ozi58 Zgłoś #1 Napisano 17 Marca 2015 Witam panowie prosze o pomoc chce wykonac logi i sprawdzić przepływkę, sonde, ewentualne wypadanie zapłonu(które nieczęsto sie pojawia), ogólnie moc jak i spalanie. Jakie logi muszę wykonać dynamiczne a jakie statyczne. Wynalazłem takie coś: logujesz bloki 2 7 13 tylko logujesz od 1500-6500 obr . dynamicznie robisz wszystkie a statycznie tylko 2 7 w BS nic nie zrobisz i to ma być na trzecim biegu? proszę o ewentualne dodanie brakujących bloków i szybką odpowiedź, jeszcze dziś wrzucił bym logi auto zero błedów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #2 Napisano 17 Marca 2015 przeczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/78684-Co-logowa%C4%87-w-benzynowych to będziesz wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #3 Napisano 17 Marca 2015 (edytowane) Tak jak mowiłem o to moje logi posiliłem się instrukcją z linku powyżej a jeśli chodzi o dynamicze to zrobiłem tak jak w pierwszym poście ogólnie auto szarpie i czasami sobie strzeli BASIC SETTINGS: Grupa 025: http://vaglog.pl/log_208896.html Grupa 099: http://vaglog.pl/log_208897.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208882.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_208883.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log_208884.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208885.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_208886.html Grupa 005: http://vaglog.pl/log_208887.html Grupa 006: http://vaglog.pl/log_208888.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_208889.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_208890.html Grupa 009: http://vaglog.pl/log_208891.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_208892.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208893.html -jeśli chodzi o ten kanał to podczas przygazowania w dolnym zakresie zmieniają sie poszczegolne liczby na danym cylindrze w tym przypadku na 1-szym ale z każdym razem zdarza się na innym Grupa 023: http://vaglog.pl/log_208894.html Grupa 024: http://vaglog.pl/log_208895.html DYNAMICZNE: Grupa 002: http://vaglog.pl/log_208879.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_208880.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208881.html Edytowane 17 Marca 2015 przez ozi58 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2015 Panowie ponawiam prośbę pomoże ktoś? Odnośnie logów statycznych w którym bloku pomiarowym robić Basic....S czy Meau...B? Bo dynamiczne w Meau...B prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2015 (edytowane) W benzynie raczej nie robimy basic, z dynamicznych wychodzi ze jest wszystko ok, powinna być seria w tym aucie, jest tylko korekcja zapłonów w 013 ale to mozliwe że od słabego paliwa. Edytowane 18 Marca 2015 przez bodzik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2015 Termostat masz w porządku? U mnie max temp to 93st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2015 A jeszcze teraz mi sie rzuciło w oczy, tam jest lpg? dziwna jest korekta długoterminowa na biegu jałowym -13%, pewnie dlatego że przepływka wskazuje nienaturalnie duzy przepływ na jałowym prawie 4 g to troche za dużo, loga robiłes z włącozna klimą? jesli nie to cos jest na rzeczy, sprawdz jaka przepływka jest założona w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #8 Napisano 18 Marca 2015 (edytowane) Termostat nowy może jakiś czujnik temp? Logi robione bez klimy i jakichkolwiek urządzeń. Auto nie ma LPG. Problem w aucie jest szarpanie (wypadanie zapłonu) nie jest częste , na postoju na jałowym delikatnie bujnie odczuwalnie autem. Świece przewody nowe. Byłem na vagu w zakładzie specjalizującym się diagnozą VAG to tez zwrócili uwagę na przeplywke że trochę dużo daje i że sonda zalewa. Diagnoza padła że może cewka. Przepływomierz wenątrz czyscilem 2 miesiące temu środkiem trw do klocków hamulcowych reakcji nie było. Edytowane 18 Marca 2015 przez ozi58 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #9 Napisano 19 Marca 2015 Pomoże ktoś??? Gdzie zacząc szukać przyczyny? Ciężko bedzię z podmianką części w grę będzie wchodziło kupno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #10 Napisano 21 Marca 2015 Logi po czyszczeniu przepływki http://vaglog.pl/log_209450.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #11 Napisano 21 Marca 2015 Ja bym poszukał przepływki innej bo przepływ za duży na jałowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #12 Napisano 21 Marca 2015 Ja bym poszukał przepływki innej bo przepływ za duży na jałowych. ile powinna mieć na postoju? Bo ma gośc nie daleko mnie to bym na miejscu od razu sprawdził? I jest jakaś dedykowana firma przepływomierzy bo dzisiaj u znajomego sprawdzałem w pasku b5 to ma HITACHI a u mnie na pewno jest inna , w tej chwili nie mam możliwopści sprawdzenia. Dla porównania zlogowałem paska kumpla http://vaglog.pl/log_209443.html http://vaglog.pl/log_209446.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ozi58 Zgłoś #13 Napisano 28 Marca 2015 (edytowane) Panowie dzisiaj miałem okazję podmienić przepływke wskazywała ona wartości 3,8 do 4,1 czyli bez zmian. Po odpieciu mojej od ecu wartośc spadła do 3,4-3,5. Jeżeli dwie przepływki wskazują na za duże wartości to może byc przyczyna nieszczelności? Jak sprawdzić taka nieszczelność i ewentualnie gdzie w adr najczęściej występują? Edytowane 28 Marca 2015 przez ozi58 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach