Skocz do zawartości
WojtasTDI

Passat B5 AFN ciagłe problemy z silnikiem

Rekomendowane odpowiedzi

odkrecic rurki od wtryskow i zobaczyc czy leci ropa jak sie kreci rozrusznikiem

przed tem dobrze jest sprawdzic sluchowo czy odzywa sie zawor wylaczania silnika

 

jak te rzeczy beda ok to zostaje rozrzad-tym bardziej ze nie chce odpalic na plaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odkrecic rurki od wtryskow i zobaczyc czy leci ropa jak sie kreci rozrusznikiem

przed tem dobrze jest sprawdzic sluchowo czy odzywa sie zawor wylaczania silnika

 

Wczoraj to było sprawdzane i wszystko jest ok.

 

Rozrząd jest nówka założony i ustawiony na znakach dobrze.

Palił normalnie , wczoraj też odpalał , a później już odpalił , zgasł i nie odpala od tego czasu , kręci ale nie zagada .

 

I nie wiem czy to ma znaczenie ale po przekręceniu zapłonu świece gasną od razu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obstawił rozrząd ,a nie masz jakiegoś zabezpieczenia odcięcia zapłonu np. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapodaj +12v na elektrozawór w pompie i zobacz wtedy czy odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by byla to wina zaworu to na plaka by odpalil

 

a jak na plaka nie odpala to rozrzad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak by byla to wina zaworu to na plaka by odpalil

 

Sprawdzić nie zaszkodzi, miałem problem 2 miesiące temu z instalacją elektryczna i na plaku załapywał ale nie odpalał... +12v z aku rozwiązało temat i auto gada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz pozadnie przewody paliwowe czy dobrze podpiete bo piszesz ze paliwo nie wraca a skoro nie wraca to i nie podaje. A to ze kilka razy zapalil bo pewnie jeszcze bylo paliwo w pompie i sie skończyło i pompa nie jest w stanie wytworzyc cisnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdz pozadnie przewody paliwowe czy dobrze podpiete bo piszesz ze paliwo nie wraca a skoro nie wraca to i nie podaje. A to ze kilka razy zapalil bo pewnie jeszcze bylo paliwo w pompie i sie skończyło i pompa nie jest w stanie wytworzyc cisnienia.

 

sprawdz czy dobrze podlaczyles przewody

wlot/wylot

 

kiedys u kolegi w Bora jakis madry mechanik podlaczyl jemu odwrotnie i przez filtr przeplywalo paliwo powrotne

jezdzil tak pol roku i nic sie nie dzialo ale jak jemu zalozylem 216tki to zapowietrzal sie i tez sie meczylem dzien co i jak

na szczescie mial na wezach fabrycznie oznaczone gdzie wlot i powrot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki :ok:

Jutro będę działał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności