pegaz9 Zgłoś #1 Napisano 24 Stycznia 2015 Od momentu od którego kupiłem samochód odczuwam brak mocy, dopiero w wyższych obrotach czuć przyspieszenie, mam porównanie z taty samochodem, też 180km silnik, u niego czuć wciskanie już przy 2700-3000 obr/min/. Zarzucam niżej moje logi LOG 002 007 LOG 002 013 LOG 002 025 Proszę o ocenę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #2 Napisano 24 Stycznia 2015 Co tam za przepływka w aucie siedzi?? Błędów żadnych nie ma? Świece i cewki w jakim stanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #3 Napisano 24 Stycznia 2015 Zero jakichkolwiek błędów. Przepływka Bosch 0 280 217 117 /037 906 461 C Świece wymieniane na nowe NGK - platynowe Co do cewek to nie wiem, stan zewnętrzny ok. A co steruje zaworem n75 - przepływki i pomiar z sondy, bo widzę że Duty cycle trzyma się prawie zawsze na 99.6%, a ze wzrostem obrotów powinno maleć, problem z turbiną, DV? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2015 To nie jest seria ajl, cos tam grzebane w kompie było do tego to cofanie zapłonu już na pograniczu stukowego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 25 Stycznia 2015 Otóż to i niezbyt ciekawie to wygląda. Albo wgranie serii i logi aby ocenić kondycję silnika, albo niech ktoś kumaty zajrzy w ten soft co tam narezane jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Otóż to i niezbyt ciekawie to wygląda.Albo wgranie serii i logi aby ocenić kondycję silnika, albo niech ktoś kumaty zajrzy w ten soft co tam narezane jest. Sprawdzałem ciśnienie sprężania i jest w granicy 11.5-11.00. bodzik dlaczego sądzisz że coś było grzebane? Z jakiego powodu może cofać zapłon, może np. jakieś uszkodzenie któregoś elementu? Dzisiaj zauważyłem że podczas przyspieszania słyszę syczenie, czyż to może zawór DV? Sprawdziłem dzisiaj bodjaże zawór DV, niech mi ktoś potwierdzi czy dmuchając lub zasysając wężyk z kolektora dolotowego (jak na zdjęciu) nie powinno się dać ani zassać ani wdmuchać powietrze? U mnie puszcza w dwóch kierunkach, więc jak się nie myle to DV do wymiany. Jeśli tak to jaki/jakiej firmy polecacie. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez pegaz9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #7 Napisano 25 Stycznia 2015 Widać po logach że może byc tam nieoryginalny program, zajrzyj do ecu będziesz widział czy coś lutowane było, co do dv to po tym co piszesz jest uszkodzony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2015 Wymieniłem zawór DV, widać poprawę. Zamieszczam nowe logi. Log 002 007 Log 002 013 Log 002 025 Ogólnie zauważyłem różnice w przyspieszenie, ale wydaje mi się że nie jest tak jak powinno być. Dlaczego tak zapłon cofa i Solenoid Valve jest na takim poziomie (skąd biorą się takie wartości - mapa zmodyfikowana)? Zakupiłem manometr doładowania turbiny, video podczas pomiarów dynamicznych, wg mnie ładuje za dużo. bodzik sprawdziłem komputer, nie zauważyłem by coś w komputerze było lutowane. Czy jest jeszcze jakiś problem z tym samochodem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2015 Sprawdz wezyki idace od turbiny i n75. Jak sa ok, to masz urwana dzwignie od gruszki przy turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2015 A dlaczego w logach w grupie 025, N75 jest prawie zawsze wysterowany na 99.6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #11 Napisano 1 Lutego 2015 (edytowane) Nic nie jest urwane, co prawda nie widac żeby był lutowany chip ale wszystko wskazuje na to że jest tam program, wysterownie n75 i cofanie zapłonu na to wskazuje, doładowanie na zegarku także. Edytowane 1 Lutego 2015 przez bodzik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #12 Napisano 1 Lutego 2015 No dobra, ale w komputerze AJL jest EPROM niewymazywany (m27c1024), naprawdę nie widać lutowania więc pomijam fakt chiptuningu. Chcę zaznaczyć, że auto było sprowadzone z Włoch. Niech ktoś się wypowie z jakich parametrów komputer bierze na sterowanie zaworem n75? Przepływka, sonda, TPS, czujnik temperatury powietrza...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #13 Napisano 1 Lutego 2015 Ok, być może masz rację, choć nigdy nie widziałem żeby seryjny ajl miał tak wysokie wysterowanie n75, komp wysterowuje n75 na podstawie przepływki i temp, więc przepływke bym podmienił na początek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #14 Napisano 1 Lutego 2015 program jest seryjny . sprawdz cisnienie paliwa pod obciazeniem . w zdrowym ajl-u przepływ bedzie dochodził do 150 g a czas wtrysku nie bedzie przekraczał 19ms przy 6000 obr . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #15 Napisano 1 Lutego 2015 Sprawdziłem dzisiaj na LPG, prawie brak już cofania zapłonu, niestety mam chyba za słaby reduktor i mogę pociągnąć tylko do 4.5obr. bo potem przerywa, muszę pojechać do gazowników na wymianę. Log 002 013 Więc na pewno jest problem z filtrem/regulatorem lub pompą paliwa. Tylko teraz pytanie, czy jest możliwe aby sterowanie zaworem n75 było inne dla aut produkowanych dla państw z cieplejszym klimatem? Moje auto było sprowadzone z Włoch i być może dla nich było też inne sterowanie turbiną, miał ktoś do czynienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #16 Napisano 1 Lutego 2015 Seria nie ładuje 1,2 bar jak na filmie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pegaz9 Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2015 Jeśli niechipowany, lecz seria a ładuje do 1.2 bar to gdzie tutaj jest myk? :dupablada Może coś jest z tą temperaturą zasysanego powietrza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach