jaja... każdy z nas ma inny problem, ja najmniejszy ale też wkurzał mnie na maxa.

Przypomne że u mnie dłużej kręcił zawsze tylko i wyłącznie gdy ciepło na dworze i dłużej postał sobie w ciepełku... tak ok 7 - 8h gdy w pracy byłem... przychodze odpalam i kręcił dłużej.

 

ale teraz gdy grzeje świece... czy +5 czy -15 (rok temu pare razy), i zawsze odpalił od strzała i to aż miło :)

 

przepaźnik odkąd wymieniłem jeszcze cieplo bylo ani razu zle nie odpalił.... szlag wie czy to mialo jakiś związek... ale następnych ciepłych dni nie doczekam. auto super jest, oby następny właścicel byl zadowolony.

 

to odpalania dluzsze kilku dobrych mechanikow powiedzialo żebym traktował jako PLUS - bo dłuższe kręcenie rozrusznikiem to lepsze smarowanie.... cokolwiek to znaczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

to odpalania dluzsze kilku dobrych mechanikow powiedzialo żebym traktował jako PLUS - bo dłuższe kręcenie rozrusznikiem to lepsze smarowanie.... cokolwiek to znaczy :)

ijesz

ha ha ha .......czyms mechanior muchaił zapunktowac

Odłącz filtr paliwa i zobacz po ilu sec kręcenia licznik Ci pokażę "ciśnie oleju - usterka" ...bo hu**** nasmarujesz jak rozrusznikiem będziesz kręcił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlatego też mówie że to jakiś bull shit....

 

nastepny wlasciciel pewnie na to uwagi nie zwróci... bo to w niczym absolutnie nie przeszkadzało... jedynie irytowało mnie bardzo :)

 

bo poprzedni superb palił od strzała od początku do sprzedaży - 400 tyś,

 

i wciąż daje rade... akurat kolega odkupił ode mnie.

 

a teraz no dziś to odpalił przy -2 pięknie wręcz... i tak do marca - kwietnia :):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś gdy wiem w jakich sytuacjach nie zagrzeje mi świec, bo uzasadnienie ma sterownik / nie jest za zimno (ok 4 st) a autem przyjechalem rano (5km od domu) i stoi ok 4h. I nagralem:

 

https://vimeo.com/191616964

 

Postalby tak o 3 h dluzej wtedy juz by swiece zagrzal i odpalilby pieknie.

 

Niby nie ma skutkow innych ubocznych no ale zawsze powinien pieknie palic. Porazka :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na ciepłym też tak potrafił, tzn. tak czasami odpalał kiedy regulator był OK,

 

jutro wymieniam, to zobaczę się jak się będzie zachowywał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój po nocy tak odpala przy -5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i wreszcie wiem ze u mnie musi sie jakos cofac paliwo... bo co innego :/

 

Autem 2 dni nie jezdzilem.

 

Odpalam

Dzis, grzeje swiece dlugo ok 3 sek,

 

A odpalil jak na filmiku wyzej - czyli tak dlugo krecil.

 

Wiec pogrzebalem teorie ze grzanie swiec pomaga.

 

W lecie gdy 3 dni stal to tak samo odpalal zle.

 

Jak to mozliwe ze paliwo nie dochodzi.

Nowa pompa w baku, wtryski i pompa wys cisnienia. Fitr paliwa nowka.

 

Porazka.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę w zbiorniku wymieniałeś w całości czy tylko sam wkład ? Już powoli mi się Ciebie szkoda robi. Pół samochodu wymienione i co rano wk..w, że nic nie pomaga. Po włączeniu zapłonu świece grzeją nawet kilkanaście sekund (jeżeli grzeją) a kontrolka świeci się tylko parę sekund. Poza tym w chwili kiedy grzeją świece zwiększona jest też dawka paliwa i może to bardziej ona a nie grzanie świec ma wpływ na lepsze poranne odpalanie.

 

Spróbuj w cieplejszy dzień - jutro powinno być we Wrocku ponad 10'C odpalić kluczykiem. Włożyć kluczyk, włączyć zapłon i poczekać tak z 15 sekund przed uruchomieniem rozrusznika.

 

Filmiki w tym wątku nie wnoszą za dużo - najlepiej by było nagrać logi z rozruchu. Będą widoczne obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem oraz faktyczna temperatura silnika oraz paliwa.

 

Ja bym się jeszcze pokusił o próbę uruchomienia zimnego silnika z odłączonym przepływomierzem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam vcds ale nie znam sie na nim :/

 

pompe w baku całą z koszem elegancko.

 

dzis cieplutko to tak zrobie. poczekam dluzej i odpale, u mnie to bedzie tak że nacisne start bez hamulca (bo mam keyless) i poczekam tak jak mowisz 15 sek i nacisne start z hamulcem (wtedy odpali). nagram to :)

 

sprobuje tez innego dnia z odpiętym przepływ (kttory tez wymienilem), a cos Ci to podpowie jesli z odpiętym bedzie gitara ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pompę w zbiorniku wymieniałeś w całości czy tylko sam wkład ? Już powoli mi się Ciebie szkoda robi. Pół samochodu wymienione i co rano wk..w, że nic nie pomaga. Po włączeniu zapłonu świece grzeją nawet kilkanaście sekund (jeżeli grzeją) a kontrolka świeci się tylko parę sekund. Poza tym w chwili kiedy grzeją świece zwiększona jest też dawka paliwa i może to bardziej ona a nie grzanie świec ma wpływ na lepsze poranne odpalanie......

swieca w CR-rze i w PD-ku nagrzewa się 2-4sec do białego, nie ma potrzeby trzymac kilkanascie sec, bo to nic nie zmieni, to nie diesel z 1995 roku

Sterownik przy każdym rozruchu załącza dawkę rozruchowa, czy to -2stC, czy -30stC, program na rozruch jest jeden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź fizycznie miernikiem jaki czas jest podawane napięcie na świece - nie są to 2-4 sekundy a przy -5'C to nawet 20-30 sekund z czego 2/3 może być po uruchomieniu silnika.

 

Program na rozruch jest jeden, ale dawka paliwa w tym programie jest zależna od temperatury i nie jest identyczna przy -2'C czy 20'C na plusie.

 

swieca w CR-rze i w PD-ku nagrzewa się 2-4sec do białego, nie ma potrzeby trzymac kilkanascie sec, bo to nic nie zmieni, to nie diesel z 1995 roku

Sterownik przy każdym rozruchu załącza dawkę rozruchowa, czy to -2stC, czy -30stC, program na rozruch jest jeden.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z tym przeplywką co to Ci podpowie ?

 

tez wiem ze grzeje sie po zgasnięciu sprali na przykladzie mojej firmowej dacii... gdy wymienialoem swiece... sprawdzalem nowe... grzaly sie jeszcze 5 sek jak zgasły z zegarow.to tez CR wiec i podobna chybaa zasada u nas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłączenie przepływomierza sprawi, że komp ustawi teoretyczne wartości masowe powietrza co będzie miało wpływ na dawkę paliwa.

 

Nigdy nie odłączaj i nie podpinaj przepływomierza przy włączonym zapłonie. Po podłączeniu błąd zniknie z licznika ale pozostanie w pamięci, ale nie będzie miał na nic wpływu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Filmiki w tym wątku nie wnoszą za dużo - najlepiej by było nagrać logi z rozruchu. Będą widoczne obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem oraz faktyczna temperatura silnika oraz paliwa.

Które bloki pomiarowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności