kr1st0 Zgłoś #621 Napisano 11 Października 2010 Piter, czy mógłbym prosić o cenę rozrządu do mojego Paska? Z góry dziękuję. VIN: WVWZZZ3BZ1P067753 pzdr, kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #622 Napisano 11 Października 2010 Piter ma swój temat w dziale giełda. Kolejne tu tego typu pytania będą "nagrodzone" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #623 Napisano 14 Października 2010 Łysy ma racje i już o tym pisaliśmy jakiś czas temu. W razie pytań o rozrząd zapraszam na PW do Izi lub ewentualnie do mnie oraz do tematu. Ten temat jest od porad w sprawie rozrządu i opinii na jego temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lgr1975 Zgłoś #624 Napisano 17 Października 2010 Witajcie, Pacjent: b6 1,9 tdi M5f 77KW (105 KM, PD, Blue Motion 2007r.) przebieg ok.110 tys. Wymiana rozrządu z pompą wody. Czy bylibyście uprzejmi podać rząd wielkości (części + robocizna) i ewentualnie czy warto jechać do ASO w Bydgoszczy. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #625 Napisano 18 Października 2010 Czy bylibyście uprzejmi podać rząd wielkości (części + robocizna) Kolego koszt rozrządu do Twojego passata to ok 320zł, pompa wody ok 130zł. Robocizna między 250zł a 500zł, w zalezności od tego gdzie. A czy w Bydgoszczy w ASO warto, to już nie pomogę, ale według mnie nie, jeśli ma się normalnego zaufanego mechanika. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #626 Napisano 6 Listopada 2010 Co sadzicie o komplecie Gates i o komplecie Dayco? Ja jestem za gatesem, ale w uk slysalem ze Dyco jest niezle, problem ze to chyba chinszczyzna i to mi nie pasi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izia Zgłoś #627 Napisano 6 Listopada 2010 Stavros Nie wielu użytkowników Passatów wie, że pasek Dayco był montowany na pierwszy montaż. Są to bardzo dobre paski i stosunkowo nie drogie, porównując z Contitechem czy Gates'em. Jeśli chodzi o Gates to weszliśmy teraz we współpracę z Gates'em i właśnie jesteśmy z Piterem po rozmowie z przedstawicielami. Był faktycznie incydent kiedy to paski Gates były podrabiane jakąś chińszczyzną, teraz już nie ma takiego czegoś, ale jakby nie było to opinia idzie za nimi dalej. Dalej zdarza się, choć bardzo sporadycznie, że paski Gates'a się rozciągają. Mówienie o tym, że Dayco to chińszczyzna to wielki błąd. Robią do wielu marek samochodów paski na pierwszy montaż, w tym m. in. do VW/Audi. Paski Contitecha zakładano bardzo rzadko. Dziś również kupując w salonie (ASO) oryginalny zestaw rozrządu to rolki INA/Ruville i pasek Dayco. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmalinek Zgłoś #628 Napisano 6 Listopada 2010 Stavros Nie wielu użytkowników Passatów wie, że pasek Dayco był montowany na pierwszy montaż. Są to bardzo dobre paski i stosunkowo nie drogie, porównując z Contitechem czy Gates'em. Jeśli chodzi o Gates to weszliśmy teraz we współpracę z Gates'em i właśnie jesteśmy z Piterem po rozmowie z przedstawicielami. Był faktycznie incydent kiedy to paski Gates były podrabiane jakąś chińszczyzną, teraz już nie ma takiego czegoś, ale jakby nie było to opinia idzie za nimi dalej.Dalej zdarza się, choć bardzo sporadycznie, że paski Gates'a się rozciągają. Mówienie o tym, że Dayco to chińszczyzna to wielki błąd. Robią do wielu marek samochodów paski na pierwszy montaż, w tym m. in. do VW/Audi. Paski Contitecha zakładano bardzo rzadko. Dziś również kupując w salonie (ASO) oryginalny zestaw rozrządu to rolki INA/Ruville i pasek Dayco. Dokładnie tak jak Izka piszę warto też wspomnieć że DAYCO ma bardzo ciekawy patent a mianowicie (np w pasku do silnika z PD) dodatek teflonu - wewnętrzna strona paska jest biała... Przedstawiciele wspominają że interwał zmiany takiego paskawynosi 120tys... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #629 Napisano 6 Listopada 2010 Dokładnie tak jak Izka piszę warto też wspomnieć że DAYCO ma bardzo ciekawy patent a mianowicie (np w pasku do silnika z PD) dodatek teflonu - wewnętrzna strona paska jest biała... Przedstawiciele wspominają że interwał zmiany takiego paskawynosi 120tys... wlasnie do takich dayco mam dostep ale w zestawie jest napinacz 2 rolki i pasek dayco a nie rolki ruville. Caly czas mnie te dayco gryzlo, bo wiekszosc to poleca, ale brzmi jak chnszczyzna(chodzilo mi o nazwe) wiec sie obawialem. Faktem jest (widzialm na zywca) iz dayco wyglada masywnie, jesy ciut grubszy(jakis 1mm) ma powloke nie do konca biala, ale teflonowa i 3 warstwy zbrojenia a nie 1 jak wiekszosc innych. Gates tez nie byl zly, ale mial 1 warstwe zbrojenia, byl cienki, bardzie ''plastikowy'' niz dayco (dayco byl taki jakby kalczukowy mial fajna przyczepnosc do palcow) i byl sporo tanszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witusb24 Zgłoś #630 Napisano 12 Listopada 2010 jaki byłby koszt częsci do mojego paska?mam silnik ajm.w sklepie zaproponowali mi komplet pasek(dayco) tłumik drgań(potrzebny????)rolka i napinacz, całość do 530 zl.oprócz tego polecają wymienić pompę wody (od 114pln do 220{skf}) do tego proponuje pasek alternatora i jakis napinacz firmy ina za 340pln(potrzebny?) z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Witold Rogowski Zgłoś #631 Napisano 12 Listopada 2010 Dziś również kupując w salonie (ASO) oryginalny zestaw rozrządu to rolki INA/Ruville i pasek Dayco. no tutaj bym polemizował. Nie masz na OES ani OEM rolek Ruville. EvR to niemiecki pakowacz, który w swoje pudełka wkłada co popdanie. Nigdy nie był dostawcą ani na montaż ani na półkę ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #632 Napisano 12 Listopada 2010 Pozwolisz kolego, że się wtrącę, bo nie do końca masz rację, albo po prostu źle zrozumiałeś, to co Iza napisała EvR to niemiecki pakowacz tutaj oczywiście trzeba się z Tobą zgodzić który w swoje pudełka wkłada co popdanie. Ale tutaj już nie mogę się zgodzić. Ruville to pakowacz, ale w pudełka rozrządów do aut z koncernu VW/Audi pakuje rolki INA, które w Ruvillu przechodzą dodatkową kontrolę, o czym świadczą kartki z numerem kontroli wkładane do każdego pudełka. Zapis Ruville/INA jest dlatego, że nie wszyscy wiedzą to co wiesz Ty, jedni znają firmę Ruville a inni firmę INA, nie wszyscy znają obie te firmy wiedząc, że w pudełkach Ruville do VW jest INA. Podsumowując chodzi o to, że nie ma znaczenia to, czy rozrząd jest w pudełku Ruville, INA czy też w pudełku VW, dlatego skrótowo piszemy Ruville/INA. Jeśli każdemu klientowi mielibyśmy kilkadziesiąt razy dziennie tłumaczyć to tak jak Tobie teraz, to na niewiele pytań zdołalibyśmy odpowiedzieć. Jednak jeśli ktoś zadaje takie pytanie jak Ty, staram się rozwiać wątpliwości. Uwierz mi, że jest masa ludzi, którzy twierdzą, że na pierwszy montaż były rolki Ruville i jak napisze się im INA, to nie będą wiedzieli o co chodzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #633 Napisano 24 Stycznia 2011 Panowie mam zamiar robić rozrząd już drugi raz w moim Passacie , i mam dylemat co kupić chodzi głównie o napinacze , bo co jeden to miesza mi w głowie inaczej jeden mówi bierz SKF a drugi Ruville(ina).Pompe wody kupiłem HEPU , paski Contitecha,zostały rolki napinajace..............Proszę doradżcie mi jakie kupić?, które lepsze?bo cena taka sama.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragon2m Zgłoś #634 Napisano 24 Stycznia 2011 Witam ekspertów Jaki byłby koszt wymiany rozrządu w pasku B5 Fl z silnikiem AVF - chodzi mi o podanie kosztu kompleksowo. Z góry dzięki za info Pozdro ---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:25 ---------- Kolego Piter czy mógłbyś oszacować koszt rozrządu dla mojego Paska - VIN: WVWZZZ3BZ4E223970 Silnik to AVF Z góry podziękował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izia Zgłoś #635 Napisano 24 Stycznia 2011 Proszę doradżcie mi jakie kupić?, które lepsze? Kolego uważam, że jeśli koncern VAG zaufał firmie INA w przypadku rolek i firmie Dayco w przypadku pasków (wbrew pozorom, bardzo rzadko był zakładany pasek Contitech) to o czymś to świadczy. SKF to oczywiście bardzo dobra marka, jednak chyba do żadnych samochodów nie są zakładane ich częsci na pierwszy montaż. Zarówno jedna jak i druga firma robi bardzo dobre jakościowo części, jednak ja bym polecała INE/Ruville. Kolego Piter czy mógłbyś oszacować koszt rozrządu dla mojego Paska - VIN: WVWZZZ3BZ4E223970 Silnik to AVF Oczywiście, że Ci wycenimy, jednak nie tutaj, bo to nie jest temat do tego. Napisz proszę do mnie albo do Pitera PW w tej sprawie i podaj rocznik swojego passata. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat.B5 Zgłoś #636 Napisano 24 Stycznia 2011 Ceny bardzo wahają sie, zależy jakich producentów części się wybierze. Jeżeli macie jakieś pytania co ile by kosztowało i jakich producentów najlepiej, chętnie poradzę i odpowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #637 Napisano 24 Stycznia 2011 Kolego Izia nie spotkałem się by ktoś zakładał pasek rozrządu Dayco..........w moim regionie Dayco uchodzi za słaby pasek i mało polecany ,a Contitecha wszyscy chwalą widocznie coś w tym jest.....Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość SebastianB5 Zgłoś #638 Napisano 24 Stycznia 2011 czy oreintujecie się jaki jest koszt z pompa wody wymiany do 1.9tdi BKC 105KM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat.B5 Zgłoś #639 Napisano 24 Stycznia 2011 Który rok?, dwa rodzaje były do 2002 ok 800zł od 2002 ok 600zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #640 Napisano 24 Stycznia 2011 Kolego Izia nie spotkałem się by ktoś zakładał pasek rozrządu Dayco to idź kolego do pierwszego lepszego ASO i zobacz jakie paski są zakładane na pierwszy montaż i przy okazji dowiesz się, że paski Contitech są oczywiście bardzo dobre, jednak pierwszy montaż w grupie VAG to Dayco. czy oreintujecie się jaki jest koszt z pompa wody wymiany do 1.9tdi BKC 105KM ? koszt wymiany to już musisz indywidualnie pytać, bo rozpiętość jest duża od 250zł do 600zł mniej więcej. A rozrząd to koszty ok 320zł i dobra pompa w granicach 130-200zł. Po szczegóły zapraszam na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach