blackpirate Zgłoś #21 Napisano 11 Czerwca 2015 Teraz to już tnij kątówką i nowa szpilka i nakrętka No chyba, że to jakoś spiłujesz i gwint na szpilce "ocaleje". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #22 Napisano 11 Czerwca 2015 Teraz chyba tak - poprobuję jeszcze jakoś to spiłować, a jak nie to będe właśnie wymieniał szpilkę. W jaki sposób wymienia się szpilkę? Czy wystarczy po podcięciu chwycić np. żabką za to co zostało i wykręcić, czy jest szansa, że szpilka będzie równie zapieczona i pozostanie gwintowanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #23 Napisano 11 Czerwca 2015 (edytowane) szpilka jest wkręcona w korpus turbiny, przed próbą odkręcenia potraktuj ją jakimś środkiem penetrującym i powinna pójść. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez blackpirate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #24 Napisano 11 Czerwca 2015 (edytowane) Widzisz, nakrętka też "miała pójść" - - - - - aktualizacja - - - - - Ja od kolektora też nie odkręciłem;/ Torx pasuje ale dokręcona jest tak mocno że nawet nie drgnie a boje się że zerwę gwint.... Może bitem Spline spróbować? Dasz radę dość tam nasadką, żeby był klucz "L" i uderzyć młotkiem? Ja miałem problem z dwiema śrubkami, jak ciągnąłem przez rurkę, to klucz się wyginał. 3 uderzenia w ramie klucza w stronę okdrecania młotkiem 800g i ruszyła. Edytowane 11 Czerwca 2015 przez hepos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #25 Napisano 11 Czerwca 2015 Tu na zdjęciu widać że kolego walił przecinakiem w stronę turbiny a nie w stronę odkręcenia nakrętki czyli odwrotnie do wskazówek zegara , czy mi tylko się tak zdaje patrząc na zdjęcie ? Jedynym sposobem jest teraz szlifierka kątowa , potem rozwiercanie i nowa szpilka . Takie rzeczy to najlepiej idą po nagrzaniu palnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #26 Napisano 11 Czerwca 2015 Zdjęcie bylo robione po piłowaniu brzeszczotem, stąd może takie wrażenie. Odkręcałem w lewo W końcu udalo mi się odkręcić poprzez przecięcie kawałka nakrętki brzeszczotem, a następnie pukniecie młotkiem i przecinakiem. Jak użyje dwóch nakrętek, to może obejdzie się bez nowej szpilki, zdecyduje jak będę montował z powrotem. Dziękuję za,sugestie:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łoluś Zgłoś #27 Napisano 11 Czerwca 2015 No i gitara jak jest gwintu w miarę to nowa nakrętka i będzie ok chyba że po ściągnięciu turbo dasz większą nakrętkę pospawasz do około podgrzejesz palnikiem korpus i szpilka pójdzie wstawisz nowa i po sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hepos Zgłoś #28 Napisano 15 Czerwca 2015 Gwintu zostało tyle, że po dodaniu dwóch podkładek nakrętka chwyciła mocno. Zatem polecam taki sposób, tj przypiłowanie góry nakrętki na równi ze śrubą (ja troszkę za głęboko spiłowałem). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach