Adamos87 Zgłoś #1 Napisano 4 Marca 2016 (edytowane) http://vaglog.pl/log_253003.html Edytowane 4 Marca 2016 przez Adamos87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 4 Marca 2016 Logi wklej na stronie http://vaglog.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamos87 Zgłoś #3 Napisano 4 Marca 2016 Logi wklej na stronie http://vaglog.pl/ Ok zrobione dzieki za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2016 Według mnie wszystko jest ok, masz jakieś problemy z autem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamos87 Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2016 Według mnie wszystko jest ok, masz jakieś problemy z autem? Dokładnie, mam odczucie przy trzymaniu w jednej pozycji pedała gazu tak jakby obroty sie wahały, mnie wiecej cos takiego jakbym puszczal pedal gazu i dociskal.. Czasami tak jakby z opoznieniem wchodzi na obroty tzw. dostaje mocy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2016 A sprzęgło się nie ślizga? W poprzednim pasku miałem podobnie i było to właśnie sprzęgło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamos87 Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2016 A sprzęgło się nie ślizga? W poprzednim pasku miałem podobnie i było to właśnie sprzęgło Podejrzewam ze moze sprzeglo byc strzalem w 10tke, czasami mam problem z plynnym ruszeniem. przy zmianie biegów sprzeglo dziala poprawnie. jest mozliwosc zdiagnozowac w jakis sposob sprzeglo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2016 tak można. wbijasz 2 bieg hamulec ręczny zaciągnięty i próbujesz ruszać. jak sprzęgło bedzie się ślizgać to powinien silnik wchodzić na obroty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamos87 Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2016 tak można. wbijasz 2 bieg hamulec ręczny zaciągnięty i próbujesz ruszać. jak sprzęgło bedzie się ślizgać to powinien silnik wchodzić na obroty Czyli sprzęgło się nie ślizga, bo obroty stoją w miejscu.. W poniedziałek jadę do mechanika na zmianę wałka pompy oleju, napomnę przy okazji tą sytuację.. ok dzieki bardzo za pomoc. Pozdrawiam i bez awaryjności ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #10 Napisano 27 Września 2016 a co może być przyczyną wolnego wstawania turbo w 2.0 tdi cbbb 2200/2300 ma dopiero pełne doładowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #11 Napisano 27 Września 2016 a co może być przyczyną wolnego wstawania turbo w 2.0 tdi cbbb 2200/2300 ma dopiero pełne doładowanie. U mnie jest tak samo 2200 pełne doładowanie, podobno cr-ki taka mają. Log grupy 011 poniżej. http://vaglog.pl/log_277891.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #12 Napisano 28 Września 2016 też zrobiłem logi ale troszkę mi nie wyszły ale w kleje http://vaglog.pl/log_279761.html niema możliwości tego zmienić ? jak miałem 2,0 tdi bkp pd to był dla mnie szatan 1800 i już pełną moc miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #13 Napisano 28 Września 2016 Można zmodyfikować mapy i przymknąć egr. Będzie wtedy szybciej turbo wstawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #14 Napisano 28 Września 2016 mam blaszke dopaloną z dziurką 9mm i jest włożona na rurce egr-u. inaczej mówiąc paliwa troche podlać od dołu, (od jakiej prędkości obrotowej?) bo mam tuning oprogramowania zrobiony. a jakieś modernizacje geometrią turbiny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #15 Napisano 28 Września 2016 ja przykładowo mam tak http://vaglog.pl/log_259640.html stara turbina auto po delikatnym chipie, egr zaslepiony i wyłączony pół roku motałem sie z tymi logami( co innego jest na zadanych co innego w aktualnych), nawet pokusiłem sie o wymiane na nową turbine i nic to nie zmieniło http://vaglog.pl/log_268732.html nowa turbina ten typ tak ma! tylko utopiłem w turbine, naszczescie udało mi sie sprzedać swoja w podobnych pieniądzach, robocizny nie licze bo sam to robilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #16 Napisano 29 Września 2016 no ale u ciebie już przy 2000 obr. się napełnia 2600mbar a u mnie 2300obr. i dopiero 2600mbar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach