roger18sx Zgłoś #1 Napisano 25 Stycznia 2015 Witam.Po problemach z odmą mam nadal problem z nieszczelnością .Zmierzyłem je manometrem i wydaje mi się że powinno mieć większą wartość czyli pole zielone.Czy wie ktoś jakie powinno ono wyć na biegu jałowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stalker Zgłoś #2 Napisano 26 Stycznia 2015 Ciekawa sprawa :umm Napisz gdzie mierzysz to podciśnienie :kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #3 Napisano 26 Stycznia 2015 Manometr wpiety w kolektor ssący w jedna z dwóch wkrętek od lpg. Odma i jej zaworki ok choć jest jeszcze gdzieś nieszczelność bo i po hamulcu czuję że jest słabsze wspomaganie mimo że servo jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #4 Napisano 26 Stycznia 2015 Troche za mało powinno byc ok -0,7bar czyli na zegarku ok 20 Hg czyli na zielonym polu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #5 Napisano 26 Stycznia 2015 Co do szczelności którą dziś sprawdzałem to jak podaję ciśnienie do rury tip to jedyna nieszczelność jaka występuje objawia się bulgotaniem oleju w misce olejowej.Widocznie powietrze dostaje się do odpływu olejowego turbiny który wchodzi prawie na samo dno miski lub do układu smarowania i do ssaka.Na pracującym silniku blok 33 adaptacja krótkoterminowa przeważnie jest na +25% czyli ubogo ,auto wtedy nie dopala paliwa biały dym z wydechu a po chwili 0% i jest chwilowo ok.System evap przestał działać nie słychać zaworu n80 który podczas testu wyjść działa poprawnie.Próbowałem też blokować po kolei wężyki podciśnień i bez poprawy. Poniżej zamieszczam film. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #6 Napisano 27 Stycznia 2015 Podmieniałeś ta sonde? jeszcze kompresje bym sprawdził... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #7 Napisano 27 Stycznia 2015 Sonda zalozona inna jest tak samo. Cisnienie na 3 cylindrze 10,5 bar na innych 11 i 12. Minimalne dla awt to ponoć 7 bar. Po odpieciu maf jest bez zmian. Na dniach sprawdze jeszcze cisnienie paliwa , tyle ze jak by bylo male to rano by ciezko paliło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #8 Napisano 27 Stycznia 2015 A ja kolego, stawiam na uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Ciśnienie z komory sprężania przedostaje się do któregoś kanału olejowego i dlatego masz bulgotanie oleju. Patrzyłeś na stan płynu chłodzącego? Nie ma odbarwień od oleju, lub olej nie ma mazi od płynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #9 Napisano 27 Stycznia 2015 Bulgotanie oleju przy sprawdzaniu szczelnosci to akurat normalny objaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #10 Napisano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Silnik rozbierałem osobiście 3 lata temu tak że uszczelka jest jeszcze dość młoda choć głowicy nie planowałem.Pompę paliwa dziś sprawdziłem na biegu jałowym 3,5 bara podczas obciążenia nawet 4,5.To mi wygląda na jakąś nieszczelność kolektor ssacy odma.Miałem zatkany ezektor przez co opary odmy nie były zaciągane do kolektora wymieniłem na nowy razem z trójnikiem i kolankiem odmy i teraz słychać w nim dość duży przepływ podciśnienia.Zawór odmy na rurze tip też wymieniłem na używany choć nie wiem czy działa i kiedy ma on się zamykać. Gazu nie biorę pod uwagę bo jak podciśnienie wariuje to instalacji poprawnie nie ustawię. Wypada odkręcić kolektor ssący i posprawdzać wszystko co się tam znajduje. Dziś zakupiłem preparat do czyszczenia układu paliwowego i podałem go do kolektora na pracującym silniku.Elekt biały dym z rury i wyszła mi nieszczelność na uszczelce miedzy kolektorem wydechowym a turbina.Więc pewnie przez to sonda głupieje. Edytowane 28 Stycznia 2015 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #11 Napisano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Teraz jest znacznie lepiej. Dodaję log statyczny początek jest stan normalny marker1 lewe powietrze z jednej wkrętki ,marker2 powietrze z dwóch wkretęk w kolektorze ssacym.Przy zasysaniu lewego powietrza korekty ustawiają sie na 0 % i co dziwne system evap zawór n80 zaczyna wtedy działać. http://vaglog.pl/log_201765.html Po odpięciu wszystkich pięciu podciśnień z kolektora i zaślepieniu ich wartość podciśnienia stoi dalej jak na foto z pierwszego postu.Zmieniłem dziś listwę pb wraz z regulatorem i bez zmian. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez roger18sx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darogt Zgłoś #12 Napisano 18 Lipca 2015 Panowie a jak sprawa się ma w starszej konstrukcji 1.8T AEB? Jakie wartości powinno mieć podciśnienie na biegu jałowym? Też -0,7bar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #13 Napisano 19 Lipca 2015 Wydaje mi się że w starszych 1.8t powinno być tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kocisko85 Zgłoś #14 Napisano 18 Lutego 2016 witam sprawdzałem kanał 32 i pokazało mi 1. 5,1 % 2. 3,1% czy to oznacza nieszczelność układzie podciśnienia?? wyskakujące błędy to 17544 i 17536 prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach