Pe3 Zgłoś #1 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Witam grzebałem przy wężach i jednego nie podłaczyłem i nie wiem gdzie on ma być wpięty nie mam dostępu do dużego kompa by poszukać dobrze na forum zrobiłem fotkę tego przewodu ten który trzymam w palcach gdzie powinien być wpięty? auto kompletnie nie jedzie Edytowane 8 Listopada 2015 przez Pe3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me-how Zgłoś #2 Napisano 8 Listopada 2015 zawór n75 koło turbiny z przodu silnika - fotka mniej więcej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pe3 Zgłoś #3 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) z N75 przewód wpiąłem do gruszki turbo, ten który nie podłączyłem idzie z N18 i ma trafić do N75 tak? Edytowane 8 Listopada 2015 przez Pe3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pe3 Zgłoś #4 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Nadal nic nie wiem? Z n75 jest jedno wyście i idzie do grucha od turbo wiec tam jest ok Edytowane 8 Listopada 2015 przez Pe3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #5 Napisano 8 Listopada 2015 Masz tu schemat: http://obrazki.elektroda.net/93_1264936225.jpg 2 - N18 (od EGR'a) 3 - N239 (klapa gasząca w kolektorze ssącym) 7 - EGR 9 - N75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pe3 Zgłoś #6 Napisano 8 Listopada 2015 Dzięki za schemat ten przewód mi nigdzie nie pasuje ,obawiam się ze uwalilem n75 i n18 myciem silnika a nie wymianą wezyków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #7 Napisano 8 Listopada 2015 Nie popsułeś zaworków tylko odpiąłeś od nich podciśnienie. Z tyłu silnika masz pompę vacuum. Do niej dochodzi plastikowy przewód, wychodzący ze ściany grodziowej. Przy samej pompie na tym przewodzie będziesz miał malutki króciec, do którego wepniesz ten przewód co pokazałeś na fotce. - - - - - aktualizacja - - - - - http://i159.photobucket.com/albums/t141/kolcz7/17042011470-1.jpg Na tym zdjęciu zielonym kółkiem masz zaznaczone miejsce skąd idzie przewód w ścianie grodziowej,czerwonym kółkiem miejsce dokąd idzie ten przewód a niebieskim samą pompę vacuum. Ten mały króciec na Twój spadnięty wąż znajduje się pomiędzy miejscem zaznaczonym na zielono i czerwono. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pe3 Zgłoś #8 Napisano 12 Listopada 2015 Nie popsułeś zaworków tylko odpiąłeś od nich podciśnienie. Z tyłu silnika masz pompę vacuum. Do niej dochodzi plastikowy przewód, wychodzący ze ściany grodziowej. Przy samej pompie na tym przewodzie będziesz miał malutki króciec, do którego wepniesz ten przewód co pokazałeś na fotce. - - - - - aktualizacja - - - - - http://i159.photobucket.com/albums/t141/kolcz7/17042011470-1.jpg Na tym zdjęciu zielonym kółkiem masz zaznaczone miejsce skąd idzie przewód w ścianie grodziowej,czerwonym kółkiem miejsce dokąd idzie ten przewód a niebieskim samą pompę vacuum. Ten mały króciec na Twój spadnięty wąż znajduje się pomiędzy miejscem zaznaczonym na zielono i czerwono. Dzięki bardzo temat załatwiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Minax Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2015 To i ja się podepnę. Silnik 1.9 ATJ (116 km) Otwieram sobie maskę a tu takie dwa luźne, spięte ze sobą wężyki. Jeden z rozejściem na końcu (wszystko na fotkach poniżej). Teraz za nic nie wiem gdzie powinienem je podłączyć. Jeden na pewno do zaworku który mam przy filtrze powietrza (nie wiem dokładnie co to za zawór, ale są w nim dwa miejsca na podłączenie wężyków), drugi na pewno na gruszkę turbo, ale gdzie mają iść w dół? Tego za nic nie wiem. Ciężko wgl się do tego dostać. Znalazłem jakiś schemat na forum, ale nie bardzo mi pomógł, co nie wiem gdzie te elementy się znajdują. Jeśli ktoś z was byłby w stanie mi pomóc, lub przypadkowo ma ten silnik i chciałby wysłać mi jakieś fotki to będę mega wdzięczny. http://ifotos.pl/z/waxxxrn http://ifotos.pl/z/waxxxre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #10 Napisano 9 Listopada 2016 Panowie. Potrzebny schemat podciśnień ale w silniku 1,6 AHL. Ktoś coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartgt36 Zgłoś #11 Napisano 11 Listopada 2016 Witam panowie pozwolę podpiąć się pod temat.mam taki mały problem otóż mam passata b5 z silnikiem AGZ 2.3 4x4 1998 Manual. I mam nie podłączone 2 wężyki jeden znajduje się w gumowej rurze miedzy filtrem powietrza a przepustnicą,zaś 2gi w listwie kolektora dolotowego.i nie wiem gdzie je podłączyć oba są zaślepione.Niestety przeglądając etke w schematach nie mogę znaleść miejsca ich podłączenia,Może ktoś luknie u siebie gdzie powinny być one podłączone. Wężyki podłączone są do tych 2 miejsc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach