Skocz do zawartości
tomek1192

Poczta Polska - gdzie pieniendze? :)

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Ok 3 stycznia wysłałem paczkę za pobraniem. Skontaktowałem się z adresatem, paczka doszła, wszystko ok. Czekałem ok 10 dni, pieniędzy nie dostałem (miały dojść na mój adres). Rozmawiałem z listonoszką, ta mnie poinformowała, że powinienem napisać reklamację, najlepiej przez internet. Tak też zrobiłem.

Od złożenia reklamacji jutro mijają 2 tygodnie, żadnego odzewu od strony Poczty.

Tu jest moje pytanie, co robić? Gdzie szukać moich pieniędzy? Ile czasu Poczta ma na odpowiedź ws. reklamacji?

Czy ktoś miał podobny problem?

 

Kwota nie była duża, bo ok. 115złotych, ale zawsze lepiej mieć tą stówę niż nie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni - chyba ustawowo. Pytanie w jaki sposób złożyłeś reklamację przez internet? Mail czy jakiś formularz? Jest jakiś specjalny kanał do reklamacji - pytam bo się nie spotkałem. Najpewniej udać się do placówki która obsługuje twój rejon z kwitkiem nadanej paczki i złożyć reklamację pisemną - na miejscu dostaniesz formularz do wypełnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest taki formularz: https://ereklamacje.poczta-polska.pl/

Skontaktowałem się wczoraj z pocztą i powiedzieli, że moje zażalenia (dot. braku odpowiedzi na reklamację) zostały przesłane do działu reklamacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(za las) :lol

 

Tak serio to pocztowe młyny wolno mielą ale kasy nie stracisz, czasami to trwa, np taka reklamacja, chociaż powinno być 14 dni.

Z doświadczenia wiem że nie nadchodzi odpowiedź a przychodzi przekaz pieniężny ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skontaktowałem się z pocztą (po 3 mejlach i 2 telefonach - KATASTROFA) i dowiedziałem się, że mam czekać do 30dni a nie 14 na rozpatrzenie reklamacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dowiedziałem się, że mam czekać do 30dni a nie 14 na rozpatrzenie reklamacji

to jeszcze poczytaj w ustawach i będziesz wiedział ile tak naprawdę musisz czekać.

Pamiętaj tylko, że są to sprawy finansowe i prawo transportowe.

 

Jak mi się uda i nie zapomnę, to jutro u Siebie dziewczyny z finansówki podpytam jak to jest z pobraniami i reklamacjami (terminy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skontaktowałem się z pocztą (po 3 mejlach i 2 telefonach - KATASTROFA) i dowiedziałem się, że mam czekać do 30dni a nie 14 na rozpatrzenie reklamacji :)

 

 

§ 9 ust. 1 rozporządzenia MAiC w sprawie reklamacji usługi pocztowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja reklamowałem podobną sprawę to pani jedna druga i trzecia w różnych okienkach powiedziała że reklamacje można składać dopiero po 30 dniach od nadania przesyłki i na rozpatrzenie maja też 30 dni

miałem też kilka zagubionych ptrzesyłek priorytetowych i też wszystko w sumie trwało ok 2mies ale zawsze ostatecznie było załatwione pozytywnie - tylko dłuuuugo trwało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 miesiące? To przecież jakiś absurd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile byś chciał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności