Skocz do zawartości
Charakterek

Przekaźnik wycieraczek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ja mam taki problem nie działają mi czasowe wycieraczki pasek 1999r ale jak przesunę ten przełącznik z jednej strony na druga to raz zadziałają i dalej jaki to przekaźnik wymienić mam możliwość podmianki z 1998r tylko nie wiem który.

 

Masz furkę z czujnikiem deszczu , czy bez?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mie to był Przekaźnik wycieraczek 1J0955531 nr 192. Stary otworzylem i ewidentnie bylo widac ze rozlecial sie tam ten maly elektromagnes.

Alegro okolo 70zl http://allegro.pl/przekaznik-wycieraczek-1j0955531-192-bora-golf-a2-i2160227029.html

 

Wymienilem go bez rozkrecania auta, ręke wsadzilem tam gdzie sa bezpieczniki i wymienilem przekaznik.

Działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz furkę z czujnikiem deszczu , czy bez?

Witam nie nie posiadam tej funkcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam nie nie posiadam tej funkcji

 

 

Spróbuj wymienić na przekaźnik nr 192 (1J0 955 531), może to coś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. W moim passacie 2003r mam również problem z wycieraczkami. Mam sensor deszczu, wycieraczki dziwnie chodzą, bo nawet jak delikatnie mrzy to czasami wkręcają sie na najwyższy bieg i na odwrót jak mocno pada to raz machnie na kilka sekund. Źle sie zatrzymują, bo ok 10cm przed dolnym prawidłowym położeniem. Czasami jest dobrze czasami nie. Ostatnio jechałem długi czas w deszczu i po jakiś 4h jazdy wycieraczki przestały działać. Zatrzymałem sie, wyłączyłem silnik po czy uruchomiłem ponownie i już wycieraczki działały.

Czy ktoś miał podobny problem? Co może być przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mały problem z przednimi wycieraczkami. Otóż po ustawieniu wycieraczek w pozycji spoczynkowej niestety wycieraczki zamiast się wyłączyć to pracują dalej i jeszcze obracają się z 7-8 razy i zatrzymują się niestety w różnych miejscach Podejrzewam że to może być problem właśnie z przekaźnikiem. Pozatym wszystko pracuje ok, na wolnych chodzi dobrze i na szybszych też, spryskiwacze działają prawidłowo, tylna wycieraczka działa prawidłowo. Co to może być? Może coś z manetką? Czy raczej przekaźnik? Jeśli przekaźnik to który z nich może odpowiadać za tą usterkę? Dodam że auto nie ma czujnika deszczu

Pozdrawiam

 

 

Sprawa rozwiązana wymieniony przekaźnik nr 377 i wszystko gra

Edytowane przez dzali0
naprawione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u mie to był Przekaźnik wycieraczek 1J0955531 nr 192. Stary otworzylem i ewidentnie bylo widac ze rozlecial sie tam ten maly elektromagnes.

Alegro okolo 70zl http://allegro.pl/przekaznik-wycieraczek-1j0955531-192-bora-golf-a2-i2160227029.html

 

Wymienilem go bez rozkrecania auta, ręke wsadzilem tam gdzie sa bezpieczniki i wymienilem przekaznik.

Działa.

 

Witam, u mnie tez mam problem z wycieraczkami, mam spryskiwacze xenonów i czujnik deszczu. Czasem po włączeniu zapłonu same się uruchamiają i działają z różna prędkością i jak chcą i po czasie się same wyłączają czasem nie, słychać jak przekaźnik cyka. Czy do wymiany przkaźnik ? Może coś z sensorem deszczu bo na innych ustawieniach działają normalnie tylko ze jak dam manetkę na 0 to działają nadal jak opisałem ? Z tego co czytałem co powinien być 192, czy Ty też miałeś takie objawy ?

Edytowane przez spiochu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, u mnie tez mam problem z wycieraczkami, mam spryskiwacze xenonów i czujnik deszczu. Czasem po włączeniu zapłonu same się uruchamiają i działają z różna prędkością i jak chcą i po czasie się same wyłączają czasem nie, słychać jak przekaźnik cyka. Czy do wymiany przkaźnik ? Może coś z sensorem deszczu bo na innych ustawieniach działają normalnie tylko ze jak dam manetkę na 0 to działają nadal jak opisałem ? Z tego co czytałem co powinien być 192, czy Ty też miałeś takie objawy ?

 

U mnie z problemem sie uporalem pomogło wymiana przekaznika 192 i jak narazie jest wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam na zbyciu nowiutki przekaźnik 192

jak zainteresowany ktoś to pisać na PW

cena to 50 zł (przesyłka wliczona)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczow.

Przelecialem wątki problemow z wycieraczkami ale raczej moje problemu nie znalazlem Moze ktos mial podobny problem.

A mianowicie mam u siebie czujnik deszczu i to nie podlega watpliwosci - wiem to napewno - szklane oko pod stopka lusterka jest na 100 proc i ma tak w papierach. Jak go kupilem 2-3 lat temu to bylo z nim OK to znaczy w pozycji pierwszej czyli tej z czujnikiem wycieraczki mozna powiedziec ze czekaly na deszcz i sie uruchamialy. Nie często rozpedzaly sie tak że chodzily bez przerwy - musialo dobrze padac, a tryb ciągły b. szybki to juz musiala byc niezla ulewa. Jakies miesiac temu zauwazylem ze tak zwany kapuśniaczek po drodze do pracy (12km) po kilku kilometrach rozpedza ja do pracy ciągłej a zatrzymanie sie na światłach - niekoniecznie je zatrzymuje - chodzą z przerwami a czasem i ciagle. Jak postoje dluzej to moze sobie przypomną ze stoje i niepada i zaczynaja zwalniac ale ten proces jest napewno zbyt dlugi. Dzwigienke regulacji czułości mam w pozycji do lewej na maksimum to znaczy w kierunku kolumny kierowniczej. To jest pozycja w ktorej jakies przerwy w pracy wycieraczej jeszcze sa zauwazalne. Pozycja w prawo na maximum powoduje raczej prace ciągłą i o przerwach niema co marzyc. Jak podczas jazdy przesune tą dzwigienke na chwile w prawo a potem wroce w lewo to wycieraczki na chwile sobie przypominają ze maja jakis czujnik deszczu. Ale za chwile ponownie zaczynaja sie rozpędzać i "gubić" przerwy to znaczy wchodza w tryb pracy ciągłej. Dodam ze wykonalem tak zwany test czujnika deszczu czyli na postoju w dzien bez deszczu uruchomilem wycieraczki, ktore zrobily dwa przejscia i czekaly na "deszcz". Butelką ze spryskiwaczem popsikałem na szybe w miejsce czujnika i wycieraczki sie uaktywnily a potem zatrzymaly. Kazde psiknięcie na czujnik powodowalo kilka ruchow po szybie a potem ustawały. Taki test widzialem na YouTube. Ale podczas prawdziwego deszczu wycieraczki nie wiedziec czemu bardzo szybko rozpedzaja sie do trybu pracy ciągłej co kiedyś było rzadkością. Jest na to jakaś rada? Ktoś ma jakis pomysł? Bo jak sie wkurze to zamienie przekaznik 192 na 377 i bede mial gdzieś ten "cudowny" patent Volkswagena

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rafixon_67 i co, poradziłeś sobie z tym? Mam chyba to samo, choć jeszcze muszę zrobić ten test, o którym piszesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Miałem u siebie w pasku (2001) czujnik deszczu ale wymieniałem przednią szybę i wstawili mi szybkę bez opcji na ten czujnik. W sumie nawet się nie złościłem bo z doświadczenia wiem, że dobra czasówka jest często lepsza niż automat. Jako że z takim wiszącym czujnikiem deszczu wycieraczki pomykały mi na sucho odlączyłem wiązkę z czujnikiem. Teraz nie działa mi czasówka. Co muszę zrobić, żeby czasówka zaczęła działać? Musze wymienić/wyciągnąć któryś przekaźnik albo bezpiecznik? Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musze wymienić/wyciągnąć któryś przekaźnik albo bezpiecznik?
Musisz wymienic przekaznik od passata bez czujnika deszczu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wsadzić 377, chyba, że masz spryski reflektorów to 603.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Tak też uczynię.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Może mi ktoś powiedzieć czym różni się przekaznik 4B0 955 531 A od 4B0 955 531 C chodzi mi o literę na końcu.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

czy przekaźnik odpowiadający za wycieraczki< w b5 1999 rok > to 192?? a druga sprawa to taka, czy przekaźnik moze powodować normalną pracę przednich a tylna wogóle nie dostaje napięcia i nie działa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Słuchajcie mam pytanie obecnie w aucie mam wycieraczki na czasówki czyli takie standardowe i do tego spryskiwacze reflektorów i mam przekaźnik chyba 603 taki brązowy. Pytanie brzmi jak przekaźnik mam zamontować aby do tego całego zestawu zamontować lusterko z czujnikiem deszczu z fotochromem???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

192 szary. Pisali bajki, że nie obsługuje sprysków a ja mam takowy u siebie i wszystko działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też tak mi się wydawało, że 192 ogarnie wszystko ale nie byłem pewien czy na pewno to ten ale teraz już jestem tego pewien po twojej wypowiedzi. kupuje 192 do auta i będzie robić robotę :).

 

Generalnie przekaźnik ogarnie i wycieraczkę na tyle jak rozumiem ponieważ mam kombi????

Edytowane przez rutek21

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności