vario2g Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2006 Czesc. Mam paska 1.9 TDI 110 z98r.Przebieg 250 tys.km.Co sądzicie o chipowaniu silnika z tym przebiegiem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mayaha Zgłoś #2 Napisano 29 Października 2006 Moim zdaniem przebieg jest jak najbardziej ok. Oczywiście jeśli jest on rzeczywisty, a nie "kombinowany" . Jeśli chiptuning będzie wykonany z głową to wszystko powinno pięknie śmigać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2006 Przebieg jest juz znaczny, jak na chec podwyzszenia parametrow silnika. Tego przebiegu nie wytrzymuje czesc turbin pracujacych na fabrycznym programie. Mysle, ze nikt ci tu z fusow nie wywrozy, ponieczna bedzie wizyta u tunera celem wstepnej diagnozy silnika, stanu turbiny itd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gawronik Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2006 Czesc. Mam paska 1.9 TDI 110 z98r.Przebieg 250 tys.km.Co sądzicie o chipowaniu silnika z tym przebiegiem? Zgadzam się z mayaha. Ja u siebie zakładałem przy ok. 205kkm (faktycznego!) przebiegu i auto zrobiło się nie do poznania! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2006 pojedz na hamownie, sprawdz ile koników biega już na łące. to Ci pomoze podjac decyzje. jesli jest jeszcze seria, to wrzuc sobie program. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dick45 Zgłoś #6 Napisano 31 Października 2006 Witam ja w swoim pasku zrobiłem chipa przy takim przebiegu wszysto jest ok przejechałem już 10 tyś turbina jak nie cieknie to jeszcze powinna trochę wytrzymać jest tylko jeden problem dzisiaj już nie czuję że pasek jest po tuningu przyzwyczaiłem się» Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Primera Zgłoś #7 Napisano 1 Listopada 2006 Nic sie nie stanie o ile wszystko jest sprawne. "Dół" silnika jes na prawde bardzo wytrzymały i 500tys to minimum ile powinien wytrzymać a słyszalem o takich które miały 800tys i było ok. Jak powiedział Kuba turbo moze pasc ale IMHO nastapi to wtedy gdy i tak było ono juz na wykończeniu (bardzo niewykluczone ze tak było u mnie ). Jak padnie to zalozysz te od AWX i bedzie jeszcze wiecek "kucy" Zreszta pady turbin przy 250 to raczej efekt jazdy na bylejakim oleju albo gaszenia silnika tuz po ostrym "pałowaniu" bez wychłodzenia trubiny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemik Zgłoś #8 Napisano 27 Stycznia 2007 Co myslicie o chipowaniu mojego silnika, czy przebieg nie jest za duzy? Do ilu mozna w pelni bezpiecznie zchipowac ten silnik? I jaki jest orientacyjny koszt? Moze ktos chipowal podobny model? Dzieki za odpowiedzi! Krzysiek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość derg Zgłoś #9 Napisano 27 Stycznia 2007 ja wlasnie jestem bez auta do poniedzialku bo oddalem go na chipa i do zrobienia jeszcze mam pare innych rzeczy takze wypowiem sie w poniedzialek moj przebieg to 220 000tyś i gosc powiedzial ze jest to bezpieczne o ile sie go za duzo nie podkreci wniosek: dobry program i osoba znajaca sie na rzeczy i smialo mozna zakladac. Co do chipa to mnie on kosztuje 1000zł wrazenia z jazdy podam w poniedzialek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2007 Moze niesaowite nie sa ale roznica jest znaczna. Przebieg 180tys km nie jest dla diesla duzym przebiegiem. Wazne jest tez jak byl exploatowany i jak dbany. Z tego silnika 101KM teoretycznie da sie zrobic 140KM ale takie 130 to bezpieczna wartosc. Wiele tez zalezy co powie tuner. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #11 Napisano 27 Sierpnia 2007 Witam mam takie pytanie czy przy moim przebiegu 310 kkm, mozna i czy warto bawić sie w chip tuning???? Czy mozna to powierzyć to znanej firmie z krakowa na V?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Yarcio Zgłoś #12 Napisano 27 Sierpnia 2007 Ma mam 200 000 km przebiegu i mam chipa do 142 km Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #13 Napisano 27 Sierpnia 2007 nie przebieg się liczy ale stan techniczny silnika ... dobry tuner przez wirusowaniem najpierw sprawdzi w jakim stanie jest silnik, diagnostyka prawde mu powie ... pomiar na hamowni też często odzwierciedla stan techniczny jednostki napędowej Najpierw warto zainwestować w dobre hamulce ja swoje seryjne dobiłem w 2 tyg po zrobieniu modyfkacji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #14 Napisano 27 Sierpnia 2007 powierzyć to znanej firmie z krakowa na V?? raczej nie ,bo nie jest to bdb firma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biszi24 Zgłoś #15 Napisano 12 Listopada 2008 witam, tydzień temu wstawiłem chipa do swojego passacika 115km a teraz 150km miałem też obawy bo przebieg faktyczny 300tys. myślę że jak silnik jest oki i dbano o niego to śmiało można zakładać. Zaraziłem kolegów bo im też już mało i niedługo dołączą do zchipowanych. trzeba ryzykowac najwyżej coś co i tak jest na wykończeniu trzeba bedzie wymienić i tyle sam silnik wytrzyma chipa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek wiórek Zgłoś #16 Napisano 12 Listopada 2008 wszystko zalezy od kondycji silnika.dobra firma zanim zalozy chipa sprawdzi kondycje silnikia i podejmie sie decyzje czy warto to zrobic.pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ArekVW Zgłoś #17 Napisano 12 Listopada 2008 Ile kosztuje sprawdzenie mocy auta na hamowni? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #18 Napisano 13 Listopada 2008 50-150zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #19 Napisano 19 Listopada 2008 Czesc. Mam paska 1.9 TDI 110 z98r.Przebieg 250 tys.km.Co sądzicie o chipowaniu silnika z tym przebiegiem? Jeśli to prawdziwy przebieg... ( dobrze jakbyś mógł to sprawdzić - jeśli auto jest z Niemiec to może się udać sprawdzenie historii przez sieć serwisową VW po nr. VIN ) to nie ma tragedii. Oczywiście ważne w jakiej to jest kondycji, jak pracuje geometria turbiny, przepływomierz , korekcja na cylindrach itd. Sam przebieg nie jest wysoki, ostatnio tuningowałem Passata 2004 na automacie z przebiegiem 320 tyś.km i chodzi, jakiś czas temu robiłem Transportera T4 z 2001r. 550 tyś przebiegu, - więc Twój jak na 98rok wcale nie jest taki wysoki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gutek_24 Zgłoś #20 Napisano 31 Grudnia 2008 Mój Pasek ma przejechane 260 tyś. km 2000r. co myslicie o chipie (co prawda 101km to nie za dużo ) przydało by sie więcej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach