marcin9962 Zgłoś #181 Napisano 28 Listopada 2018 sprawdzałem, żadnych wycieków, wszystko na miejscu ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #182 Napisano 28 Listopada 2018 Czujnik masz nowy czy używany. Czy ma takie same wszystkie numeru? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #183 Napisano 28 Listopada 2018 czujnik kupiłem nowy ten poprawiony z Bosch do był w temacie poruszany i zaraz po wymianie na niego zaczął świrować, zmieniłem przed chwilą na ten co miałem i błąd dalej powraca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Neos97 Zgłoś #184 Napisano 28 Listopada 2018 Zobacz piny w wtyczce instalacje kabli czy gdzies nie naruszyles czegos. A jak nie pomoże to jedynie mechanik i próbować na nowo programowac czujnik. Ja ostatnio wymienialem ale kupilem używany o tych samych numerach i zero błędów silnik ciszej chodzi bynajmniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #185 Napisano 28 Listopada 2018 nie wydaje mi się żeby jakieś kable czy coś się uszkodziły bo by błąd raczej non stop wywalało... a tutaj po wyłączeniu i włączeniu silnika działa normalnie dopóki się turbina nie załączy, dopóki nie jest silnik pod obciążeniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #186 Napisano 28 Listopada 2018 tak się zastanawiam czy ten czujnik z drugiej strony od zaworu się nie spierdzielił... bo błąd ewidentnie mówi ze to na szynie właśnie od common rail... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #187 Napisano 30 Listopada 2018 czy mógł bym poprosić jakąś dobrą duszę o zrobienie zdj czujnika jak jest usadzony w waszym silniku proszę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MadB7 Zgłoś #188 Napisano 29 Stycznia 2019 Panowie mój Passat B7 TDI 170 koni miał problem szarpania gpo 170 tys km do 250 tys km, ponieważ auto serwisowane w ASO to wiadomo że nikt nic nie wiedział w ASO co to może być i kazali mi zapłacić za temat jak za nowy silnik bo zrobili by to jeżeli za każdy niuans będę bulił no i miałem to w dupie i tak jeździłem. Podpowiem że od kiedy tankuje w Shell to problemu nie mam i w ogóle od 20 tys km nie mam już tematu szarpania ale całkowicie darowałem sobie tankowanie w innych stacjach. Czy to przypadek ? Nie wiem ale sami sobie odpowiedzcie. Wcześniej tankowałem tylko na BP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubas16 Zgłoś #189 Napisano 29 Stycznia 2019 Coś w tym jest, ja też jeżdżę na Shell bo na innym paliwie auto dostawało jakiś czkawek podczas jazdy nawet Webasto się dusiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach