googie Zgłoś #801 Napisano 12 Kwietnia 2017 Panowie, czy moment dokręcania śrub 120 (piszą w internetach że taki jest dla 5 otworowych kół w VW) jest właściwy dla wszystkich wersji silnikowych? Może to głupie pytanie, ale wolę się upewnić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #802 Napisano 13 Kwietnia 2017 Panowie, czy moment dokręcania śrub 120 (piszą w internetach że taki jest dla 5 otworowych kół w VW) jest właściwy dla wszystkich wersji silnikowych? Może to głupie pytanie, ale wolę się upewnić. Raczej tak, wszystkie tak samo z ta sama ilością otworów http://www.nakole.pl/tabela-momentow.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #803 Napisano 13 Kwietnia 2017 Mam do instrukcji erratę, nigdy nie czytam i co się okazuje, moment dokręcenia 140 !!! z innej beczki kupiłem na lato Dunlop MaxX RT 2, po założeniu u gumiarza zauważyłem dopiero że wyglądają jakby ktoś te opony w garażu robił, czy to możliwe ktoś taką falbankę miał, made in slovenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #804 Napisano 13 Kwietnia 2017 Mozliwe, rant który zostaje przy dolewaniu gumy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #805 Napisano 14 Kwietnia 2017 Mam do instrukcji erratę, nigdy nie czytam i co się okazuje, moment dokręcenia 140 !!! To znaczy że internet znowu kłamie ja i tak dokręcam wszędzie 120 - zapytałem kiedyś w wulkanizacji jakim momentem dokręcają i czy zmieniają zależnie od samochodu. Odpowiedź : 120 , nie Chyba najbardziej chodzi o mocne dokręcenie ale na tyle kontrolowane aby nie zaczął płynąc materiał z jakiego są robione śruby i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M&M&M&W Zgłoś #806 Napisano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak wygląda kwestia zmiany opon zima/lato "run on flat"? Czy mając fabryczne felgi i opony 19-ki można na nie zakładać zwykłe opony (bez run on flat)? Ile kosztuje sezonowa przekładka opon? Mam fabryczne felgi 19-ki i chcę kupić zimowe opony 19-ki (Vredestein Wintrac Xtreme S 235/40R19 96 Y XL) i sezonowo je przekładać. Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez M&M&M&W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szybki Zgłoś #807 Napisano 15 Kwietnia 2017 Czy felgi z Superb 3 będą pasować do passata rozstawem śrub i otworem centrujący? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #808 Napisano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak wygląda kwestia zmiany opon zima/lato "run on flat"? Czy mając fabryczne felgi i opony 19-ki można na nie zakładać zwykłe opony (bez run on flat)? Ile kosztuje sezonowa przekładka opon?Mam fabryczne felgi 19-ki i chcę kupić zimowe opony 19-ki (Vredestein Wintrac Xtreme S 235/40R19 96 Y XL) i sezonowo je przekładać. Na felgi przystosowane do RSC/ Run on flat bez problemu założysz zwykle opony. Wymiana zwykle droższa jakieś 30% do zwykłej. Troszkę trudniej ją zdjąć z felgi i ryzyko uszkodzenia felgi większe. Chyba ze warsztat ma specjalna maszynę przystosowaną do tak twardych opon. Taka wymiana rok w rok tez niszczy oponę, wraz z upływem lat guma twardnieje a podczas zakładania musisz mocno rant i kord opony powyginać - kojarzysz tą maszynę co ściąga oponę z felgi. Run flat jest niemiłosiernie wygniatany. Szczerze mówiąc jak pozwalają Ci fundusze to zastanowiłbym się nad zakupem felg i troszke zmniejszył rozmiar np do 17 czy 18 cali wtedy oponka tańsza i część środków wykorzystał na felgi. tak na szybko przeliczyłem oponki jakie pisałeś to 3100pln, 17 felgi do pasata 1800 ( kupowałem do zimowek), oponki dobre klasa premium 17" 500pln razem 3800 zmiana z wyważeniem RF 150pln Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez Inferno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #809 Napisano 15 Kwietnia 2017 Czy felgi z Superb 3 będą pasować do passata rozstawem śrub i otworem centrujący? Plug & play... wszstko idalnie pyknie,poza znaczkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazio1946 Zgłoś #810 Napisano 23 Kwietnia 2017 Mam komplet nowych opon zimowych NOKIAN WR D4 215/55/17 XL 98H rok produkcji 2016 1400zł do oddania - najlepiej odbiór osobisty, jestem z Bydgoszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jumpman Zgłoś #811 Napisano 24 Kwietnia 2017 Szkoda, że po zimie...w grudniu kupiłem jeden, a w marcu drugi taki sam zestaw... A tymczasem u mnie wpadły nowe koła...nie wiem sam czy jestem zadowolony...zostało fabryczne 18"x 8" Et minimalnie mniejsze bo 42. Generalnie ATS Perfektion. Nadal jednak szukam kogoś kto jeździ albo na kole 8,5" z dowolnym ET lub na 8" z ET poniżej 30. Chciałbym wymienić poglądy i doświadczenia, bo czuje, że to koło jednak nie jest docelowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Antasso Zgłoś #812 Napisano 28 Kwietnia 2017 z innej beczki kupiłem na lato Dunlop MaxX RT 2, po założeniu u gumiarza zauważyłem dopiero że wyglądają jakby ktoś te opony w garażu robił, czy to możliwe ktoś taką falbankę miał, made in slovenia?[ATTACH=CONFIG]152663[/ATTACH] Panowie co polecicie w tym rozmiarze 215/55/17, Dunlopy idą do reklamacji...potrzebuję dobrą komfortową ale stabilną(55 balon więc sztywne boki żeby miała) gumke, z kolei seryjne Continental ContiEcoContact 5 były za miękkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #813 Napisano 28 Kwietnia 2017 Panowie co polecicie w tym rozmiarze 215/55/17, Dunlopy idą do reklamacji...potrzebuję dobrą komfortową ale stabilną(55 balon więc sztywne boki żeby miała) gumke, z kolei seryjne Continental ContiEcoContact 5 były za miękkie Ja mam Pirelli Cinturato P7 i są Ok. Jak było cieplej to naprawdę dawały radę. Teraz w tych temperaturach wiadomo ze pewnie zimówka lepiej by trzymała pry ruszaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #814 Napisano 10 Maja 2017 (edytowane) widział ktoś kiedyś taki wzór felgi gdzieś? Tutaj to chyba 20" ale ja bym rozważył takie 19" na lato a Verony zostawił na zimę i to nawet od razu jakby miały ET jakieś 10mm mniejsze od standardowego ET44. To chyba 15 ramienne są, polerowane, z czarnym środkiem. Gdzieś tu po forum krążył link do takiego serwisu gdzie było sporo sprawdzonych felg do zamówienia w różnych wariantach. Kojarzy ktoś? To mogą być te? https://www.bopss.pl/felgi-aluminiowe-1048-mb-felgi-19-5x112-mercedes-c-e-s-ml-glc-gla,266,84910.html Zna ktoś tą firmę? Albo takie Borbety też fajne https://www.felgi.pl/felga/borbet/blx-dark/vw/passat/sedan/b8/2-0-tsi-162kw/5x112-00/19/p%3d99 tylko są 8,5J więc prawie 13mm szersze od standardu, no i bardziej naciągnąć oponę trzeba. Ciekawe czy by to pasowało do B8 bez zawadzania... Edytowane 10 Maja 2017 przez szylton Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #815 Napisano 10 Maja 2017 To mogą być te? Te mają otwór 66,6, a do B8 jest 75,1. Nie jestem znawcą kół, ale lepiej żebyś zwrócił na to uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #816 Napisano 10 Maja 2017 to jeszcze jest średnica otworu ważna? OK, dzięki za tip. Myślałem że tylko 5x112 się patrzy - - - - - aktualizacja - - - - - 75,1 czy 57,1? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #817 Napisano 10 Maja 2017 czy 57,1? Ja mam na zimę felgi OZ i tam wszędzie podają otwór centralny 75,1. Nie wiem, jak to jest, bo sprawdziłem popularne tu kiedyś mak wolfy i przy tych podany jest otwór 76,1... Lepiej pogadaj o tym z kimś, kto się na tym zna, a ja tylko powiem, co mi się zdaje: jak otwór jest większy, to daje się pierścienie centrujące, ale jak otwór jest mniejszy, to się daje ogłoszenie "sprzedam nieużywane". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #818 Napisano 10 Maja 2017 Ja na zimę mam Mak Wolf z otworem 57.1 i one nie wymagają pierścieni centrujących. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #819 Napisano 10 Maja 2017 z otworem 57.1 i one nie wymagają pierścieni No to chyba się wyjaśniło: otwór centrujący ma być 57,1 lub większy. Szymonie, przepraszam za zamieszanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #820 Napisano 10 Maja 2017 Tu jest odpowiedź http://www.oponeo.pl/felga-aluminiowa/mak-wolf-7-00x17-5x112-00-et47-00#11634618 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach