Skocz do zawartości

passat.B5

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O passat.B5

  • Urodziny 01.01.2011

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gubin

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Naprawa zależy jak bedzie szło. Jak ci się urwie śruba w kolektorze to wiadomo że trzeba będzie poświęcić 2 godziny dłużej, rozwiercajac, gwintując, miejsce po urwanej szpilce, bywa że jest zostawiana, bo jakiś ambitny mechanior nie wie jak to podejść... Myśle że jeden dzień roboty i będzie ok, oczywiscie jak ktoś sie do tego przyłoży.
  2. Aha, to j.w. ok600 jeżeli jest 8zaworowy, natomiast w 16v jest to koszt rzędu 750zł
  3. Który rok?, dwa rodzaje były do 2002 ok 800zł od 2002 ok 600zł.
  4. NIe wiem o co chodziło z obciążeniem silnika? Silnik bedzie obciązony jak siądzie 5 osób, 200kg bagażu i bedzie jechał pod górkę. Cyści sie kierownice w tedy gdy sa zapieczone lub sie przycinają, skutkiem tego jest przeładowanie lub niedoładowanie i włączenie sterownika w tryb awaryjny. Silnik traci wtedy moc. Dlaczego tak dużo? Taki zabieg kosztuje 200-250 w zależności od ilosci poświęconego czasu. Radze zmienic mechanika. ---------- Post added at 00:06 ---------- Previous post was at 00:04 ---------- NIe wiem o co chodziło z obciążeniem silnika? Silnik bedzie obciązony jak siądzie 5 osób, 200kg bagażu i bedzie jechał pod górkę. Cyści sie kierownice w tedy gdy sa zapieczone lub sie przycinają, skutkiem tego jest przeładowanie lub niedoładowanie i włączenie sterownika w tryb awaryjny. Silnik traci wtedy moc. Dlaczego tak dużo? Taki zabieg kosztuje 200-250 w zależności od ilosci poświęconego czasu. Radze zmienic mechanika.
  5. Do pawcio 1.8T . Zapewne wypadanie zapłonów, sprawdź cewki, wymień świece, dobrze by było zeskanować vagiem w celu znalezienia błędu.
  6. Absolutnie nie jest to wina EGR. Proponuje zacząć od sprawdzenia, wymienienia czujnika temperatury płynu chlodniczego, sterującego pracą wtrysków i grzaniem swiec żarowych, jezeli pokazuje on sterownikowi że silnik jest ciepły, daje my mniejszą dawkę paliwa, po czym szarpie . Może być też lekko krzywa tarcza sprzegla, ale to by szarpalo cały czas, tak samo jak 2-masa.
  7. Jak wyżej napisał kolega, zapewne zapieczone kierownice. Być może kierownice są cały czas otwarte i jest przeladowanie. Sprawdź czy sztanga chodzi lekko (ok 2cm) i czy się nie przycina. Jak sprawdzissz i to napisz jak jest, będziemy myśleć dalej
  8. Ceny bardzo wahają sie, zależy jakich producentów części się wybierze. Jeżeli macie jakieś pytania co ile by kosztowało i jakich producentów najlepiej, chętnie poradzę i odpowiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności