Skocz do zawartości
malin2705

1.9 TDI 130KM AVF analiza logów. blok 3 i 11.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy i nie ogarniam wszystkiego zadam pytanie z innej beczki, otóż mam włożone ksenony do mojego Paska i święcą słabo i nie wiem co jest przyczyną, ustawione są dobrze jednak słabo świecą dużo tu czytałem na forum i nie wiem co robić, jeżeli można jakieś rady to poproszę. Z góry dziękuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zamianie zaworów w trybie BS gruszka chodzi płynnie. Rozebrałem zawor n75 przedmuchałem po zamontowaniu go zaczęła chodzić gruszka ale gdy sie przejechałem to zawsze powyżej 3,5tys obrotów wywalał tryb awaryjny. Także trzeba kupić nowy i sprawdzić.

Co do pompki paliwa to przy przekręceniu kluczyka słychać na krótko pracę pompki, także nie wiem o co chodzi. Może coś z tym przekaźnikiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po zamianie zaworów w trybie BS gruszka chodzi płynnie. Rozebrałem zawor n75 przedmuchałem po zamontowaniu go zaczęła chodzić gruszka ale gdy sie przejechałem to zawsze powyżej 3,5tys obrotów wywalał tryb awaryjny. Także trzeba kupić nowy i sprawdzić.

Co do pompki paliwa to przy przekręceniu kluczyka słychać na krótko pracę pompki, także nie wiem o co chodzi. Może coś z tym przekaźnikiem?

 

Pompa paliwa działa może z 2 sekundy po włączeniu zapłonu- tak ma być.

Załóż N18 i wtedy spróbuj czy będzie wywołało błąd i awaryjny. Najlepiej zrób loga dynamicznego 011 jak ładuje turbo. Jak będzie w porządku to N75 do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego staraj się podpierać swoje prace logami, bo wtedy można coś powiedzieć. :ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego staraj się podpierać swoje prace logami, bo wtedy można coś powiedzieć. :ocochodzi

 

A więc tak. Zakupiłem nowy zawór N75, bo stary potrafił się przyciąć, więc tak czy inaczej musiałem go wymienić.

Po wymianie 11BS

11BS - http://vaglog.pl/log_201338.html

 

Po przejechaniu się i depnięciu ostro w pedał znowu powyżej 3,5tyś wywalił w tryb awaryjni i tak z 2 razy.

http://vaglog.pl/log_201339.html

http://vaglog.pl/log_201340.html za tym razem zaczął szarpać około 2,5 - 3tyś

http://vaglog.pl/log_201341.html za 3 razem już było ok.

http://vaglog.pl/log_201342.html statystyczny.

 

Czy nowy zawór potrzebuje jakiejś adaptacji??

Logi może nie są za specjalne bo gaz do dechy i zaraz wywalało( chyba, że można zwiększyć czas próbkowania danych?).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym logu kosmiczne przeładowanie prawie 3000. Oj nie lubi tego turbo

W drugim to samo

W trzecim to już wogóle jest MIX. Wogóle tu nic nie gra ani mapy, ani wartości actual. Wcisnąłeś to gaz do końca??? To jest niemożliwe. Z mega przeładowania zrobiło się g...

Statyczny nie wiele mówi.

BS wygląda OK.

Co ci powiem ogólny MIX. Przeładowanie,niedoładowanie,falowanie, jakieś wartości nie wiadomo skąd. Czeski film.

 

Zrób 3/8/11 dynamiczne. Każdy osobno. I do każdego dodaj gr 10 bo nie widzi mi się ten but w podłodze niekiedy.

Jak wywala bład to też napisz jaki

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie kierownice się blokują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy nowy zawór potrzebuje jakiejś adaptacji??

 

Nie, zawór nie potrzebuje żadnej adaptacji.

 

Co do logów to masz prawdopodobnie wżer na muszli gorącej - można to poznać po tym że w grupie 011BS sztanga pracuje bez problemu i sprawnie reaguje na zmiany impulsu dla zaworu N75. Natomiast podczas dynamicznej jazdy gdy temperatura spalin gwałtownie rośnie, muszla "puchnie" (rozszerzalność termiczna materiału) i wystarczy niewielki wżer na muszli/kierownicach, który przytrzymuje je w pozycji max zamkniętej nie pozwalając im się cofnąć co powoduje przeładowanie i tryb awaryjny.

 

Podsumowując - turbo na stół do czyszczenia i zrównania bieżni geometrii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, zawór nie potrzebuje żadnej adaptacji.

 

Co do logów to masz prawdopodobnie wżer na muszli gorącej - można to poznać po tym że w grupie 011BS sztanga pracuje bez problemu i sprawnie reaguje na zmiany impulsu dla zaworu N75. Natomiast podczas dynamicznej jazdy gdy temperatura spalin gwałtownie rośnie, muszla "puchnie" (rozszerzalność termiczna materiału) i wystarczy niewielki wżer na muszli/kierownicach, który przytrzymuje je w pozycji max zamkniętej nie pozwalając im się cofnąć co powoduje przeładowanie i tryb awaryjny.

 

Podsumowując - turbo na stół do czyszczenia i zrównania bieżni geometrii.

 

czyli mam rozumieć, że gruszka do wymiany? Czy czyszczenie turbo? Bo sprawdzałem turbo to kręci się leciutko palcem i nie ma żadnych luzów.

Ostatnio zaobserwowałem, że jak samochód nie jest jeszcze w pełni rozgrzany to właśnie wywala mi błąd 17964 - charge pressure control negative deviation

http://vaglog.pl/log_201651.html

 

Natomiast jak auto jest rozgrzane po jakimś czasie idzie i nie wywala błędów. Ale mimo wszystko zdaje mi się, że idzie słabiej niż wcześniej.

http://vaglog.pl/log_201650.html

http://vaglog.pl/log_201649.html

http://vaglog.pl/log_201648.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostatnio zaobserwowałem, że jak samochód nie jest jeszcze w pełni rozgrzany to właśnie wywala mi błąd 17964 - charge pressure control negative deviation

http://vaglog.pl/log_201651.html

 

Jak negative jak positive??? W tym logu powinno być positive przecież tu mega przeładowanie.

Albo to turbo jest na tzw. odp... wyczyszczone, albo coś tam jest na źle złożone(pierścień), albo krzywe, albo jak pisal kolega Daron.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie positive! Nie na ten log zerknąłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie gdy nie chodzily kierownice turbiny to przy przyspieszaniu tracil moc i wpadal w tryb awaryjny. Auto mulowato jechalo.Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu,znowu bylo dobrze az do nastepnego razu.Takze przy zacinajacych sie kierownicach(lopatek) sa takie objawy.Sam wyczyscilem papierkiem i mam swiety spokoj :marecek https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I

Edytowane przez wajda83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega kupil manometr na podcisnienie to na wolnych obrotach na gruszke jest 0.7 natomiast bezposrednio z pompy vacum tandemowej na sterowanie zaworami idzie 0.82. Na gorach czytalem ze pompa powinna generowac 0.9 na wyjsciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrze. Sprawdź króciec od pompy vacum czy nie lata na boki. Częsta przypadlość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności