Mars_2000 Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2015 Postanowiłem założyć ten wątek, gdyż moja cierpliwość zostaje w ostatnim okresie poddana trudnej próbie i jest już na wyczerpaniu. Otóż, blisko miesiąc temu dość mocno pękła mi szyba przednia w moim CC, którą w ramach AC musiałem wymienić. Oddałem auto do warsztatu , dostałem zastępczaka i ....no właśnie .... i od dokładnie 3-ech tygodni, od dnia jak otrzymałem potwierdzenie zaakceptowania mojego zgłoszenia i przyznanie mi wymiany tej pękniętej szyby , cały czekam na nową - oryginalną. W moim serwisie niestety nie umieją mi odpowiedzieć kiedy ona przyjedzie z magazynu centralnego. Przepraszają i każą dalej czekać. Przy okazji usłyszałem o przypadku , gdzie zamówione zostało jedno nadkole do Passata, na które czekali ok. 8 tygodni (!!!) i komentarzu serwisanta, że ponoć główny magazyn VW w Polsce dokonał jakiś poważniejszych zmian w organizacji pracy, które niestety obecnie wychodzą im bokiem ,przez co mają tak duże poślizgi w realizowaniu zamówień i wysyłek. Ktoś z Was wie coś może nt. temat ? Jakieś własne, podobne doświadczenia ? Pytam, bo trochę zaczynam się denerwować tym obecnym stanem (toć to tylko pojedyncza szyba jest, a nie setka części po poważnym dzwonie) i poważnie myślę o wycofaniu się z naprawy w oparciu o szybę oryginalną i zamówieniu jakiegoś dobrej jakości zamiennika od Pilkington'a lub Sekurit Saint Gobain'a. Czy w ogóle da się tak zmienić sposób likwidacji szkody, jeśli jest ona bezgotówkowo załatwiana przez warsztat z moją cesją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #2 Napisano 20 Listopada 2015 Ja slyszalem, ze przenosili albo dalej przenosza magazyn w inne miejsce, stad opoznienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #3 Napisano 20 Listopada 2015 Cyrki są od mniej więcej sierpnia, kiedy zaczęli wdrażać nowy system informatyczny obsługujący magazyny. Niestety w nie kłamią cię w serwisie i nie jest to ich zła wola ani bylejactwo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #4 Napisano 20 Listopada 2015 Ja slyszalem, ze przenosili albo dalej przenosza magazyn w inne miejsce, stad opoznienia. To prawda przenosili magazyn na większy i dodatkowo zmieniają ten system, no i pracowników do przenosin wzięli Sobie " studentów " na szybko żeby jak najtaniej i oni porobili bajzel bo części kładli jak im się podoba i " gdzie popadnie " zamiast odpowiednio skatalogować i ułożyć , i dla tego jest ten burdel wiem bo kolega tam pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2015 Ja czekam 2 miesiące (od końcówki września) na świece żarowe. Obiecano mi dodatkowy rabat za opóźnienie. Jeśli chcę na już to mogą mi z Niemcowni ściągnąć ale będzie sporo taniej. Więc czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2015 Jesli chcesz zamiennik pilingtona to zapytaj od razu o gwarancje, mam szybe przednia w b6 wlasnie tej marki (ori sie zbila od kamienia), mam podgrzewana szybe i w chwili obecnej grzeje juz tylko z 6 paskow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mars_2000 Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2015 czyli to jednak prawda, co wczoraj usłyszałem. Najgorszy jest ten brak jakiegokolwiek informacji. W sumie mam czym jeździć, tyle tylko że pewnie o ten długi koszt wynajmu warsztat podniesie końcowy rachunek do ubezpieczalni, a ta pomniejszy mi adekwatnie wartość polisy (bo mam standardową wersję bez ochrony sumy ubezpieczenia), co może mieć znaczenie w przypadku jakiejś kolejnej powazniejszej szkody czy wręcz kradzieży auta. Nie wiem co robić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #8 Napisano 21 Listopada 2015 Ja czekam 2 miesiące (od końcówki września) na świece żarowe Że też Ci się chce... A tak w ogóle, to ile sobie w ASO za żarówki życzą? Ja kupiłem jakiś rok temu NGK, które nie dość, ze są dostępne od ręki, to jeszcze sprawdzone i pewnie za połowę tego co w ASO liczą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #9 Napisano 21 Listopada 2015 Po 89zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #10 Napisano 21 Listopada 2015 Po 89zł Do tej kwoty dorzcucisz trochę grosza i masz ten sam komplet co w ASO bez napisów i loga VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #11 Napisano 22 Listopada 2015 Czyli ile za komplet? Akurat przeglądam allegro i 85/szt. Cz304 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mars_2000 Zgłoś #12 Napisano 27 Listopada 2015 Dzisiaj moja przygoda z pękniętą szybą miała w końcu swój szczęśliwy finał :jupi Auto odebrałem z warsztatu z nowiutką ORI "made by Carlex", po dokładnie 32 dniach, od chwili jego zostawienia po zgłoszeniu szkody. Strasznie długo to trwało i kiedy miałem już zamiar zmieniać zgłoszenie i wziąć zamiennik to nowa szyba dotarła. Przy tej okazji ustaliłem również , że w PZU koszt auta zastępczego (jeśli ma się wykupioną opcję "Auto Non Stop") nie wpływa na amortyzację wartości auta po rozliczeniu szkody. To jedyny pozytyw w tej całej sprawie, zważywszy na to ile dni byłem w posiadaniu zastępczaka i bałem się, że będzie to wpływało na obniżoną wartość samochodu w AC. Na szczęście tak nie jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #13 Napisano 28 Listopada 2015 To koszt zastępczaka pewnie się zrównał z kosztem szyby W Liberty w razie awarii samochód zastępczy przysługuje na 3 dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mars_2000 Zgłoś #14 Napisano 28 Listopada 2015 To koszt zastępczaka pewnie się zrównał z kosztem szyby W Liberty w razie awarii samochód zastępczy przysługuje na 3 dni Dlatego też świadomie wybrałem droższe PZU, a nie inne TU, bo wszędzie indziej były ograniczenia w ilości dni na jakie przysługuje zastępczak. A co do kosztu, to obawiam się, że mógł być nawet wyższy, przy czym po wczoraj uzyskanej informacji od agentki, już mnie to nie interesuje. [emoji41] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach