DarekS Zgłoś #21 Napisano 26 Sierpnia 2015 Poszukaj kogoś ogarniętego w swojej okolicy. Stawiam na rozjechana synchronizację, zużyte PD lub mocno przymkniete kierownice w turbinie ewentualnie zatkany dolot i się dusi silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #22 Napisano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Poszukaj kogoś ogarniętego w swojej okolicy. Stawiam na rozjechana synchronizację, zużyte PD lub mocno przymkniete kierownice w turbinie ewentualnie zatkany dolot i się dusi silnik. Silnik sie nie dusi,ma przyspieszenie b.dobre. Kierownice jakby były to też by nie miał przyspieszenia prawda? Mysle że jak piszesz wałek lub PD. Ale czy może być powodem telepania dwumasa? Chyba tak co ? Narazie nie mam bryki w domu. Kiedys jak jechałem powoli było słychać takie jakby stukanie po nagrzniu sie silnika ,skrzyni.Raz słychac raz nie .wydaje mi sie że przy gaszeniu tez cos bylo słychać. ALE sprawdze walek i reszte. Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez zbigniewz01@ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #23 Napisano 19 Stycznia 2016 Witam, nie znalazłem takiego tematu, więc napiszę tu bo trochę podobny. Mianowice mam taki problem, auto na niskich obrotach jest przymulane, podkreśle że dzieje się tak dopiero jak silnik sie troche rozgrzeje, na zimnym tego nie miałem i że dzieje się tak tylko niekiedy. Mam tak od tygodnia z czego 2 dni przymula później 2 dni normalnie. I dzisiaj jak wróciłem z pracy to słyszałem że jak dodam troche gazu na jałowym to słyszę właśnie bulgotanie wody pod deska rozdzielcza, nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym przymulaniem czy nie. Byłem z tym u mechanika ale jak na złosc akurat u niego znowu auto chodzilo normalnie bez tych szarpnięć. Z tego co czytałem na różnych forach to może być uszczelka pod głowicą lub coś nie tak z pompowtryskiem (oby nie). Dodam że nie zauważyłem żadnego ubytku płynów. Proszę o pomoc, mogę zrobić logi vagiem tylko podajcie jakie grupy i rano dodam, Dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #24 Napisano 20 Stycznia 2016 Może ktoś mi doradzić co to może być? Może ktos miał podobne objawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #25 Napisano 20 Stycznia 2016 Kolego naza13 te bulgotanie po przy gazowaniu masz cały czas? Jak tak to niestety Upg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #26 Napisano 20 Stycznia 2016 Pompowtryski logi grup 13,23 statyczne. Jak Ci bulgocze to też bym stawiał upg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #27 Napisano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Jak jest zimny to nie bulgocze, rozgrzany na małych obrotach trzeba sie wsłuchać żeby slysze to bulgotanie/przelewanie, a po dodaniu gazu słychać wyraźnie. Oto logi 013 i 023 http://vaglog.pl/log_247170.html - - - - - aktualizacja - - - - - Dodam jeszcze logi 018 jakby się komuś przydały http://vaglog.pl/log_247171.html Edytowane 20 Stycznia 2016 przez naza13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #28 Napisano 20 Stycznia 2016 Bipy wysokie. Spróbuj podoginać konektorki na pompo-wtryskach. Co do bulgotania to spróbuj odpowietrzyć nagrzewnice, ale moim zdaniem to początkowe stadium upg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #29 Napisano 20 Stycznia 2016 Jeśli UPG to by chyba dymił na czarno i były jakieś ślady oleju w zbiorniku chłodniczym? Bo u mnie nie ma tych objawów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #30 Napisano 20 Stycznia 2016 Niekoniecznie, na początku jest bulgotanie. Potem przy ostrej jeździe, pow. 3000 obrotów, wywala płyn i węże od chłodnicy twardnieją oraz dymi ale na biało. Test na Co2 w układzie jest niemiarodajny, na tym etapie nic nie wykaże. Przerabiałem to niedawno, po wymianie upg nic nie bulgocze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #31 Napisano 20 Stycznia 2016 To i tak mechanik musi sprawdzić te konektory pompowtrysków, czy samemu da rade? Bo trochę chyba trzeba tam rozebrać - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki lancer83 - - - - - aktualizacja - - - - - A można jeździć tylko na obrotach do 2500 powiedzmy? Czy może później paść co innego? Bo dojezdzam do pracy tym autem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #32 Napisano 20 Stycznia 2016 Sam dasz rade. Ściągasz osłonę silnika 3 śruby klucz 10 , potem odkręcasz klawiaturę (12 śrub klucz 10). Odłączasz pompowtryski i doginasz te wsuwki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #33 Napisano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Dziękuje. Aha, jak sprawdzałem zbiornik płynu chłodniczego jak silnik był ciepły ale wyłączony to po odkręceniu zbiornik zassał dużo powietrza, to normalne? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez naza13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #34 Napisano 20 Stycznia 2016 Nie zassał tylko wypuścił. Na rozgrzanym to normalne. Dopiero po nocnym postoju jak odkręcasz i jest duży syk to jeden z objawów Upg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #35 Napisano 20 Stycznia 2016 Jaki koszt wymiany uszczelki orientujesz się może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naza13 Zgłoś #36 Napisano 10 Lutego 2016 Witam, problem został rozwiązany i napiszę co było przyczyną. Mechanik mówił że te bulgotanie to powietrze w układzie chłodzenia i podobno chłodnica miała małą dziurkę i brała powietrze. Wymiana chłodnicy rozwiązało problem. I przy okazji wyczyszczono zawór EGR - problem z małymi spadkami obrotów na niskich biegach i na postoju rozwiązany. Inny mechanik mówił że pompowtrysk, więc dużo hajsu poszło by w błoto bo pompki są sprawne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach