passat.B5
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O passat.B5
- Urodziny 01.01.2011
Informacje osobiste
-
Imię
Zbigniew
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gubin
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
Naprawa zależy jak bedzie szło. Jak ci się urwie śruba w kolektorze to wiadomo że trzeba będzie poświęcić 2 godziny dłużej, rozwiercajac, gwintując, miejsce po urwanej szpilce, bywa że jest zostawiana, bo jakiś ambitny mechanior nie wie jak to podejść... Myśle że jeden dzień roboty i będzie ok, oczywiscie jak ktoś sie do tego przyłoży.
-
Aha, to j.w. ok600 jeżeli jest 8zaworowy, natomiast w 16v jest to koszt rzędu 750zł
-
Który rok?, dwa rodzaje były do 2002 ok 800zł od 2002 ok 600zł.
-
NIe wiem o co chodziło z obciążeniem silnika? Silnik bedzie obciązony jak siądzie 5 osób, 200kg bagażu i bedzie jechał pod górkę. Cyści sie kierownice w tedy gdy sa zapieczone lub sie przycinają, skutkiem tego jest przeładowanie lub niedoładowanie i włączenie sterownika w tryb awaryjny. Silnik traci wtedy moc. Dlaczego tak dużo? Taki zabieg kosztuje 200-250 w zależności od ilosci poświęconego czasu. Radze zmienic mechanika. ---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:04 ---------- NIe wiem o co chodziło z obciążeniem silnika? Silnik bedzie obciązony jak siądzie 5 osób, 200kg bagażu i bedzie jechał pod górkę. Cyści sie kierownice w tedy gdy sa zapieczone lub sie przycinają, skutkiem tego jest przeładowanie lub niedoładowanie i włączenie sterownika w tryb awaryjny. Silnik traci wtedy moc. Dlaczego tak dużo? Taki zabieg kosztuje 200-250 w zależności od ilosci poświęconego czasu. Radze zmienic mechanika.
-
Samochód dławi i szarpie podczas przyspieszania
passat.B5 odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Do pawcio 1.8T . Zapewne wypadanie zapłonów, sprawdź cewki, wymień świece, dobrze by było zeskanować vagiem w celu znalezienia błędu. -
Absolutnie nie jest to wina EGR. Proponuje zacząć od sprawdzenia, wymienienia czujnika temperatury płynu chlodniczego, sterującego pracą wtrysków i grzaniem swiec żarowych, jezeli pokazuje on sterownikowi że silnik jest ciepły, daje my mniejszą dawkę paliwa, po czym szarpie . Może być też lekko krzywa tarcza sprzegla, ale to by szarpalo cały czas, tak samo jak 2-masa.
-
Jak wyżej napisał kolega, zapewne zapieczone kierownice. Być może kierownice są cały czas otwarte i jest przeladowanie. Sprawdź czy sztanga chodzi lekko (ok 2cm) i czy się nie przycina. Jak sprawdzissz i to napisz jak jest, będziemy myśleć dalej
-
Ceny bardzo wahają sie, zależy jakich producentów części się wybierze. Jeżeli macie jakieś pytania co ile by kosztowało i jakich producentów najlepiej, chętnie poradzę i odpowiem.