luzipower Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2015 Witam serdecznie. Z uwagi, że zostawiam passata u siebie na dłużej (nie kupuję nic innego) postanowiłem, że chcę zregenerować pompowtryski. Dzwoniłem do pewnej firmy, mówili, że 100 zł za sztukę. Jak wysłałem im to się okazało, że 100 to jest za sprawdzenie i za czyszczenie ultradźwiekami, czy czymś podobnym, a regeneracja to koszt około 490 zł za sztukę. Za głowę się złapałem, ale skoro już paczka wysłana to stwierdziłem, że niech sprawdzą i przeczyszczą. Do tego dokupiłem jakieś zestawy naprawcze na gniazda, bo moje już były wysiepane. Dałem po 40 za szt., czyli 160 komplet. Widz polega na tym, że kolesie twierdzą, że mam jednego do regeneracji na 100% i drugiego również trzeba by zregenerować, bo nie trzyma parametrów, ale z góry zakładałem, że coś takiego usłyszę, bo w końcu na tym zarabiają. Zrezygnowałem z regeneracji i gadałem z kolesiem to mówił, że spokojnie 30 tyś km zrobię, tylko jakieś korekty ma mi mechanik robić co jakiś czas (A mechanik mówił, że nie trzeba i nic nie robił) k... nie znam się ! dlatego załączam 4 skany z testu. Czy ktoś się z Was na tym zna i może mi powiedzieć o co w tych cyferkach biega, czy faktycznie trzeba jak piszą tam "wymienić zestaw naprawczy", czy można na tym jeździć i się nie przejmować... Z góry bardzo dziękuję za wszelką fachową pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosa Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2015 Witam Nie chce zaczynać tematu więc podpinam się tu. Mój problem polega na tym ze kupiłem niedawno Passata b5 fl 2002 rok 1.9 tdi na chipie 170 KM autko jeździło super do momentu wymiany rozrządu. Jak wiadomo po zakupie odrazu wymieniłem rozrzad olej z filtrem i filtr paliwa. Niestety samochód zaczął puszczać biało szary dym pomiędzy 1700 a 2100 obr. Samochód jeździ bez zmian moc ta sama tylko ten dym. Bylem dziś znów u tego mechanika i stwierdził że to pompowtryskiwacze. Wiadomo wiążą się z tym koszty wiec nie chce odrazu w ślepo dawać do regeneracji. Macie może jakieś pomysły co mogło się stać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzipower Zgłoś #3 Napisano 28 Maja 2015 skoro przed rozrządem nie było dymu, a teraz jest to coś jest walnięte przy rozrządzie - nagle po wymianie rozrządu wtryski się odezwały ? zrób logi jak "bodino" napisał i wyjdzie, czy wtryski... a pompe wody wymieniłeś też ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2015 zrób korekte programu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #5 Napisano 20 Lipca 2015 Podłączyć komputer i zrobić logi, wtedy będzie wiadomo co go boli. Witam. Jestem świeżak, pomoże ktoś jeśli u mnie parametry sa takie? Grupa 23: 1. -8 2. 13 3. -7 4. 1 Dodam też, że przy innych pomiarach to wartość 2 wzrasta do 40- 50 albo i wiecej a 4 do 20-30. "mechanik" powiedział ze pompki do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach