MichuK1991 Zgłoś #21 Napisano 17 Stycznia 2015 Witam, jestem tu nowy i nie ogarniam wszystkiego zadam pytanie z innej beczki, otóż mam włożone ksenony do mojego Paska i święcą słabo i nie wiem co jest przyczyną, ustawione są dobrze jednak słabo świecą dużo tu czytałem na forum i nie wiem co robić, jeżeli można jakieś rady to poproszę. Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #22 Napisano 18 Stycznia 2015 Po zamianie zaworów w trybie BS gruszka chodzi płynnie. Rozebrałem zawor n75 przedmuchałem po zamontowaniu go zaczęła chodzić gruszka ale gdy sie przejechałem to zawsze powyżej 3,5tys obrotów wywalał tryb awaryjny. Także trzeba kupić nowy i sprawdzić. Co do pompki paliwa to przy przekręceniu kluczyka słychać na krótko pracę pompki, także nie wiem o co chodzi. Może coś z tym przekaźnikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #23 Napisano 18 Stycznia 2015 Po zamianie zaworów w trybie BS gruszka chodzi płynnie. Rozebrałem zawor n75 przedmuchałem po zamontowaniu go zaczęła chodzić gruszka ale gdy sie przejechałem to zawsze powyżej 3,5tys obrotów wywalał tryb awaryjny. Także trzeba kupić nowy i sprawdzić. Co do pompki paliwa to przy przekręceniu kluczyka słychać na krótko pracę pompki, także nie wiem o co chodzi. Może coś z tym przekaźnikiem? Pompa paliwa działa może z 2 sekundy po włączeniu zapłonu- tak ma być. Załóż N18 i wtedy spróbuj czy będzie wywołało błąd i awaryjny. Najlepiej zrób loga dynamicznego 011 jak ładuje turbo. Jak będzie w porządku to N75 do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #24 Napisano 18 Stycznia 2015 Kolego staraj się podpierać swoje prace logami, bo wtedy można coś powiedzieć. :ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #25 Napisano 24 Stycznia 2015 Kolego staraj się podpierać swoje prace logami, bo wtedy można coś powiedzieć. :ocochodzi A więc tak. Zakupiłem nowy zawór N75, bo stary potrafił się przyciąć, więc tak czy inaczej musiałem go wymienić. Po wymianie 11BS 11BS - http://vaglog.pl/log_201338.html Po przejechaniu się i depnięciu ostro w pedał znowu powyżej 3,5tyś wywalił w tryb awaryjni i tak z 2 razy. http://vaglog.pl/log_201339.html http://vaglog.pl/log_201340.html za tym razem zaczął szarpać około 2,5 - 3tyś http://vaglog.pl/log_201341.html za 3 razem już było ok. http://vaglog.pl/log_201342.html statystyczny. Czy nowy zawór potrzebuje jakiejś adaptacji?? Logi może nie są za specjalne bo gaz do dechy i zaraz wywalało( chyba, że można zwiększyć czas próbkowania danych?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 24 Stycznia 2015 (edytowane) W pierwszym logu kosmiczne przeładowanie prawie 3000. Oj nie lubi tego turbo W drugim to samo W trzecim to już wogóle jest MIX. Wogóle tu nic nie gra ani mapy, ani wartości actual. Wcisnąłeś to gaz do końca??? To jest niemożliwe. Z mega przeładowania zrobiło się g... Statyczny nie wiele mówi. BS wygląda OK. Co ci powiem ogólny MIX. Przeładowanie,niedoładowanie,falowanie, jakieś wartości nie wiadomo skąd. Czeski film. Zrób 3/8/11 dynamiczne. Każdy osobno. I do każdego dodaj gr 10 bo nie widzi mi się ten but w podłodze niekiedy. Jak wywala bład to też napisz jaki Edytowane 24 Stycznia 2015 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #27 Napisano 24 Stycznia 2015 Wg mnie kierownice się blokują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #28 Napisano 25 Stycznia 2015 Czy nowy zawór potrzebuje jakiejś adaptacji?? Nie, zawór nie potrzebuje żadnej adaptacji. Co do logów to masz prawdopodobnie wżer na muszli gorącej - można to poznać po tym że w grupie 011BS sztanga pracuje bez problemu i sprawnie reaguje na zmiany impulsu dla zaworu N75. Natomiast podczas dynamicznej jazdy gdy temperatura spalin gwałtownie rośnie, muszla "puchnie" (rozszerzalność termiczna materiału) i wystarczy niewielki wżer na muszli/kierownicach, który przytrzymuje je w pozycji max zamkniętej nie pozwalając im się cofnąć co powoduje przeładowanie i tryb awaryjny. Podsumowując - turbo na stół do czyszczenia i zrównania bieżni geometrii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #29 Napisano 26 Stycznia 2015 Nie, zawór nie potrzebuje żadnej adaptacji. Co do logów to masz prawdopodobnie wżer na muszli gorącej - można to poznać po tym że w grupie 011BS sztanga pracuje bez problemu i sprawnie reaguje na zmiany impulsu dla zaworu N75. Natomiast podczas dynamicznej jazdy gdy temperatura spalin gwałtownie rośnie, muszla "puchnie" (rozszerzalność termiczna materiału) i wystarczy niewielki wżer na muszli/kierownicach, który przytrzymuje je w pozycji max zamkniętej nie pozwalając im się cofnąć co powoduje przeładowanie i tryb awaryjny. Podsumowując - turbo na stół do czyszczenia i zrównania bieżni geometrii. czyli mam rozumieć, że gruszka do wymiany? Czy czyszczenie turbo? Bo sprawdzałem turbo to kręci się leciutko palcem i nie ma żadnych luzów. Ostatnio zaobserwowałem, że jak samochód nie jest jeszcze w pełni rozgrzany to właśnie wywala mi błąd 17964 - charge pressure control negative deviation http://vaglog.pl/log_201651.html Natomiast jak auto jest rozgrzane po jakimś czasie idzie i nie wywala błędów. Ale mimo wszystko zdaje mi się, że idzie słabiej niż wcześniej. http://vaglog.pl/log_201650.html http://vaglog.pl/log_201649.html http://vaglog.pl/log_201648.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #30 Napisano 26 Stycznia 2015 Ostatnio zaobserwowałem, że jak samochód nie jest jeszcze w pełni rozgrzany to właśnie wywala mi błąd 17964 - charge pressure control negative deviationhttp://vaglog.pl/log_201651.html Jak negative jak positive??? W tym logu powinno być positive przecież tu mega przeładowanie. Albo to turbo jest na tzw. odp... wyczyszczone, albo coś tam jest na źle złożone(pierścień), albo krzywe, albo jak pisal kolega Daron. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #31 Napisano 27 Stycznia 2015 Zgadza sie positive! Nie na ten log zerknąłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #32 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) U mnie gdy nie chodzily kierownice turbiny to przy przyspieszaniu tracil moc i wpadal w tryb awaryjny. Auto mulowato jechalo.Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu,znowu bylo dobrze az do nastepnego razu.Takze przy zacinajacych sie kierownicach(lopatek) sa takie objawy.Sam wyczyscilem papierkiem i mam swiety spokoj :marecek https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I Edytowane 29 Stycznia 2015 przez wajda83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin2705 Zgłoś #33 Napisano 21 Lutego 2015 Kolega kupil manometr na podcisnienie to na wolnych obrotach na gruszke jest 0.7 natomiast bezposrednio z pompy vacum tandemowej na sterowanie zaworami idzie 0.82. Na gorach czytalem ze pompa powinna generowac 0.9 na wyjsciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #34 Napisano 21 Lutego 2015 Jest dobrze. Sprawdź króciec od pompy vacum czy nie lata na boki. Częsta przypadlość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach