kajos Zgłoś #41 Napisano 10 Stycznia 2016 odkrecic rurki od wtryskow i zobaczyc czy leci ropa jak sie kreci rozrusznikiem przed tem dobrze jest sprawdzic sluchowo czy odzywa sie zawor wylaczania silnika jak te rzeczy beda ok to zostaje rozrzad-tym bardziej ze nie chce odpalic na plaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #42 Napisano 10 Stycznia 2016 odkrecic rurki od wtryskow i zobaczyc czy leci ropa jak sie kreci rozrusznikiemprzed tem dobrze jest sprawdzic sluchowo czy odzywa sie zawor wylaczania silnika Wczoraj to było sprawdzane i wszystko jest ok. Rozrząd jest nówka założony i ustawiony na znakach dobrze. Palił normalnie , wczoraj też odpalał , a później już odpalił , zgasł i nie odpala od tego czasu , kręci ale nie zagada . I nie wiem czy to ma znaczenie ale po przekręceniu zapłonu świece gasną od razu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #43 Napisano 10 Stycznia 2016 Ja bym obstawił rozrząd ,a nie masz jakiegoś zabezpieczenia odcięcia zapłonu np. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #44 Napisano 10 Stycznia 2016 Zapodaj +12v na elektrozawór w pompie i zobacz wtedy czy odpali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #45 Napisano 10 Stycznia 2016 jak by byla to wina zaworu to na plaka by odpalil a jak na plaka nie odpala to rozrzad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #46 Napisano 10 Stycznia 2016 jak by byla to wina zaworu to na plaka by odpalil Sprawdzić nie zaszkodzi, miałem problem 2 miesiące temu z instalacją elektryczna i na plaku załapywał ale nie odpalał... +12v z aku rozwiązało temat i auto gada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #47 Napisano 10 Stycznia 2016 Sprawdz pozadnie przewody paliwowe czy dobrze podpiete bo piszesz ze paliwo nie wraca a skoro nie wraca to i nie podaje. A to ze kilka razy zapalil bo pewnie jeszcze bylo paliwo w pompie i sie skończyło i pompa nie jest w stanie wytworzyc cisnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #48 Napisano 10 Stycznia 2016 Sprawdz pozadnie przewody paliwowe czy dobrze podpiete bo piszesz ze paliwo nie wraca a skoro nie wraca to i nie podaje. A to ze kilka razy zapalil bo pewnie jeszcze bylo paliwo w pompie i sie skończyło i pompa nie jest w stanie wytworzyc cisnienia. sprawdz czy dobrze podlaczyles przewody wlot/wylot kiedys u kolegi w Bora jakis madry mechanik podlaczyl jemu odwrotnie i przez filtr przeplywalo paliwo powrotne jezdzil tak pol roku i nic sie nie dzialo ale jak jemu zalozylem 216tki to zapowietrzal sie i tez sie meczylem dzien co i jak na szczescie mial na wezach fabrycznie oznaczone gdzie wlot i powrot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #49 Napisano 10 Stycznia 2016 Dzięki chłopaki Jutro będę działał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach