Leszek1985 Zgłoś #1 Napisano 3 Czerwca 2015 (edytowane) Witam serdecznie, od kilku miesięcy mam wzrastające problemy( na ciepłym silniku) z drganiami silnika na wolnych obrotach, bezpośrednio po zatrzymaniu się. wszystko trwa ok 2-3 sekund i się normuje. na zimnym samochód pali na dotyk. przy rozgrzanym są delikatne problemy. samochód nie kopci. nie zauważyłem spadku mocy oraz żadnych innych nieprawidłowości. 3 tygodnie temu zakupiłem skaner vag. błędów brak. natomiast w bloku pomiarowym 013 zauważyłem dość nierówne dawki paliwa, szczególnie na gorącym silniku. Po około minucie od uruchomienia silnika(zimny silnik) wygląda to tak stan taki utrzymuje się aż do 90stopni. gdy silnik uzyska 90 stopni dawki nagle znacznie zaczynają się zmieniać i wygląda to tak: stan taki utrzymuje sie już cały czas kanał 18 i 23 wyglądaja oki 500km temu wlałem środek na czyszczenie wtrysków, ale brak poprawy czy któś podpowie , gdzie szukać przyczyny? Edytowane 3 Czerwca 2015 przez Leszek1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 3 Czerwca 2015 Korekcje są spore, ale według mnie w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek1985 Zgłoś #3 Napisano 3 Czerwca 2015 no właśnie, czytałem że od -2,8 do 2,8 to może być, ale przeglądając dawki większości innych użytkowników to korekcje się mieszczą w granicach -0.5 do +0.5. Gdyby nie drgania silnika(prawdopodobnie nie równa praca) po wciśnięciu sprzęgła to pewnie bym się tym nie przejmował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach