Skocz do zawartości
ozi58

Analiza logów 1.8 adr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie prosze o pomoc chce wykonac logi i sprawdzić przepływkę, sonde, ewentualne wypadanie zapłonu(które nieczęsto sie pojawia), ogólnie moc jak i spalanie. Jakie logi muszę wykonać dynamiczne a jakie statyczne. Wynalazłem

 

takie coś: logujesz bloki 2 7 13 tylko logujesz od 1500-6500 obr .

dynamicznie robisz wszystkie a statycznie tylko 2 7 w BS nic nie zrobisz

 

i to ma być na trzecim biegu?

proszę o ewentualne dodanie brakujących bloków i szybką odpowiedź, jeszcze dziś wrzucił bym logi

auto zero błedów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mowiłem o to moje logi

posiliłem się instrukcją z linku powyżej a jeśli chodzi o dynamicze to zrobiłem tak jak w pierwszym poście

ogólnie auto szarpie i czasami sobie strzeli

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 025: http://vaglog.pl/log_208896.html

Grupa 099: http://vaglog.pl/log_208897.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208882.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_208883.html

Grupa 002: http://vaglog.pl/log_208884.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208885.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_208886.html

Grupa 005: http://vaglog.pl/log_208887.html

Grupa 006: http://vaglog.pl/log_208888.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_208889.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_208890.html

Grupa 009: http://vaglog.pl/log_208891.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_208892.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208893.html -jeśli chodzi o ten kanał to podczas przygazowania w dolnym zakresie zmieniają sie poszczegolne liczby na danym cylindrze w tym przypadku na 1-szym ale z każdym razem zdarza się na innym

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_208894.html

Grupa 024: http://vaglog.pl/log_208895.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 002: http://vaglog.pl/log_208879.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_208880.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208881.html

Edytowane przez ozi58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ponawiam prośbę pomoże ktoś? Odnośnie logów statycznych w którym bloku pomiarowym robić Basic....S czy Meau...B? Bo dynamiczne w Meau...B prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W benzynie raczej nie robimy basic, z dynamicznych wychodzi ze jest wszystko ok, powinna być seria w tym aucie, jest tylko korekcja zapłonów w 013 ale to mozliwe że od słabego paliwa.

Edytowane przez bodzik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat masz w porządku? U mnie max temp to 93st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze teraz mi sie rzuciło w oczy, tam jest lpg? dziwna jest korekta długoterminowa na biegu jałowym -13%, pewnie dlatego że przepływka wskazuje nienaturalnie duzy przepływ na jałowym prawie 4 g to troche za dużo, loga robiłes z włącozna klimą? jesli nie to cos jest na rzeczy, sprawdz jaka przepływka jest założona w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat nowy może jakiś czujnik temp? Logi robione bez klimy i jakichkolwiek urządzeń. Auto nie ma LPG. Problem w aucie jest szarpanie (wypadanie zapłonu) nie jest częste , na postoju na jałowym delikatnie bujnie odczuwalnie autem. Świece przewody nowe. Byłem na vagu w zakładzie specjalizującym się diagnozą VAG to tez zwrócili uwagę na przeplywke że trochę dużo daje i że sonda zalewa. Diagnoza padła że może cewka. Przepływomierz wenątrz czyscilem 2 miesiące temu środkiem trw do klocków hamulcowych reakcji nie było.

Edytowane przez ozi58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoże ktoś??? Gdzie zacząc szukać przyczyny? Ciężko bedzię z podmianką części w grę będzie wchodziło kupno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poszukał przepływki innej bo przepływ za duży na jałowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym poszukał przepływki innej bo przepływ za duży na jałowych.

 

ile powinna mieć na postoju? Bo ma gośc nie daleko mnie to bym na miejscu od razu sprawdził? I jest jakaś dedykowana firma przepływomierzy bo dzisiaj u znajomego sprawdzałem w pasku b5 to ma HITACHI a u mnie na pewno jest inna , w tej chwili nie mam możliwopści sprawdzenia.

Dla porównania zlogowałem paska kumpla

 

http://vaglog.pl/log_209443.html

 

http://vaglog.pl/log_209446.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj miałem okazję podmienić przepływke wskazywała ona wartości 3,8 do 4,1 czyli bez zmian. Po odpieciu mojej od ecu wartośc spadła do 3,4-3,5. Jeżeli dwie przepływki wskazują na za duże wartości to może byc przyczyna nieszczelności? Jak sprawdzić taka nieszczelność i ewentualnie gdzie w adr najczęściej występują?

Edytowane przez ozi58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności