pegaz9
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pegaz9
- Urodziny 07.01.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Września
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1999
-
-
Jeśli niechipowany, lecz seria a ładuje do 1.2 bar to gdzie tutaj jest myk? :dupablada Może coś jest z tą temperaturą zasysanego powietrza?
-
Sprawdziłem dzisiaj na LPG, prawie brak już cofania zapłonu, niestety mam chyba za słaby reduktor i mogę pociągnąć tylko do 4.5obr. bo potem przerywa, muszę pojechać do gazowników na wymianę. Log 002 013 Więc na pewno jest problem z filtrem/regulatorem lub pompą paliwa. Tylko teraz pytanie, czy jest możliwe aby sterowanie zaworem n75 było inne dla aut produkowanych dla państw z cieplejszym klimatem? Moje auto było sprowadzone z Włoch i być może dla nich było też inne sterowanie turbiną, miał ktoś do czynienia?
-
No dobra, ale w komputerze AJL jest EPROM niewymazywany (m27c1024), naprawdę nie widać lutowania więc pomijam fakt chiptuningu. Chcę zaznaczyć, że auto było sprowadzone z Włoch. Niech ktoś się wypowie z jakich parametrów komputer bierze na sterowanie zaworem n75? Przepływka, sonda, TPS, czujnik temperatury powietrza...?
-
A dlaczego w logach w grupie 025, N75 jest prawie zawsze wysterowany na 99.6?
-
Wymieniłem zawór DV, widać poprawę. Zamieszczam nowe logi. Log 002 007 Log 002 013 Log 002 025 Ogólnie zauważyłem różnice w przyspieszenie, ale wydaje mi się że nie jest tak jak powinno być. Dlaczego tak zapłon cofa i Solenoid Valve jest na takim poziomie (skąd biorą się takie wartości - mapa zmodyfikowana)? Zakupiłem manometr doładowania turbiny, video podczas pomiarów dynamicznych, wg mnie ładuje za dużo. bodzik sprawdziłem komputer, nie zauważyłem by coś w komputerze było lutowane. Czy jest jeszcze jakiś problem z tym samochodem?
-
Sprawdzałem ciśnienie sprężania i jest w granicy 11.5-11.00. bodzik dlaczego sądzisz że coś było grzebane? Z jakiego powodu może cofać zapłon, może np. jakieś uszkodzenie któregoś elementu? Dzisiaj zauważyłem że podczas przyspieszania słyszę syczenie, czyż to może zawór DV? Sprawdziłem dzisiaj bodjaże zawór DV, niech mi ktoś potwierdzi czy dmuchając lub zasysając wężyk z kolektora dolotowego (jak na zdjęciu) nie powinno się dać ani zassać ani wdmuchać powietrze? U mnie puszcza w dwóch kierunkach, więc jak się nie myle to DV do wymiany. Jeśli tak to jaki/jakiej firmy polecacie.
-
Zero jakichkolwiek błędów. Przepływka Bosch 0 280 217 117 /037 906 461 C Świece wymieniane na nowe NGK - platynowe Co do cewek to nie wiem, stan zewnętrzny ok. A co steruje zaworem n75 - przepływki i pomiar z sondy, bo widzę że Duty cycle trzyma się prawie zawsze na 99.6%, a ze wzrostem obrotów powinno maleć, problem z turbiną, DV?
-
Od momentu od którego kupiłem samochód odczuwam brak mocy, dopiero w wyższych obrotach czuć przyspieszenie, mam porównanie z taty samochodem, też 180km silnik, u niego czuć wciskanie już przy 2700-3000 obr/min/. Zarzucam niżej moje logi LOG 002 007 LOG 002 013 LOG 002 025 Proszę o ocenę.
-
Możecie sprawdzić mi logi statyczne grupy 016 bo mi się wydaje że wartości Knock Sensor są za duże. Świece były wymieniane na NGK. Wydaję mi się, mocy trochę brakuje, przepływka i sonda sprawna. Chciałem wkleić logi dynamiczne, lecz pada i jest brak warunków pogodowych. http://vaglog.pl/log_200434.html
-
Proszę o ocenę logów po zamianie silnika z ANB na APU i wymianie przepływomierza. Dlaczego przy RPM 5000 przepływomierz wskazuje 140g/s (powinien 120 +/-5)? Auto ściągnięte z DE i w dokumentach mam 180km choć standardowo powinien 150, jak sprawdzić czy komputer jest chipowany? Grupy: 002,115 - http://vaglog.rtnet.pl/mmiedz_164042.html Grupy: 002,118 - http://vaglog.rtnet.pl/mmiedz_164043.html
-
Czy udało się znaleźć odpowiedź? Czy można założyć głowice do innego słupka, bo mam też problem z znalezieniem tego silnika.