rosek11 Zgłoś #1 Napisano 29 Grudnia 2014 Borykam się z problemowym odpalaniem po dłuższym postoju passat. W trakcie odpalanie auto dłużej kręci niż standardowo ponadto po odpaleniu przez chwilę nie równo silnik pracuje. Vag nie pokazuje żadnych błędów, korekty wtrysków ok, rozrusznik wymieniony na 11 zębów, wymienione świece i uszczelniacze wtryskiwaczy - bez efektu. Gdy wypnę czujnik temperatury paliwa passat odpala idealnie, po pierwszym obrocie rozrusznika. Wskazania temperatur na Vagu są zbliżone do siebie i oczywiście zbliżone do temperatury na dworze. Czy ktoś z kolegów może podpowiedzieć gdzie ewentualnie szukać przyczyny...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #2 Napisano 29 Grudnia 2014 Podpinam się pod temat, wszystko to samo co u kolegi powyżej. Dodam jeszcze tylko, że założenie nowego czujnika nic nie daje, w dalszym ciągu jest problem z odpaleniem, dopiero po odpięciu wtyczki jest ok zarówno na nowym jak i starym czujniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoo Zgłoś #3 Napisano 29 Grudnia 2014 Możecie wrzucić fotkę gdzie jest ten czujnik bo też mam problemy z odpalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #4 Napisano 29 Grudnia 2014 Z przodu silnika, tak na środku, na przewodzie paliwowym przy pompie paliwa. Fotka ewentualnie jutro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #5 Napisano 29 Grudnia 2014 na przewodzie paliwowym przed pompą vacum po prawej stronie silnika z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrh Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2014 Cześć, miałem podobnyr problem z b6, problemem okazał sie się czujnik położenia wału( info od mechanika co to wymieniał) taraz odpala idealnie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #7 Napisano 30 Grudnia 2014 A miałeś w komputerze błąd tego czujnika czy został wymieniony pomimo braku błędu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrh Zgłoś #8 Napisano 30 Grudnia 2014 Żadnego błędu, tylko problem z odpaleniem. Podobno jest to częsty problem z silnikami tdi 2,0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #9 Napisano 30 Grudnia 2014 Ciężko to się wymienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #10 Napisano 30 Grudnia 2014 Problem z odpalaniem ogólnie czy tylko zimą, tak jak większość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ralfi Zgłoś #11 Napisano 2 Stycznia 2015 Komuś może się udało dojść dlaczego ten czujnik ma taki istotny wpływ na odpalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrh Zgłoś #12 Napisano 2 Stycznia 2015 Nie wiem czy ciężko, mechanior babrał siq w tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zari93 Zgłoś #13 Napisano 3 Stycznia 2015 Witam ma problem z odpaleniem mojego passata gdy są minusowe temperatury przy -7 nawet samochód nie chciał zapalić. Wymieniłem świece żarowe na nowe wszystkie 4 ale niestety nie pomogło, wymieniłem filtr paliwa na nowy również nic. W komputerze pojawił się błąd czujnika spalin nr 3 za filtrem DPF i zastanawiam się czy ten czujnik ma wpływ na problemy z odpalaniem??? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #14 Napisano 3 Stycznia 2015 u mnie pomogla wymiana czujnika temperatury plynu chlodzacego, pod pompa vacum (nie mylic z czujnikiem temperatury paliwa) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #15 Napisano 3 Stycznia 2015 A pokazywał błędne wartości przed wymianą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zari93 Zgłoś #16 Napisano 3 Stycznia 2015 Tak pokazywał raz sie zaświecała kontrolka i gasła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zari93 Zgłoś #17 Napisano 4 Stycznia 2015 a pokazywało błąd tego czujnika temeratury płynu na kompie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #18 Napisano 4 Stycznia 2015 nie wiem bo mi na vagu tego nie pokazywalo... bylem juz cholernie zdesperowany bo wymienilem prawie wszystko (pompe vacum, swiece, nawet wymiana pompek podczas akcji VW nic nie pomogla).... jden mechanik mi zasugerowal wymiane czujnika o ktorym wspomnialem.... kupoilem oryginalny w ASO (czujnik okolo 150zl + oring 4zl) - satysfakcja nie do opisania ale jak pokazuje Ci na vagu temperature to sprawdz, bo jak pokazuje dobra to czujnik jest ok, ale jak sie zepsuje to przy minusowych temperaturach lub bliskich zera, nie wykrywa on ze jest naprzyklad -8 stopni, tylko wg niego jest np + 5 stopni... i zamiast dawke startowa ustawic automatycznie na wieksza przy rozruchu, to daje taka jak przy wyzszych temperaturach (u mnie problem z rozruchem byl tylko przy mrozach ponizej 1-2 stopni) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zari93 Zgłoś #19 Napisano 4 Stycznia 2015 dzięki wielkie to tak jak u mnie jutro to sprawdzę a czujnik temperatury spalin pewnie tez do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #20 Napisano 4 Stycznia 2015 niech Ci co mają problem z rozruchem odepną ten czujnik temperatury paliwa, jak będzie poprawa to będzie potrzeba szukania gdzie rozwiązania w dawkowaniu paliwem przy rozruchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach