tomek1192 Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2015 Dzień dobry, Ok 3 stycznia wysłałem paczkę za pobraniem. Skontaktowałem się z adresatem, paczka doszła, wszystko ok. Czekałem ok 10 dni, pieniędzy nie dostałem (miały dojść na mój adres). Rozmawiałem z listonoszką, ta mnie poinformowała, że powinienem napisać reklamację, najlepiej przez internet. Tak też zrobiłem. Od złożenia reklamacji jutro mijają 2 tygodnie, żadnego odzewu od strony Poczty. Tu jest moje pytanie, co robić? Gdzie szukać moich pieniędzy? Ile czasu Poczta ma na odpowiedź ws. reklamacji? Czy ktoś miał podobny problem? Kwota nie była duża, bo ok. 115złotych, ale zawsze lepiej mieć tą stówę niż nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2015 Na rozpatrzenie reklamacji jest 14 dni - chyba ustawowo. Pytanie w jaki sposób złożyłeś reklamację przez internet? Mail czy jakiś formularz? Jest jakiś specjalny kanał do reklamacji - pytam bo się nie spotkałem. Najpewniej udać się do placówki która obsługuje twój rejon z kwitkiem nadanej paczki i złożyć reklamację pisemną - na miejscu dostaniesz formularz do wypełnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2015 To pytanie może skieruj tu http://forumprawne.org/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #4 Napisano 6 Lutego 2015 Tu jest taki formularz: https://ereklamacje.poczta-polska.pl/ Skontaktowałem się wczoraj z pocztą i powiedzieli, że moje zażalenia (dot. braku odpowiedzi na reklamację) zostały przesłane do działu reklamacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #5 Napisano 6 Lutego 2015 (za las) Tak serio to pocztowe młyny wolno mielą ale kasy nie stracisz, czasami to trwa, np taka reklamacja, chociaż powinno być 14 dni. Z doświadczenia wiem że nie nadchodzi odpowiedź a przychodzi przekaz pieniężny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1192 Zgłoś #6 Napisano 6 Lutego 2015 Skontaktowałem się z pocztą (po 3 mejlach i 2 telefonach - KATASTROFA) i dowiedziałem się, że mam czekać do 30dni a nie 14 na rozpatrzenie reklamacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #7 Napisano 8 Lutego 2015 dowiedziałem się, że mam czekać do 30dni a nie 14 na rozpatrzenie reklamacji to jeszcze poczytaj w ustawach i będziesz wiedział ile tak naprawdę musisz czekać. Pamiętaj tylko, że są to sprawy finansowe i prawo transportowe. Jak mi się uda i nie zapomnę, to jutro u Siebie dziewczyny z finansówki podpytam jak to jest z pobraniami i reklamacjami (terminy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #8 Napisano 9 Lutego 2015 Skontaktowałem się z pocztą (po 3 mejlach i 2 telefonach - KATASTROFA) i dowiedziałem się, że mam czekać do 30dni a nie 14 na rozpatrzenie reklamacji § 9 ust. 1 rozporządzenia MAiC w sprawie reklamacji usługi pocztowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theTomasso Zgłoś #9 Napisano 9 Lutego 2015 ja reklamowałem podobną sprawę to pani jedna druga i trzecia w różnych okienkach powiedziała że reklamacje można składać dopiero po 30 dniach od nadania przesyłki i na rozpatrzenie maja też 30 dni miałem też kilka zagubionych ptrzesyłek priorytetowych i też wszystko w sumie trwało ok 2mies ale zawsze ostatecznie było załatwione pozytywnie - tylko dłuuuugo trwało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felek30 Zgłoś #10 Napisano 10 Lutego 2015 2 miesiące? To przecież jakiś absurd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #11 Napisano 10 Lutego 2015 A ile byś chciał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach