polonez15 Zgłoś #1 Napisano 29 Lipca 2015 Helloł. Po remoncie głowicy w pewnym zakładzie i całkowitym sprawdzeniu po założeniu na auto od ponad 7 tyś. km mam taki stuk jak na filmie... Stuka nieregularnie, raz na zimnym, raz na gorącym, czasem przestaje... Szklanki wymienione, stare nie były niesprawne, na nowych jeszcze gorzej. ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Podejrzewam coś z prowadnicami zaworów.... Dodam, że ciśnienie oleju w normie wg. serwisówki... Wyczerpują mi się powoli pomysły. Auto pali normalnie, moc ma, tylko te stuki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #2 Napisano 29 Lipca 2015 Nie wiem czy akurat słyszę dźwięk o który ci chodzi ale w moim przypadku stuki które wskazywały na zużycie szklanek powodowały wtryski które jak się później okazało lały jak z kranu i to powodowało jakby spalanie stukowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #3 Napisano 29 Lipca 2015 No dobra, ale tu po puszczeniu gazu na biegu nie milknie, a wtryski wtedy nie pracują.... więc to nie to. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #4 Napisano 29 Lipca 2015 Sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu. moze byc za wczesny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #5 Napisano 29 Lipca 2015 (edytowane) Nie jest to na bank układ paliwowy! Po pierwsze kąt wtrysku nie powoduje głośnego klepania które ustaje, po drugie kąt sprawdzałem od razu po wymianie szklanek a po trzecie przestawiacz i tak ustawiłby poprawny. Edytowane 29 Lipca 2015 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 30 Lipca 2015 W tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/119541-Stuki-w-silniku-1-9-tdi-110-szukanie-przyczyny-problemu Sławek opisał wszystko, co może być przyczyną stuków. I nie twierdzę wcale, że finał będzie taki, jak w jego przypadku. Sam jestem żywo zainteresowany tematem. W Golfie 4 (ASV) mojego ojca też występuje podobny stuk i pojawianie się tego dźwięku jest identyczne z tym co napisałeś - " Stuka nieregularnie, raz na zimnym, raz na gorącym, czasem przestaje" . Wymienione popychacze hydraul., dwumas. Wymiana popychaczy nie zmniejszyła, ani nie zwiększyła intensywności niepożądanego dźwięku. Dwumas też nie był powodem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #7 Napisano 30 Lipca 2015 kolega kiedys mial tak ze jak kupil auto (rozbitek,silnik na chodzie ) to byl minimalnie zatankowany i wtedy wlasnie klepal sam sie zastanawialem nad tym kiedys ale jak zalal pozniej auto do pelna wszystko ucichlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #8 Napisano 11 Sierpnia 2015 W sumie to sprawa się wyjaśniła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #9 Napisano 13 Sierpnia 2015 co to za błotko??? pozostałości ropy z lejącego wtrysku? z tym zaworem to taki psikus że w latach 97-02 wyszła pewna partia zaworów z defektem, najlepiej wymienić wszystkie zawory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 13 Sierpnia 2015 G12, rozerwao UPG i poszedł płyn na tłoki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek171 Zgłoś #11 Napisano 13 Sierpnia 2015 to korbe pewnie też ugiął... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #12 Napisano 13 Sierpnia 2015 A co było powodem stuków, dalej nie wiemy.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #13 Napisano 14 Sierpnia 2015 może stukał zawór z powodu zbyt dużego luzu w prowadnicy? Stukał, aż w końcu grzybek się urwał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #14 Napisano 14 Sierpnia 2015 Wszystko możliwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cardriveros Zgłoś #15 Napisano 22 Sierpnia 2015 Helloł. Po remoncie głowicy może stukał zawór z powodu zbyt dużego luzu w prowadnicy? Stukał, aż w końcu grzybek się urwał. Wszystko możliwe... Sytuacja z tą miazgą w środku nie do pozazdroszczenia, ale jednak..... co z tym remontem głowicy poszło nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #16 Napisano 30 Sierpnia 2015 Wg. ustaleń stukała luźna prowadnica zaworu. To, że się urwał chyba raczej było sumą tego luzu i wysokiej temperatury.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach