Skocz do zawartości

kosa

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kosa

  • Urodziny 10.02.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sochaczew

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Wszystko się zgadza ale sprawdzałem prąd na kostce ma 10 -13 V Zaworek jak podłączyłem na ostro zareagował a pod kostka nie działa Podmienilem od kolegi to samo - - - - - aktualizacja - - - - - Czyli szukać po kablach czy robi zwarcie ? Kolega mechanik mówił coś o podcisnieniu ze jak jest za niskie to zaworek może zglupiec ... Co radzicie zrobić ?
  2. Wyrzuca mi ciągle błąd 19561 open or short to ground
  3. Czyli jak rozumie do czyszczenia/wymiany z moich wniosków wynika ze n18 jest dobry ale na wszelki wypadek podmienie od kolegi na chwile tylko pytanie czy ten egr aż tak zamula samochód ? I czy on powoduje takie rozbieżności w doładowaniu ? - - - - - aktualizacja - - - - - Zapomniałem jeszcze zapytać początek wtrysku nie mam przypadkiem źle ustawiony ?
  4. Oto logi statyczne: 000-001-003 http://vaglog.pl/log_261794.html 004-007-013 http://vaglog.pl/log_261795.html 018-023-013 http://vaglog.pl/log_261796.html i BS: 000- http://vaglog.pl/log_261792.html 003- http://vaglog.pl/log_261793.html 011- http://vaglog.pl/log_261791.html
  5. Logi wrzucę jutro vacuometr juz tez zamówiłem wole się upewnić czy napewno nie domaga pompa a co do N75 mogę podmienić z AVF ? Silniki niby te same ...
  6. Turbo było regenerowane niecały rok temu zrobiłem na nim 15 k km Pompa vacum raczej nie jest do końca sprawna króciec miał luz pokleilem go ale nie pomogło mam twarde hamulce i obawiam się ze turbo nie działa prawidłowo przez ów pompę chyba ze się mylę to mnie poprawcie
  7. Awx 130 KM na chipie nie łapie trybu awaryjnego ale słabo się zbiera Kiedyś dostał kopa na 1800 obr i ciągnął równo do końca teraz czuć doładowanie w okolicy 2000 obr i przy 2500 obr kolejny strzał jest to bardzo odczuwalne dodam że powyżej 2500 obr wydaje mi się ze idzie lepiej jak na niższych obrotach
  8. Witam Proszę o zinterpretowanie logow z tego co się sam domyśliłem mam zbyt małe ciśnienie doładowania niestety jestem zielony a to moje pierwsze logi dynamiczne nie zbyt wiem co do czego http://vaglog.pl/log_261563.html*003 http://vaglog.pl/log_261564.html*004 http://vaglog.pl/log_261565.html*008 http://vaglog.pl/log_261566.html*010 http://vaglog.pl/log_261567.html*011 PS. Mam pewne obawy o pompę vacum czy może ona być winna takim wynikom ?
  9. kosa

    analiza logow 1.9tdi awx

    Troszkę mi się zeszło ale świece sprawdziłem niby są ok ale profilaktycznie wymienię w najbliższym czasie smród nie ustal może po takim przebiegu tak ma być ? Wybrałem się dziś rano zrobić logi bo coś słabo się zbiera Gdyby ktoś mógł rzucić okiem i wyrazić swoją opinię byłbym wdzięczny http://vaglog.pl/log_261563.html 003 http://vaglog.pl/log_261564.html 004 http://vaglog.pl/log_261565.html 008 http://vaglog.pl/log_261566.html 010 http://vaglog.pl/log_261567.html 011 Zapomniałem dodać podglądu na PD oscylują w granicach : (1) 0,0 (2) -0,4 (3) 0,0 (4) 0,4
  10. kosa

    analiza logow 1.9tdi awx

    Dymienie ustaje i telepanie tez w miare rozgrzewania silnika w zeszłym roku robiłem remont głowicy i wszystko było składane na nowych uszczelniaczach sprawdzę świece i dam znać czy problem znikł
  11. kosa

    analiza logow 1.9tdi awx

    Wszystko jest ok płynu nie ubywa oleju przez 15 tys dolalem jakieś 700 ml dymi na biało jak jest niska temp 5st i niżej jak przejadę kawałek dymienie ustaje do tego im niższa temp tym gorzej odpala w sensie że odpali ale telepie silnikiem po chwili wszystko wraca do normy tylko ze tego smrodu nie mogę się pozbyć
  12. 001-*http://vaglog.pl/log_259190.html 003-*http://vaglog.pl/log_259191.html 004-*http://vaglog.pl/log_259192.html 007-*http://vaglog.pl/log_259196.html 013-*http://vaglog.pl/log_259193.html 018-*http://vaglog.pl/log_259194.html 023-*http://vaglog.pl/log_259195.html Ciężko odpala przy niższych temp Dymi na biało i strasznie śmierdzi z wydechu aż gryzie w oczy Passat po chip tuningu 350000 km nalatane
  13. Witam Nie chce zaczynać tematu więc podpinam się tu. Mój problem polega na tym ze kupiłem niedawno Passata b5 fl 2002 rok 1.9 tdi na chipie 170 KM autko jeździło super do momentu wymiany rozrządu. Jak wiadomo po zakupie odrazu wymieniłem rozrzad olej z filtrem i filtr paliwa. Niestety samochód zaczął puszczać biało szary dym pomiędzy 1700 a 2100 obr. Samochód jeździ bez zmian moc ta sama tylko ten dym. Bylem dziś znów u tego mechanika i stwierdził że to pompowtryskiwacze. Wiadomo wiążą się z tym koszty wiec nie chce odrazu w ślepo dawać do regeneracji. Macie może jakieś pomysły co mogło się stać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności