Skocz do zawartości
mest1987

B6 140KM wchodzi w tryb awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, od jakiegoś czasu moje auto co jakiś okres wchodzi w tryb awaryjny. Oczywiście zgaszeniu auta i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy.

Przeskanowałem auto i wyskoczył taki błąd:

 

Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb

Part No SW: 03G 997 020 J HW: 03G 906 018 FG

Component: R4 2.0l PPD1.5 G 2653

Revision: --H45--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000078

Shop #: WSC 60950 124 21199

VCID: 2F6B65E7BE9F9E66327-807A

 

1 Fault Found:

000564 - Boost Pressure Regulation

P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 1

Reset counter: 34

Mileage: 193399 km

Time Indication: 0

Date: 2015.12.26

Time: 11:08:17

 

Freeze Frame:

RPM: 2144 /min

Torque: 320.0 Nm

Speed: 110.0 km/h

74.49 %

Voltage: 14.24 V

Pressure: 2343.0 mbar

Pressure: 2769.0 mbar

 

Readiness: N/A

 

Nie wiem od czego to może być. Da się postawić od razu diagnozę czy trzeba robić logi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego po pierwsze zamiast zakładać nowy temat mógłbyś poczytać forum bo temat poruszany był wielokrotnie.

Po drugie twój problem prawdopodobnie spowodowany jest zapieczonymi kierownicami geometrii turbiny. Powodem może być też zasyfiony EGR, albo uszkodzony N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, myślałem że każdy temat odnośnie logów danego auta to osobny temat. Piszesz, że może być to, może tamto. Chcę właśnie dojść co konkretnie, dlatego zapytałem czy robić logi? Zarówno te statyczne jak i dynamiczne.

 

Wpisałem w pole wyszukiwania "000564" i nic nie wyskoczyło dlatego założyłem nowy temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic nie wyszło bo numer twojego błędu to P0234

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź:) Jeśli zrobię logi dynamiczne i statyczne będzie można konkretnie określić co jest przyczyną tego błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale i bez tego poszukaj ogarniętego magika który wyczyści ci dolot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dzisiaj logi. Auto przy pierwszych logach dynamicznych (podaj chyba dwóch) weszło w tryb awaryjny, później już wszystko szło normalnie. Oto logi ( w basic nie wiedziałem jak logować kanały, bo niektóre automatycznie nie zmieniały opcji z ON na OFF). Mam skrzynię DSG i logowałem na 3 biegu przy ręcznej zmianie. Pedał wciskałem do momentu by nie zrobić kick downa.

 

Statyczne:

http://vaglog.pl/log_253869.html

http://vaglog.pl/log_253870.html

http://vaglog.pl/log_253871.html

http://vaglog.pl/log_253872.html

http://vaglog.pl/log_253873.html

 

Basic:

http://vaglog.pl/log_253874.html

http://vaglog.pl/log_253875.html

http://vaglog.pl/log_253876.html

 

Dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_253878.html

http://vaglog.pl/log_253877.html

http://vaglog.pl/log_253881.html

http://vaglog.pl/log_253880.html

http://vaglog.pl/log_253879.html

http://vaglog.pl/log_253882.html

http://vaglog.pl/log_253883.html

http://vaglog.pl/log_253884.html

http://vaglog.pl/log_253886.html

http://vaglog.pl/log_253885.html

 

Bardzo dziękuję za ocenę:)

Edytowane przez mest1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrobiłem dzisiaj logi. Auto przy pierwszych logach dynamicznych (podaj chyba dwóch) weszło w tryb awaryjny, później już wszystko szło normalnie. Oto logi ( w basic nie wiedziałem jak logować kanały, bo niektóre automatycznie nie zmieniały opcji z ON na OFF). Mam skrzynię DSG i logowałem na 3 biegu przy ręcznej zmianie. Pedał wciskałem do momentu by nie zrobić kick downa.

 

Wygląda na to, że masz turbo do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wygląda na to, że masz turbo do czyszczenia.
Taką samą stawiam diagnozę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności