baku1988 Zgłoś #1 Napisano 20 Lutego 2016 Witam proszę o analizę logów z mojego paska 1.9tdi avb, autko tak jakby kiedyś lepiej przyśpieszało chociaż tragedii nie ma, problemem największym jest twardniejący pedał hamulca po 2 naciśnięciu, dodam że wyświetlił się taki błąd. Z góry dziękuje http://vaglog.pl/log_251039.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 20 Lutego 2016 Błąd dotyczy przepływomierza, po logach też widać, że przepływka nie wyrabia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #3 Napisano 20 Lutego 2016 (edytowane) Błąd dotyczy przepływomierza ale jego "obwodu elektrycznego/elektronicznego" i nie jest widoczny w logu. Mógł być spowodowany wypięciem (kiedyś) jego kostki połączeniowej. Jeśli po usunięciu będzie nadal powracał, przyjrzeć należy się obwodowi elektrycznemu. Nie można wykluczyć też awarii(teraz sporadycznej, później notorycznej/stałej) samego przepływomierza. A jego wskazania skaczące w dół, spowodowane są zmniejszona ilością powietrza, przepływającą w kolektorze dolotowym, determinowaną wydolnością turbosprężarki w danym momencie. Po logu w zasadzie nie widać aby auto słabiej przyspieszało. Co prawda widoczne są chwilowe niedoładowania, czy przeładowania ale na razie nie zawracałbym sobie tym głowy. Sterownik silnika po modyfikacji mapy. Edytowane 20 Lutego 2016 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #4 Napisano 20 Lutego 2016 Po logu grupy 008 widać, że przepływomierz nie pracuje prawidłowo. Przyczyn szukaj w tym o czym wspomniał kolega tomnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku1988 Zgłoś #5 Napisano 20 Lutego 2016 Przepływomierz wypinałem i błędu nie skasowałem, teraz jest ok. Dzięki za wszystkie odp - - - - - aktualizacja - - - - - Błąd dotyczy przepływomierza ale jego "obwodu elektrycznego/elektronicznego" i nie jest widoczny w logu. Mógł być spowodowany wypięciem (kiedyś) jego kostki połączeniowej. Jeśli po usunięciu będzie nadal powracał, przyjrzeć należy się obwodowi elektrycznemu. Nie można wykluczyć też awarii(teraz sporadycznej, później notorycznej/stałej) samego przepływomierza. A jego wskazania skaczące w dół, spowodowane są zmniejszona ilością powietrza, przepływającą w kolektorze dolotowym, determinowaną wydolnością turbosprężarki w danym momencie. Po logu w zasadzie nie widać aby auto słabiej przyspieszało. Co prawda widoczne są chwilowe niedoładowania, czy przeładowania ale na razie nie zawracałbym sobie tym głowy. Sterownik silnika po modyfikacji mapy. Trafiłeś 100%, przepływke odczepiałem i wywaliło błąd, silnik prawdopodobnie był po chipie robionym w niemczech, zapewniał mnie sprzedający, teraz mam pewność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 20 Lutego 2016 Po logu grupy 008 widać, że przepływomierz nie pracuje prawidłowo.Powtarzam - "A jego wskazania skaczące w dół, spowodowane są zmniejszona ilością powietrza, przepływającą w kolektorze dolotowym, determinowaną wydolnością turbosprężarki w danym momencie. "Zmniejszone ciśnienie doładowania=zmniejszonym przepływem powietrza w kolektorze dolotowym, mierzonym i wskazanym(tu w granicach 950) przez przepływomierz. Przepływomierz jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku1988 Zgłoś #7 Napisano 20 Lutego 2016 czy po tych logach idzie stwierdzic czy wszytko ok z podcisnieniami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #8 Napisano 20 Lutego 2016 Analizując dane zawarte w logu nie można wysnuć wniosków o awarii układu podciśnienia. Twój problem z twardniejącym pedałem hamulca(mam nadzieję, że opisujesz problem występujący w czasie pracy silnika, a nie w chwili kiedy jest zgaszony) spowodowany może być niesprawnym serwem(wspomaganie) lub zmniejszoną wydolnością pompy tandem(jej sekcji podciśnieniowej) lub niewielką nieszczelnością przewodów podciśnienia(nie powodującą niesprawności reszty urządzeń, wykorzystujących wytwarzane podciśnienie- N75, N108, N... tu nie pamiętam numeru-"zawór" klapy gaszącej). Tyle ode mnie w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baku1988 Zgłoś #9 Napisano 20 Lutego 2016 (edytowane) serwo wymieniałem kiedyś bo blokowało mi tylne koło, po wymianie serwa było ok, dodam że serwo wyjąłem z 2.0tdi passata 2003r. Może to wina serwa nie takie czy cuś... n75 niby działa, gdy wyciągne wężtk który wychodzi s vacu to palec zasysa ale słabo jakoś, podmieniałem vacu i na tym podmienionym też słabo palec zasysało... Edytowane 20 Lutego 2016 przez baku1988 mało danych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #10 Napisano 20 Lutego 2016 Powtarzam - "A jego wskazania skaczące w dół, spowodowane są zmniejszona ilością powietrza, przepływającą w kolektorze dolotowym, determinowaną wydolnością turbosprężarki w danym momencie. "Zmniejszone ciśnienie doładowania=zmniejszonym przepływem powietrza w kolektorze dolotowym, mierzonym i wskazanym(tu w granicach 950) przez przepływomierz. Przepływomierz jest sprawny. Powtarzam "po logu grupy 008 widać, że przeplywomierz nie pracuje prawidłowo". Przyczyn takiego stanu może być kilka i nie zawsze oznaczają niesprawny przepływomierz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #11 Napisano 20 Lutego 2016 Auto ma seryjny soft. Pierw proponuję przeczyścić przepływomierz. Jeśli wskazania się nie poprawią, to możesz wykonać otwór w celu poprawy wskazać przepływki. Jeśli wskazania dalej będą niezadowalające, to nie pozostaje nic innego jak wymiana na inną sprawną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach