Grucha... Zgłoś #41 Napisano 4 Czerwca 2015 dynamiczne na lpg - 2 i gaz w podłogę? Osobiście wolę 3 bieg, ale jak nie masz gdzie to i 2 wystarczy. bo tak bywało, ze jak mocno depnąłem na gazie to przeskakiwał na PB Jaki masz reduktor?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #42 Napisano 4 Czerwca 2015 Oki, będzie na 3 mam do dyspozycji tor testowy reduktor to tomasetto 67R-01 4066 AT09 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #43 Napisano 4 Czerwca 2015 Ehhh toż Alaska nadaje się max do 100KM, a nie do silnika turbo z taką mocą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #44 Napisano 5 Czerwca 2015 Oki, można pomyśleć nad wymianą z tym że to wpłynie tylko na to wyłączanie gazu przy depnięciu tak? Czy może być przyczyną pozostałych objawów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #45 Napisano 6 Czerwca 2015 Oki udało się dzisiaj logi zrobić http://vaglog.pl/log_220156.html - dynamiczny i statyczny 02+07 http://vaglog.pl/log_220157.html - dynamiczny 02+13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #46 Napisano 6 Czerwca 2015 Na LPG wszystkie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #47 Napisano 6 Czerwca 2015 tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #48 Napisano 6 Czerwca 2015 LPG nie wyrabia przy większym obciążeniu. Zrób jeszcze to samo na PB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #49 Napisano 7 Czerwca 2015 Zauważyłem że wczoraj wyskoczył błąd 561 , coś to ułatwia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #50 Napisano 9 Czerwca 2015 Oki, to tak: http://vaglog.pl/log_220577.html - dynamiczne 02+13 http://vaglog.pl/log_220578.html - dynamiczne i statyczne 02+07 Wszystko na PB Po wykasowaniu 561 błąd nie powrócił ale może coś sugerować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #51 Napisano 9 Czerwca 2015 Po wykasowaniu 561 błąd nie powrócił ale może coś sugerować? Błąd dotyczy składu mieszanki. Powiem Ci, że soft to jest mocno hardkorowy... Dla pewności zmierzyłbym ciśnienie paliwa pod obciążeniem chodź przypuszczam, że powinno być OK. Ale od przybytku głowa nie boli. Ogólnie zalecam dokładne sprawdzenie szczelności dolotu i podciśnień gdyż co jakiś czas pojawia się spora korekta na ubogo i stąd może być falowanie obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #52 Napisano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Soft to dzieło z za odry Hrdcorowy do tego stopnia że lepiej na nim nie jeździć? Nie jestem typem rajdowca, cieszyła mnie tylko moc gdy była w razie potrzeby Po niedzieli biorę się jeszcze raz za sprawdzenie szczelności, dam znać co i jak A co z tym odpalaniem? tylko na zimnym, może kwestia filtru paliwa? dawno nie wymieniałem? Edytowane 9 Czerwca 2015 przez pingwin_corp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #53 Napisano 9 Czerwca 2015 Hrdcorowy do tego stopnia że lepiej na nim nie jeździć? Nie jestem typem rajdowca, cieszyła mnie tylko moc gdy była w razie potrzeby Przy delikatnej jeździe jeszcze ujdzie, ale osobiście bym go zmienił. A co z tym odpalaniem? tylko na zimnym, może kwestia filtru paliwa? dawno nie wymieniałem? Filtr zmień jak najbardziej. Testowałeś z tym wyłączeniem LPG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin_corp Zgłoś #54 Napisano 13 Czerwca 2015 dwa dni jazdy na benie i oto wnioski: - odnośnie odpalanie niewiele się dowiedziałem, raz odpalił ok, raz miał problem, zobaczę jeszcze filtr paliwa - odnośnie falowania to na PB są DOŻO mniejsze, zwiększają się jak włączę dodatkowe obciążenie np klime Czy to coś wnosi do wątku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach