Skocz do zawartości
KDX

"switch off ignition" TDI-CR 170 CFGB 2011

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega Krzysztof - KDX, walczyl z podobnym problemem,

 

w boschu wymienili mu zawor na listwie CR,

 

jako ze ja wymienialem całą listwę za 100 zł z testowego :) i nic to nie dało... moze wymienie ten sam zawór ?

jemu poradzili inny typ. nowszy model a ten co on miał i ja mam teraz (i wczesniej mialem) :)

jest juz wycofany z produkcji i zastąpiony... troche mi to nadziei narobilo bo jemu pali teraz idealnie po wymianie, i że on wlasnie odpowiada za ustalenie dawek.

 

tylko nowy drogi.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Które bloki pomiarowe?

 

Możesz nagrywać podczas rozruchu na przykład blok 7 i 40 oraz jakiś z czujnikiem G28 czyli przykładowo 1.

 

Ważne jest abyś widział obroty silnika podczas rozruchu z czujnika G28, temperaturę paliwa z G81, temperaturę powietrza G72, temperaturę płynu chłodniczego G62. W PD ważny jest przy rozruchu blok 4 który mam dużo mówi o ustawieniu rozrządu.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

U Ciebie to może się okazać, że wymiana silnika nic nie da bo nieszczelność jest na układzie paliwowym przy pompie w zbiorniku.

 

To jest tak rozlazły temat, że przyczyn może być co najmniej kilka a najgorzej jak jest kilka w tym samym czasie a próbujemy po jednej i nawet jak na nią trafimy to jesteśmy zmyleni inną.

 

Dlatego potrzeba jak najwięcej danych z VCDS'a aby metodą porównawczą wykluczać wszystko po kolei.

 

Kolega Krzysztof - KDX, walczyl z podobnym problemem,

 

w boschu wymienili mu zawor na listwie CR,

 

jako ze ja wymienialem całą listwę za 100 zł z testowego :) i nic to nie dało... moze wymienie ten sam zawór ?

jemu poradzili inny typ. nowszy model a ten co on miał i ja mam teraz (i wczesniej mialem) :)

jest juz wycofany z produkcji i zastąpiony... troche mi to nadziei narobilo bo jemu pali teraz idealnie po wymianie, i że on wlasnie odpowiada za ustalenie dawek.

 

tylko nowy drogi.....

Edytowane przez karolevsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mocno powinny sie nagrzewac swiece? Chodzi mi o ich wyglad i czy jest to zalezne od temp np przy 5 podgrzewaja sie tylko troche przy -10 bardziej. Mi podgrzaly sie mniej wiecej jak na zdjeciu wszystkie 4 tak samo. Jak wlozyla nowa swiece 1 to podgrzala sie tak samo wizualnie jak 3 stare. Natomiast grzaly sie dosc dlugo z 20 sec. Mozliwe zeby grzaly sie np za slabo?

 

d47021318a41ad1a270548a05ec6a695.jpg

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jakbym przyjacielu dostał taki filmik albo instrukcje dla matołka... jak w te bloki dokladnie wejsc itp... serio ja bardzo mało ogarniam ten program... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

ja jakbym przyjacielu dostał taki filmik albo instrukcje dla matołka... jak w te bloki dokladnie wejsc itp... serio ja bardzo mało ogarniam ten program... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wariat_wawa ta Twoja prowizoryczna masa podczas testu może być niewystarczająca - wypróbuj każdą świeczkę osobno.

 

Edytowane przez karolevsky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@wariat_wawa ta Twoja prowizoryczna masa podczas testu może być niewystarczająca - wypróbuj każdą świeczkę osobno.

 

Jasne. Tyle ze chcialem po prostu zostawic plus z auta sterowany elektronika (przy okazji wiem ze przekaznik daje prad czy dobry to nie wiem wiem ze daje) a nie na krotko podlaczac. Na krotko swiece grzeja sie mocniej. Kazda z osobna mocniej. Moze uda mi sie wyjac jedna i nagrac jak przekaznik grzeje. Mam kilka tropow od kolego tylko nie mam kiedy sprawdzic non stop trzeba do pracy zasowac ;)

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy oto filmik. Zapalil pięknie:

Auto stalo 4 h.

Wczesniej przyjechalem do pracy - mam 5km i nie zagrzal sie nawet wiec tera byl wychlodzony ale na dworze dosc cieplo, 14,5:

 

https://vimeo.com/192104508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby było coś nie tak z przekaźnikiem lub ze świeczką to wywaliło by Ci błąd. Świeczka po prostu może jeszcze działać w jakimś tam ustalonych granicach tolerancji przez kompa, ale fizycznie już nie grzeje jak trzeba. Jeśli pojedynczo rozgrzewają Ci się w całości to raczej wszystko jest OK. Profilaktycznie można przekonserwować punkty masy pod maską - to prawie zawsze pociąga za sobą jakąś poprawę.

 

Jasne. Tyle ze chcialem po prostu zostawic plus z auta sterowany elektronika (przy okazji wiem ze przekaznik daje prad czy dobry to nie wiem wiem ze daje) a nie na krotko podlaczac. Na krotko swiece grzeja sie mocniej. Kazda z osobna mocniej. Moze uda mi sie wyjac jedna i nagrac jak przekaznik grzeje. Mam kilka tropow od kolego tylko nie mam kiedy sprawdzic non stop trzeba do pracy zasowac ;)

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Moim zdaniem to trochę za krótko stał - popróbuj po dłuższych przerwach.

 

Koledzy oto filmik. Zapalil pięknie:

Auto stalo 4 h.

Wczesniej przyjechalem do pracy - mam 5km i nie zagrzal sie nawet wiec tera byl wychlodzony ale na dworze dosc cieplo, 14,5:

 

https://vimeo.com/192104508

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdyby było coś nie tak z przekaźnikiem lub ze świeczką to wywaliło by Ci błąd. Świeczka po prostu może jeszcze działać w jakimś tam ustalonych granicach tolerancji przez kompa, ale fizycznie już nie grzeje jak trzeba. Jeśli pojedynczo rozgrzewają Ci się w całości to raczej wszystko jest OK. Profilaktycznie można przekonserwować punkty masy pod maską - to prawie zawsze pociąga za sobą jakąś poprawę.

 

 

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Moim zdaniem to trochę za krótko stał - popróbuj po dłuższych przerwach.

OK. Po prostu chcialem potwierdzic czy przekaznik ma za zadanie grzac tylko swiece typu on off czy moze dodatkowo sterowac zeby np grzaly sie w wiekszym badz mniejszym stopniu.

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież Twój test był bardzo dobry a gdyby jeszcze masa była lepsza to byłby idealny. Możliwe, że jeżeli przekaźnik ma lekko nadpalone styki to komputer tego nie wyłapie to prąd na świece już pójdzie dużo mniejszy - jak jest naprawdę to nie wiem - tylko takie przypuszczenia co do pracy tego przekaźnika.

 

 

OK. Po prostu chcialem potwierdzic czy przekaznik ma za zadanie grzac tylko swiece typu on off czy moze dodatkowo sterowac zeby np grzaly sie w wiekszym badz mniejszym stopniu.

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro wiem ze wszystkie grzeja tak samo to po prostu zrobie jeszcze jeden test z jedna swieca i fajka + lepsza masa i bedzie wiadomo. ;) pozdrawiam

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie i za oknem 14,5.... wiec pewnie i tak by tak samo odpalil..... zrobie nastepnym razem juz elegancko z kompem pomiary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zanim zrobie pomiary, wymieniłem w ciemno zawór tak jak to pomoglo koledze KDX,

 

Zawor bosch ktory znajduje sie przy listwie common rail.

 

Zalozylem tak jak Krzysiek czyli model ktory mu polecili w bosch service.

Koledze pali pieknie od wymiany,

A i mi pali od strzala na razie :) / tak jakby o kawaleczek obrotu szybciej niz wczesniej.

 

Zostawiam dziada na 3 dni i potestuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, właśnie

 

Zamontowali mi regulator o numerze Boscha: 0281 006 074, przedtem zamontowany był 0281 006 075

 

Niższy numer - ponoć nowszy model, 0281 006 075 ma już być wycofany (piszę, co mi powiedziano).

 

Dokładnie tak, jak pisze Tomek - od wymiany regulatora, tj. od środy miód poezja - pierwsze, drugie, trzecie czy siódme odpalenie - od strzała, bez najmniejszego opóźnienia.

 

Do wtorku wieczorem przerwa, zobaczymy czy nadal będzie bajka, czy okaże się, że trzeba szukać gdzie indziej.

 

Pozdrawiam serdecznie

K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w sobote tak cieplo dosc bylo no ale auto wyziębione 5 h stalo.. w tym 1h na Sloncu,

Odpalalem z trybem start zeby na zaplonie 15 sek pochodzil.... kurde moglem nagrac.

Bo zle sie stalo.... odpalil od strzala nie grzejac swiece ale obrotami zaczal rzucac tak 1 sek i w tym czasie trzęsło budą.... po tej 1 sek gitara zaczal pracowac:

Ale nigdy wczesniej tak nie bylo :/

 

Na razie na tym nowym zaworze ok.... ciekawe....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapalil pięknie:

To u mnie codziennie tak odpala. To ja nie mam czym się przejmować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawde ??? Tak Ci zatrzesie czasami budą i obrotami lekko pofaluje ?

 

Ale pali zawsze od strzala ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności