Skocz do zawartości

Leszek1985

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Leszek1985

  • Urodziny 22.03.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Leszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. czy auto o którym mowa to może passat b6 z 2008r srebrne kombi? właściciel z okolic Kościerzyny? do głowicy silnika dospawana była dodatkowa tuleja do mocowania silnika? Pytam bo rok temu kupiłem takie auto nie świadomy przeróbki, tydzień temu poszła panewka wału korbowego i dopiero wyszło, że zamiast głowicy 1,9 mam 2.0, natomiast reszta pozostała od 1.9... - - - - - aktualizacja - - - - - no i generalnie mam pytanie w tej kwestii. po obecnym remoncie na hamowni wyszło mi 122km, czyli za duzo jak na 1.9 ale za mało jak na 2.0. domyślam się , że mapy pozostały od 1.9? czy warto wgrać mappy silnika od 2.0?
  2. Witojcie Drodzy przyjaciele. Czy ktoś orientuje się czy oznaczenie z pierwszej linijki to data produkcji pompowtrysku? Auto kupiłem w maju i sprzedawca nie wspomniał nic o tym że wymieniał pompki chwile wcześniej
  3. Jaka jest kolejność pompo wtrysków? pierwszy jest ten od lewej czy ten od prawej? patrząc na silnik od przodu maski Passat b6. Komputer pokazuje mi problemy z wtryskiem na 3 cylindrze. i nie wiem od której strony liczyć
  4. W moim passku b6 1.9tdi sprzęgło brało bardzo gwałtownie, ciężko było ruszyć delikatnie, zwłaszcza pod górkę. dodatkowo przy wciśniętym sprzęgle słychać było buczenie
  5. Passat b6 2008r 1.9tdi 2008r czy 2 przyciski umieszczone w drzwiach kierowcy od wlewu paliwa i otwierania bagażnika maja jakiś bezpiecznik? Pytam, bo oba przestały działać w tym samym czasie, a podświetlenie działa...
  6. a powie mi ktoś gdzie znaleźć ten kod pin? mam komplet papierów od radia, podobno w książce powinna być naklejka z kodem, ale nic takiego nie mam, ani nawet śladu po niej
  7. no właśnie, czytałem że od -2,8 do 2,8 to może być, ale przeglądając dawki większości innych użytkowników to korekcje się mieszczą w granicach -0.5 do +0.5. Gdyby nie drgania silnika(prawdopodobnie nie równa praca) po wciśnięciu sprzęgła to pewnie bym się tym nie przejmował
  8. Witam serdecznie, od kilku miesięcy mam wzrastające problemy( na ciepłym silniku) z drganiami silnika na wolnych obrotach, bezpośrednio po zatrzymaniu się. wszystko trwa ok 2-3 sekund i się normuje. na zimnym samochód pali na dotyk. przy rozgrzanym są delikatne problemy. samochód nie kopci. nie zauważyłem spadku mocy oraz żadnych innych nieprawidłowości. 3 tygodnie temu zakupiłem skaner vag. błędów brak. natomiast w bloku pomiarowym 013 zauważyłem dość nierówne dawki paliwa, szczególnie na gorącym silniku. Po około minucie od uruchomienia silnika(zimny silnik) wygląda to tak stan taki utrzymuje się aż do 90stopni. gdy silnik uzyska 90 stopni dawki nagle znacznie zaczynają się zmieniać i wygląda to tak: stan taki utrzymuje sie już cały czas kanał 18 i 23 wyglądaja oki 500km temu wlałem środek na czyszczenie wtrysków, ale brak poprawy czy któś podpowie , gdzie szukać przyczyny?
  9. Witam, mam passata b6 1.9 tdi od kilku miesięcy silnik zaczą mi delikatnie podskakiwać na wolnych obrotach zaraz po zatrzymaniu się, trwa to ok 2-3 sekundy i potem już pracuje ok. Moc raczej bez zmian, a przynajmniej nie czuje różnicy. nie kopci. na zimnym pali na dotyk, na ciepłym czasem nie zaskakuje odrazu. silnik jak by zaskoczyl i gasnie. na wagu znalazłem dość dużą rozbieżność w dawkach paliwa do wtrysków. chociaż czytałem ze od -2.8 do 2.8 się tego nie rusza. dodam jeszcze że na zimnym silniku rozbieżności są dużo mniejsze. i mieszczą się poniżej 1.00 każdy. czy to może być powodem ? wtrysk nr 3 nie daje rady? i
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności