rafal1218 Zgłoś #21 Napisano 10 Marca 2015 sprawdzałem tą gumę i siedzi ciasno ani dziury nie mogłem wymacac, może nie sprawdziłem całej ale była cała w oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #22 Napisano 10 Marca 2015 cała w oleju Pewnie w oleju z odmy. Szukaj dziury tak jak koledzy piszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #23 Napisano 10 Marca 2015 Swoje wypowiedzi opieracie na analizie logów? Jeżeli tak to mógłby mi ktoś wytłumaczyć w których logach i na co zwrociliscie uwagę w nich :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #24 Napisano 10 Marca 2015 (edytowane) Swoje wypowiedzi opieracie na analizie logów? Jeżeli tak to mógłby mi ktoś wytłumaczyć w których logach i na co zwrociliscie uwagę w nich :-) Chciażby w dwóch ostatnich linkach które wkleiłeś z logami. Przepływka "zamknęła zegar" więc pewnie leci przez nią więcej niż jest w stanie zmierzyć, komp podaje maksymalną dawkę paliwa jaką może podać (tyle ile puści ogranicznik momentu) a dalej masz niedoładowanie. Do tego to syczenie... Nic innego nie wymyślisz, masz dziurawy dolot na odcinku turbo-kolektor, gdzie dokładnie to przez neta nikt Ci nie wymaca. Dlaczego kopci to wyjaśniłem Ci we wcześniejszym poście (sporo ropy, mało tlenu). Edytowane 10 Marca 2015 przez dtambor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrc Zgłoś #25 Napisano 11 Marca 2015 Panowie, że tak się wtrącę w temat - wymieniłem dzisiaj rurę od IC do turbiny (tą w kształcie S ). Czy ta rura po wyłączeniu zapłonu powinna być miękka czy sztywna - poprzednia była dosyć sztywna a nowa rura po przejechaniu kilkunastu kilometrów jest b. miękka. Czy tak powinno być ? Potwierdzam objawy syczenia i dymienia na czarno - to samo przerabiałem tyle że w moim przypadku wyrobiły się zęby na kołnierzu od w/w rury i ona wylatywała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #26 Napisano 11 Marca 2015 Panowie, że tak się wtrącę w temat - wymieniłem dzisiaj rurę od IC do turbiny (tą w kształcie S ). Czy ta rura po wyłączeniu zapłonu powinna być miękka czy sztywna - poprzednia była dosyć sztywna a nowa rura po przejechaniu kilkunastu kilometrów jest b. miękka. Czy tak powinno być ? Turbo pompuje to rura puchnie i jest twarda (masz tam ciśnienie jak w oponie), na postoju czy to na wolnych obrotach czy na wyłączonym silniku rura będzie miękka. Co do sztywności samej gumy to ciężko oceniać, może stara z czasem zesztywniała jak każda inna guma z upływem czasu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrc Zgłoś #27 Napisano 11 Marca 2015 Pod ciśnieniem to nie miałem wątpliwości że ma być sztywna, jedynie zastanawiała mnie czy tak ma być na postoju bo stara rura rzeczywiście była znacznie sztywniejsza. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #28 Napisano 11 Marca 2015 W sobotę jadę na kanał i zobaczę co u mnie się dzieje z tymi Gumami :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #29 Napisano 15 Marca 2015 Witam. Dziś sprawdziłem u siebie gumy od turbiny do kolektora ssacego. Okazało się że jest pęknięcie na kolanku gumowym przed samym zaworem EGR. Niestety nie mogłem tej gumy nigdzie dostac tej gumy. Spróbuję ją uszczelnic i wymienić w tygodniu na nową i podzielę się z wami tym czy już nie tych objawów :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #30 Napisano 24 Marca 2015 Właśnie dziś wymieniłem dziurawą rurę dolotu powietrza znajdującą się przed EGR. Sprawdziłem także resztę rur i gum lecz obfite dymienie nadal nie ustało lecz jest lżejsze. Mechanik powiedział że może być turbina walnięta i kazał sprawdzić luzy na wirniku lecz żadnych luzów nie ma. Macie może jakieś pomysły co może być jeszcze nie tak?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach