Skocz do zawartości
Biroro

3BG 1.8T AWT Błędy 17511 16514 Jakie logi?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Często na Vag'u wyskakuje błąd:

17511 Nieznany kod blędu (Na VCDS 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent)

16514 sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

O czym to może świadczyć? Jakie zrobić logi jakich kanałów?

Mam instalacje Gazową ale na samej benzynie tez wyskakuje błąd, spalanie gazu ok 12l.

Silnik seria 1.8T AWT bez wirusa.

Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób standardowe 002+033, 020+003, 115+118 coś będzie można powiedzieć o stanie silnika, oczywiście na pb, wczesniej skasuj błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, śnieg trochę zszedł wiec dzisiaj zrobiłem logi. Przed i po każdej próbie kasowałem błędy, logi robione na bp

 

002, 033:

http://vaglog.pl/log_241565.html

 

020, 003:

http://vaglog.pl/log_241566.html

 

115, 118:

http://vaglog.pl/log_241567.html

 

Proszę o ocenę i może ktoś widzi czemu co chwile wyskakuje błąd 17511

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi wygladaja calkiem ok, nie widac czemu blad moze wyskakiwac, moglby pojawiac sie od zlej reguoacji lpg ale piszesz ze na pb tez jest, nic z instalacji lpg nie jest podlaczone pod sonde?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic takiego nie zauważyłem żeby coś pod kostkę sondy było dołączone ale jeszcze to sprawdzę. Raz po zrobieniu trasy ok 300km takiej "zdrowej" jazdy wyskoczył błąd o małej sprawności katalizatora, nie pamiętam dokładnie kodu bo to z 3miesiace temu było po tym nie wyskakiwalo nic takiego. Borykalem się też z wypadaniem zaplonow ale po wymianie listwy wtryskowej lpg jak ręką odjął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że albo czujnik się kończy albo katalizator. Oczywiście przy założeniu że gazownik poprawnie ustawił mapę itp itd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy wartości logów mogą być zmienione zaraz po skasowaniu błędu? Przejrzałem kostkę od sondy i rzeczywiście jest dolutowany kabelek od lpg pod wtyczkę gdzie się wpina sondę lecz zauważyłem tam jeden przerwany przewód od ori instalacji i zastanawiam czy jest specjalnie odcięty czy tak ma być czy się urwał, jak to u wa wygląda?

 

DSC_0008_3.jpg

 

DSC_0007_5.jpg

 

DSC_0006_5.jpg

Edytowane przez Biroro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten piąty kabel jest org. tak ma być, odlutuj ten kabel od lpg bo on tylko wprowadza zamieszanie w ecu samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież błąd dotyczy grzałki sondy przed katem... Żaden z wyżej zamieszczonych logów nie dotyczy ogrzewania sondy.

Ponadto kabelek od LPG jest podpięty pod sondę za katem. Więc nie widzę tu zależności sonda regulacyjna-LPG.

PS. Grzałkę najlepiej sprawdzić miernikiem. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten piąty kabel jest org. tak ma być, odlutuj ten kabel od lpg bo on tylko wprowadza zamieszanie w ecu samochodu.

 

Odlutowałem tan kabelek przejechałem sie 1km i błąd znów wyskoczył wiec to raczej odpada ponieważ jest dolutowany do innego pina niż grzałka drugiej sondy (nie do białego lub szarego kabelka sondy) wiec dolutowałem go z powrotem. Btw to po co jest tam ten kabelek? jeżeli wyciął bym kata będą problemy z lpg?

 

 

 

 

PS. Grzałkę najlepiej sprawdzić miernikiem.

 

Wykręciłem sondę żeby sprawdzić wzrokowo czy wszystko w porządku, wszystko ok, sprawdziłem miernikiem grzałkę sondy przed katem na wtyczce było 4,4 oma chyba dobrze?

 

poskręcałem, pospinałem, pojeździłem patrzę na błędy a tam dalej

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 - 35-10 - - - Intermittent)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odlutowałem tan kabelek przejechałem sie 1km i błąd znów wyskoczył wiec to raczej odpada ponieważ jest dolutowany do innego pina niż grzałka drugiej sondy

Już pisałem wyżej, że błąd dotyczy pierwszej sondy przed katem, a kabelek jest przy sondzie za katem.

 

Btw to po co jest tam ten kabelek?

Gazownik pewnie podłączył sobie, aby mieć podgląd podczas strojenia i był na tyle kumaty, że nie podłączył do pierwszej, która jest sondą szerokopasmową.

 

jeżeli wyciął bym kata będą problemy z lpg?

Z LPG nie, ale pojawią Ci się dodatkowe błędy od niskiej wydajności katalizatora i check.

 

sprawdziłem miernikiem grzałkę sondy przed katem na wtyczce było 4,4 oma chyba dobrze?

Niby OK, ale nie wiadomo czy przypadkiem problem nie leży po stronie instalacji od wtyczki do ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Już pisałem wyżej, że błąd dotyczy pierwszej sondy przed katem, a kabelek jest przy sondzie za katem.

 

 

Gazownik pewnie podłączył sobie, aby mieć podgląd podczas strojenia i był na tyle kumaty, że nie podłączył do pierwszej, która jest sondą szerokopasmową.

 

 

Z LPG nie, ale pojawią Ci się dodatkowe błędy od niskiej wydajności katalizatora i check.

 

 

Niby OK, ale nie wiadomo czy przypadkiem problem nie leży po stronie instalacji od wtyczki do ECU.

 

Przeglądałem ta wtyczkę i kable przy niej bo dosyć zwykrecone kable tam były ale nic tam niepokojącego nie wyglądało. Jak sprawdzić w czym problem? Jest może jakiś bezpiecznik czy przekaźnik od tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś coś? Jakieś pomysły? Może zrobić jeszcze jakieś logi? Dodam że wyskoczył błąd 17536 zbyt ubogiej mieszanki - regulacja długoterminowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności