Skocz do zawartości
pingwin_corp

1.8T AEB analiza przepływki

Rekomendowane odpowiedzi

dynamiczne na lpg - 2 i gaz w podłogę?

Osobiście wolę 3 bieg, ale jak nie masz gdzie to i 2 wystarczy.

 

bo tak bywało, ze jak mocno depnąłem na gazie to przeskakiwał na PB

Jaki masz reduktor??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki, będzie na 3 :D mam do dyspozycji tor testowy ;)

 

reduktor to tomasetto 67R-01 4066 AT09

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehhh toż Alaska nadaje się max do 100KM, a nie do silnika turbo z taką mocą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki, można pomyśleć nad wymianą z tym że to wpłynie tylko na to wyłączanie gazu przy depnięciu tak? Czy może być przyczyną pozostałych objawów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na LPG wszystkie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LPG nie wyrabia przy większym obciążeniu.

Zrób jeszcze to samo na PB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem że wczoraj wyskoczył błąd 561 , coś to ułatwia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oki, to tak:

 

http://vaglog.pl/log_220577.html - dynamiczne 02+13

 

http://vaglog.pl/log_220578.html - dynamiczne i statyczne 02+07

 

Wszystko na PB :) Po wykasowaniu 561 błąd nie powrócił ale może coś sugerować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wykasowaniu 561 błąd nie powrócił ale może coś sugerować?

Błąd dotyczy składu mieszanki.

Powiem Ci, że soft to jest mocno hardkorowy...

Dla pewności zmierzyłbym ciśnienie paliwa pod obciążeniem chodź przypuszczam, że powinno być OK. Ale od przybytku głowa nie boli.

Ogólnie zalecam dokładne sprawdzenie szczelności dolotu i podciśnień gdyż co jakiś czas pojawia się spora korekta na ubogo i stąd może być falowanie obrotów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soft to dzieło z za odry ;) Hrdcorowy do tego stopnia że lepiej na nim nie jeździć? Nie jestem typem rajdowca, cieszyła mnie tylko moc gdy była w razie potrzeby :) Po niedzieli biorę się jeszcze raz za sprawdzenie szczelności, dam znać co i jak :)

 

A co z tym odpalaniem? tylko na zimnym, może kwestia filtru paliwa? dawno nie wymieniałem?

Edytowane przez pingwin_corp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hrdcorowy do tego stopnia że lepiej na nim nie jeździć? Nie jestem typem rajdowca, cieszyła mnie tylko moc gdy była w razie potrzeby

Przy delikatnej jeździe jeszcze ujdzie, ale osobiście bym go zmienił.

 

A co z tym odpalaniem? tylko na zimnym, może kwestia filtru paliwa? dawno nie wymieniałem?

Filtr zmień jak najbardziej. Testowałeś z tym wyłączeniem LPG??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dwa dni jazdy na benie i oto wnioski:

- odnośnie odpalanie niewiele się dowiedziałem, raz odpalił ok, raz miał problem, zobaczę jeszcze filtr paliwa

- odnośnie falowania to na PB są DOŻO mniejsze, zwiększają się jak włączę dodatkowe obciążenie np klime

 

Czy to coś wnosi do wątku?:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności