Skocz do zawartości

mest1987

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mest1987

  • Urodziny 18.10.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Iłowa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem. Jeśli się "ukręciło" to musiało to być dawno bo ten mechanik u którego to robię wychwycił to przez przypadek zajmując się zupełnie czymś innym. Powiedział, że postara się pomóc. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  2. Raz, że się rozsypała a dwa, że wgl się już nie obraca - zapiekła się na maxa.
  3. Czy to będzie coś takiego? https://www.nanodatex.pl/passat-b6-3c1-czujnik-poziomowania-o968587.html Mogę prosić numer części jeśli ktoś posiada?
  4. Witam serdecznie, mam problem części znajdujące się na zdjęciu. Wiem, że jest to jakiś łącznik poziomowania ksenonów, ale czy jest to część jakiegoś mechanizmu czy czujnika poziomowania? Tego nie wiem. Wiem, że znajdowało się to przy wahaczu. Nie mogę tego znaleźć w internecie. Nie wiem czy występuje to jako osobna część czy jest elementem całości. Bardzo proszę o pomoc i informację o tym gdzie mogę to znaleźć, czy jest sens kupić jakąś używkę?
  5. Zrobiłem dzisiaj logi. Auto przy pierwszych logach dynamicznych (podaj chyba dwóch) weszło w tryb awaryjny, później już wszystko szło normalnie. Oto logi ( w basic nie wiedziałem jak logować kanały, bo niektóre automatycznie nie zmieniały opcji z ON na OFF). Mam skrzynię DSG i logowałem na 3 biegu przy ręcznej zmianie. Pedał wciskałem do momentu by nie zrobić kick downa. Statyczne: http://vaglog.pl/log_253869.html http://vaglog.pl/log_253870.html http://vaglog.pl/log_253871.html http://vaglog.pl/log_253872.html http://vaglog.pl/log_253873.html Basic: http://vaglog.pl/log_253874.html http://vaglog.pl/log_253875.html http://vaglog.pl/log_253876.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_253878.html http://vaglog.pl/log_253877.html http://vaglog.pl/log_253881.html http://vaglog.pl/log_253880.html http://vaglog.pl/log_253879.html http://vaglog.pl/log_253882.html http://vaglog.pl/log_253883.html http://vaglog.pl/log_253884.html http://vaglog.pl/log_253886.html http://vaglog.pl/log_253885.html Bardzo dziękuję za ocenę
  6. Dzięki za odpowiedź Jeśli zrobię logi dynamiczne i statyczne będzie można konkretnie określić co jest przyczyną tego błędu?
  7. Przepraszam, myślałem że każdy temat odnośnie logów danego auta to osobny temat. Piszesz, że może być to, może tamto. Chcę właśnie dojść co konkretnie, dlatego zapytałem czy robić logi? Zarówno te statyczne jak i dynamiczne. Wpisałem w pole wyszukiwania "000564" i nic nie wyskoczyło dlatego założyłem nowy temat.
  8. Witam serdecznie, od jakiegoś czasu moje auto co jakiś okres wchodzi w tryb awaryjny. Oczywiście zgaszeniu auta i ponownym włączeniu wszystko wraca do normy. Przeskanowałem auto i wyskoczył taki błąd: Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb Part No SW: 03G 997 020 J HW: 03G 906 018 FG Component: R4 2.0l PPD1.5 G 2653 Revision: --H45--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 0000078 Shop #: WSC 60950 124 21199 VCID: 2F6B65E7BE9F9E66327-807A 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 193399 km Time Indication: 0 Date: 2015.12.26 Time: 11:08:17 Freeze Frame: RPM: 2144 /min Torque: 320.0 Nm Speed: 110.0 km/h 74.49 % Voltage: 14.24 V Pressure: 2343.0 mbar Pressure: 2769.0 mbar Readiness: N/A Nie wiem od czego to może być. Da się postawić od razu diagnozę czy trzeba robić logi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności