Prim Zgłoś #1 Napisano 2 Lipca 2015 Jak w temacie. panowie, macie jakieś doświadczenie w dobieraniu końcówki wydechu? Powiem szczerze jedyną, rzeczą które wg mnie zaburza atrakcyjny wygląd B8 to końcówki układu wydechowego. Oczywiście w najwyższych wersjach silnikowych jest to przepięknie rozwiązane w moim 1.8 TSI wygląda to wg mnie mocno słabo... jak nie z tego samochodu. Zwróciłem uwagę, że wcześniejsze passaty z tym silnikiem (i pewnie innymi) wyglądają tak samo... Czy ktoś dokupował/dobierał końcówki? Nie wiem jakie są wytyczne, czy firma na znaczenie? Gdzie szukać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #2 Napisano 2 Lipca 2015 zawieź auto do MG Motorsport i będziesz cieszył się i mocą i wyglądem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #3 Napisano 2 Lipca 2015 Chcialbym zeby moje 2.0tsi mialo koncowki wydechu a nie jakies zaslepki w zderzaku imitujace wydech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brt01 Zgłoś #4 Napisano 6 Lipca 2015 Chcialbym zeby moje 2.0tsi mialo koncowki wydechu a nie jakies zaslepki w zderzaku imitujace wydech jesteś pewien, że to będą atrapy? Podejrzewa, że atrapy występują tylko w BiTdi, ale przy 2.0TSI nie ma powodu, dla którego miałyby to być atrapy, wydech nie musi być skierowany w dół więc miej nadzieję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5 Napisano 6 Lipca 2015 Dokładnie, to będzie jak w Octavii RS - traktor - atrapa jedna z dwóch, benzyna dwa wydechy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziura75 Zgłoś #6 Napisano 6 Lipca 2015 Zastanawiam się czy nie założyć jakiś końcówek na obie rury...ale z tych co widziałem na allegro to żadne nie podchodzą.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ptaku Zgłoś #7 Napisano 6 Lipca 2015 Bylo to juz walkowane na forum wieke razy 2.0tsi ma atrapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #8 Napisano 6 Lipca 2015 Ciekawe czy dalo by sie jakis wklad termoizolacyjny wlozyc w atrapy i wypuscic przez nie wydech...w 2.0 TSI sa dwa wydrchy po obu stronach tak ze technicznie to nie taki problem, tylko obawiam sie ze ten plastik z atrap sie po prostu stopi. Swoja droga vw przysepil paru euro zeby zrobic to naprawde porzadnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #9 Napisano 25 Lipca 2016 Odświeżam temat, końcówek wydechu w 1,8 TSI - wygląda to słabo. W związku z tym chcę kupić zderzak lub sama dokładkę (dyfuzor) z atrapami tak jak w 2.0 TSI. Czy zmieniając zderzak lub dyfuzor, muszę też zmienić końcowy tłumik ? Mam prośbę do kolegów posiadających 2.0 TSI lub zorientowanych w temacie, czy tłumik jest inny niż w 1.8 czy tylko rury są krótsze i inaczej wygięte? Mile widziane zdjęcie jak to wygląda od spodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #10 Napisano 25 Lipca 2016 Chcialbym zeby moje 2.0tsi mialo koncowki wydechu a nie jakies zaslepki w zderzaku imitujace wydech Twojemu karawanowi już nic nie pomoże i dobrze o tym wiesz - nie to co u mnie. Chciałem przelotowe i mam - - - - - aktualizacja - - - - - Mam prośbę do kolegów posiadających 2.0 TSI lub zorientowanych w temacie, czy tłumik jest inny niż w 1.8 czy tylko rury są krótsze i inaczej wygięte?Mile widziane zdjęcie jak to wygląda od spodu. <!-- google_ad_client = "ca-pub-0127774964359162"; /* Forum passata ostatni post */ google_ad_slot = "2477132674"; google_ad_width = 200; google_ad_height = 200; //- U mnie w 220PS są dwie końcówki bo obu stronach. Oryginalnie były atrapy, teraz zrobiłem na przelot. Kilka gratów i godzina roboty i mam przelotowe jak powinno być. Są całe metalowe więc nie ma obaw o temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #11 Napisano 25 Lipca 2016 Bo tjuning zawsze wymusza coś na odwrót serii Gdy końcówki seryjnie są zaślepione to trzeba je zrobić przelotowo. Z kolei, gdy są przelotowo na prosto, to trzeba je zaślepić i ugiąć, żeby dymiły w glebę i nie kopciły zderzaka. Już gdzieś widziałem taką akcję, że w 2.0TSI 280KM ktoś zaślepiał serię i dawał z tyłu rurę w glebę jak w 220KM żeby mu w zimie para ze spalinami nie syfiła po zderzaku. :sciana Nigdy nie idzie wszystkim dogodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #12 Napisano 26 Lipca 2016 Mam prośbę do kolegów posiadających 2.0 TSI lub zorientowanych w temacie, czy tłumik jest inny niż w 1.8 czy tylko rury są krótsze i inaczej wygięte?Mile widziane zdjęcie jak to wygląda od spodu proszę: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #13 Napisano 26 Lipca 2016 Już gdzieś widziałem taką akcję, że w 2.0TSI 280KM ktoś zaślepiał serię i dawał z tyłu rurę w glebę jak w 220KM żeby mu w zimie para ze spalinami nie syfiła po zderzaku. Ja właśnie po to zrobiłem przeloty, żeby zimą delektować się widokiem spalin wydobywających się z wydechów w zderzaku a nie spod niego. Drugim powodem był oczywiście wygląd auta. Zrobiłem to zaraz po odbiorze auta bo nie mogłem na to patrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #14 Napisano 26 Lipca 2016 Nic mi do tego? Napisałem tylko dla przykładu, że nigdy wszystkich nie uszczęśliwi jedno rozwiązanie, bo lud ma ciągoty, żeby robić na odwrót, niż ma obecnie. Osobiście mnie to zwisa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #15 Napisano 26 Lipca 2016 proszę: Dzięki, dzisiaj zamówiłem w salonie dokładkę i mały lifting tłumika. Efekt pokażę wkrótce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #16 Napisano 1 Sierpnia 2016 Coś dla użytkowników 1.8 tsi oraz chyba 2.0 tdi 190 ps . W Skodzie znalazłem takie koncówki wydechu koszt to jakieś 90pln 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #17 Napisano 1 Sierpnia 2016 Coś dla użytkowników 1.8 tsi oraz chyba 2.0 tdi 190 ps . W Skodzie znalazłem takie koncówki wydechu koszt to jakieś 90pln [ATTACH=CONFIG]147213[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]147214[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]147215[/ATTACH] Jakies dokładniejsze dane: nazwa / numer / rozmiar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #18 Napisano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Jasne już podaje,najlepsze jest to ze żadnego spawania przykręcania , nabijamy tylko na same koncówki a trzyma jak wściekłe ,i ładnie wygląda . Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #19 Napisano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) najlepsze jest to ze żadnego spawania przykręcania , nabijamy tylko na same koncówki a trzyma jak wściekłe ,i ładnie wygląda Czy jakieś logo skody jest na tych końcówkach? - - - - - aktualizacja - - - - - Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez matteo84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #20 Napisano 1 Sierpnia 2016 Żadnego loga skody nie widać a w serwisie Skody mają taniej niż na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach