wiesiok81 Zgłoś #221 Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) test wyszedł pozytywnie, nagrzewa sie szybciej. to jest termostat i temp otwierania 75st a ja zacisnołem węża ale nie do konca, zrobiłem lekki przepływ, ale i tak pomogło. włąsnie godzine temu kupiłem ten termostat ze strony co podałem wyżej. mysle że we wtorek dojdzie w środe przecinam węża i zakladam. co do węża to wg. schematu na etce i i wszelakich fotkach na google grafika to ten wąż bliżej kabiny, a zawleczka na termostacie czy coś podobnego w kierunku chłodnicy osłone dolną zostaw na mrozy ale górna zdejmij bo go zagotujesz Edytowane 8 Listopada 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #222 Napisano 8 Listopada 2015 Oglądałem te przewody ale nie wiem na którym jest to zamontowane w B7. Jak zrobisz fotke to bede wdzieczny Oslony narazie zostawie bo i tak dlugo sie grzeje. A przeciez chlodnica jest dużo głębiej i w razie czego wiatrak się włączy, chodzi tylko o to zeby wiatr nie chlodzil silnika (o ile termostat jest sprawny) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #223 Napisano 8 Listopada 2015 http://blog.daum.net/flyingcar/105 w tym mejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #224 Napisano 9 Listopada 2015 Koledzy, temat się rozwinął widze wiec moze ktos cos mi poradzi, Zauwazylem ze po wymianie termostatu DSG cos podczas przyspieszania zaczelo syczeć, nie wiadomo gdzie... pojechalem wtedy do nich i powiedzieli ze naprawili, i przeprosili mnie ale nie wiem za co... domyslam sie ze podczas tej wymiany cos spierniczyli.... pojezdzilem z miesiac i znowu zaczelo syczec i tak jest do teraz... nie zwracalem na to uwagi az do wczoraj gdy pojezdzilem takim samym paskiem kolegi. ?|U niego cichutko. Czyli jak odkrece i wyjme filtr powietrza bede mial dostep do tego termostatu i węzykow ??? zeby posprawdzac samemu czy cos sie nie rozszczelnilo ???? dodam, że inne węże wszystko sprawdzilem, wymienialem turbine i DPF regenerowalem swego czasu, pomyslalem ze tu tkwil problem. ale syczenie bylo przed i jest po. wiec obstawiam ze problem lezy wlasnie tam w tym termostacie... o ile to mozliwe zeby tam cos sie rozszczelnilo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #225 Napisano 9 Listopada 2015 Dodatkowo zauważyłem kolejny objaw nie trzymania temperatury - wysokie obroty wiatraka chłodnicy (prawdopodobnie nawet obydwa pracowały) - i to właśnie to może też być powodem problemów z osiąganiem 90*. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #226 Napisano 9 Listopada 2015 Nie powinny wcale chodzic wentylatory, one w lecie rzadko chodzą.... A co Dopiero gdy zimno. Tu moze tkwi u Ciebie problem. Niechaj ktos cos w sprawie mojego syczenia odpowie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #227 Napisano 9 Listopada 2015 Nie powinny wcale chodzic wentylatory, one w lecie rzadko chodzą.... A coDopiero gdy zimno. Ciekawa teoria, to może w ogóle ich nie montować............... w starszych pojazdach czasami było to możliwe, we współczesnych, przy wysilonych układach i chłodnicach obliczonych na styk to bardzo ciekawa teoria.......... muszę się w firmie podzielić tymi rewelacjami gdzie ostatnio poszło do wymiany ok. 30 chłodnic w samochodach które z powodu zamulenia co skutkuje zmniejszeniem przepustowości rurek po kilku latach pracy mimo wentylatorów pracujących na maxa powodowały grzanie się silników, a chłodnice teraz takie cieniutkie, a spróbujcie jak będzie wyciek po staremu naprawiać lutowaniem (a w zasadzie zamykaniem obszaru który cieknie).... zmniejszenie powierzchni oddawania ciepła, efekty do przewidzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #228 Napisano 9 Listopada 2015 Ja mowie jak u siebie obserwowalem przez ostatni rok. Rzadko chodzily. A w lecie nigdy na maxa. W zimie ani razu sie nie wlaczyly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian7905 Zgłoś #229 Napisano 11 Listopada 2015 Oglądałem te przewody ale nie wiem na którym jest to zamontowane w B7. J strona 10 ,post 199 ,wrzuciłem zdjęcie ,niestety trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza ,a wtedy macie wszystko jak na dłoni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #230 Napisano 11 Listopada 2015 Dzieki, jutro bede rozbieral i szukal syczenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #231 Napisano 11 Listopada 2015 młody tm ani termostat ani płyn napewno ci nie syczy tak wiec szukaj gdzies na dolocie powietrza, od filtra w głąb, może gdzies na jakiejs opasce nieszczelność, przewody na IC ale wydaje mi sie że gdyby była jakas nieszczelność znaczy łapał by lewe powietrze auto by było słabsze i pewnie złapałby jakiś błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #232 Napisano 12 Listopada 2015 (edytowane) Dzieki !!! Masz racje. Przeciez termostat dsg to nie powietrze tam dociera tylko płyn a on bedzie bulgotal co najwyzej a nie syczal po sprawdzeniu wszystko szczelne. To samo powiedzial mechanik, ze jakby cos bylo nie tak to by blad wywalilo.... No i pojawily sie bledy... Obadajcie: http://forum.vw-passat.pl/threads/146782-Passat-b7-i-brak-mocy-oraz-migająca-spirala Edytowane 18 Listopada 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #233 Napisano 18 Listopada 2015 Przyszedł czas na montaż termostatu DSG, mam silnik BMR, wiec oryginalnie go nie było. Zamontowałem termostat marki MAHLE na 56,95 zł. Napotkałem kilka trudności, np to, że u mnie wymiennik jest podłączony nie tylko gumowymi wężami ale również rurkami, więc jedną musiałem wyciąć i zastosować cosik innego. Miałem troche węży itp od innych samochodów. Oto efekt: zdjęcie jak to wyglądało w oryginale króciec którego użyłem do połączenia dwóch przewodów (odpowietrznik jest przypadkowy, po prostu takie znalazłem) Można wrzucić jeden długi przewód ale trzeba wtedy wymontować oryginalny z bloku a dostęp jest trudny i nie chciało mi się rozbierać. Efekt końcowy, może nie jest to zrobione super profesjonalnie ale za friko Jedynym problemem był dobór węży, ponieważ króćce termostatu maja 20mm a na wymienniku chyba po 18, wiec trzeba poszukać przewodu który będzie miał końce o różnych przekrojach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #234 Napisano 18 Listopada 2015 A czemu montowales skoro ma go tam nie być ? Pomogło ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #235 Napisano 18 Listopada 2015 montowałem bo nowsze modele maja trochę unowocześniłem zdecydowałem się na montaż bo szlag mnie trafia jak przejeżdżam 20 km przy +5 st C zanim silnik dobije do 90. Mało tego, jak się zatrzymam to temp spada jutro będzie jazda próbna bo dziś już się zagrzał podczas odpowietrzania układu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #236 Napisano 18 Listopada 2015 ma tam być tylko vw kapneło sie o tym dopiero w 10roku i od tego roku montowane jest juz w kazdym ze skrzynią dsg, ja założyłem tez w tamtym tygodniu i teraz po 10km wskazowka stoi w pionie, wcześniej po 20km troche jej brakowalo do pionu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #237 Napisano 18 Listopada 2015 A to super ze pomoglo !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #238 Napisano 19 Listopada 2015 Potwierdzam, po założeniu termostatu DSG do 90 dobija w maks 10km. Odradzam zakładanie osłon zimowych przy tych temp. bo na autostradzie powyzej 140 km/h zaczyna sie lekko grzac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #239 Napisano 19 Listopada 2015 Zarypiście że Ci działa ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #240 Napisano 3 Grudnia 2015 No to i na mnie pora - zaraz ASO będzie ogarniać wymianę czujnika. Zobaczymy jutro rano czy nastąpiła poprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach