Darekb1976 Zgłoś #5441 Napisano 21 Października 2015 230 i 10% Możesz zdradzić ile wyszła twoja konfiguracja? Ile rabatu udało Ci się wywalczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5442 Napisano 21 Października 2015 DSG Bieg jałowy. Zaczęło mi sie to nagle włączać i nie wiem dlaczego. Wcześniej nie zauważylem tego na E. Na D sie nie włącza. Bieg jałowy żyje własnym zyciem i nie mam pojęcia co wynalazca miał na myśli i jak to niby ma oszczedzac paliwo. Ma ktoś jakiś opis jak to powinno dzialac ? Zauważyłem jak na razie że ma to związek prędkoscia, obecnoscia innych aut przed i czy hamuje czy nie. Jak zaczynam hamowac to od razu włącza sie hamowanie silnikiem tez. Po prostu czarna d.... - - - - - aktualizacja - - - - - Asystent kolizji czy jakoś tak. Zauważyłem że trąbi w sytuacjach dla mnie jeszcze zupełnie bezstresowych ale nie hamuje.... Czy komuś z Was się to coś załącza i wyłącza zaraz ale bez interwencji hamulców ? Szukałem filmiku ale nie znalazłem jak to działa. Ktos to testował w Golfie ale chyba zapomniał przeczytać manual bo jak wół stoi że działa >30 a oni testowali przy 15 - - - - - aktualizacja - - - - - Rozbudowane czujniki parkowania z park assist. Czy wam też się włączaja jak pokonujecie duże kałuże ? - - - - - aktualizacja - - - - - Musicie odroznic uklad progresywny od ukladu ze zmiennym przelozeniem. Uklad progresywny czyli zmieniajacy sile w zaleznosci od predkosci jazdy jest w serii w kazdym passacie a uklad o zmiennym przelozeniu to mniej bo ok. Dwa obroty od skraju do skraju. Trzeba sie przejechac i zobaczyc co komu pasuje, jak ktos jezdzi po torze( w co watpie passatem) uklad o zmiennym przelozeniu jest taki sobie, trudno go wyczuc mimo ze niby jest do sportu przeznaczony. Podobnie jest z audi i bmw, jesnym ten uklad pasuje innym nie A mi sie podoba ten o zmiennym przelożeniu. Do manewrowania, parkowania na kręte uliczki itp jest super. Na tor pewnie słabo ale kto jeżdzi passatem po torze, do tego jest Golf R Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muszek Zgłoś #5443 Napisano 21 Października 2015 Co do pre-crash alert, załączył mi się już kilka razy. Każdorazowo były to sytuacje nie zagrożone stłuczką, po prostu samochód przede mną zwalniał, by skręcić w podporządkowaną, a ja go płynnie wymijałem nie zmniejszając prędkości; oceniam, że gdyby była to realnie zagrażająca sytuacja, to czas jaki miałbym na reakcję byłby zbyt mały - alarm włącza się, gdy mijam poprzedzający mnie samochód może o 1 metr. Z drugiej strony, być może ma on działać nie tyle na przyspieszenie reakcji kierowcy, co na jej intensywność, czyniąc ją bardziej gwałtowną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #5444 Napisano 21 Października 2015 Co do pre-crash alert, załączył mi się już kilka razy. Każdorazowo były to sytuacje nie zagrożone stłuczką, po prostu samochód przede mną zwalniał, by skręcić w podporządkowaną, a ja go płynnie wymijałem nie zmniejszając prędkości; oceniam, że gdyby była to realnie zagrażająca sytuacja, to czas jaki miałbym na reakcję byłby zbyt mały - alarm włącza się, gdy mijam poprzedzający mnie samochód może o 1 metr. Z drugiej strony, być może ma on działać nie tyle na przyspieszenie reakcji kierowcy, co na jej intensywność, czyniąc ją bardziej gwałtowną? Mam takie samo odczucie. Nie wiem jak to jest w stanie zatrzymać auto na 2-3 metrach z 60-70km/h, albo jest bardziej cwane niz mi sie wydaje i zaczyna hamowac wtedy kiedy juz mokro w gaciach..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #5445 Napisano 21 Października 2015 Oczekujesz na 190km jak rozumiem, więc dlaczego pytasz o biturbo? Jak wcześniej pisałem Dealer przesuwał tak skutecznie zejście mojego B8, że wyskoczył mi termin na koniec października więc zrezygnowałem z zejścia w tym roku. Zaliczkę zostawiłem i dogadałem się z Dealerem, żeby wpuścił auto w produkcje tak aby zejście było w okolicy marca 2016. Ta sytuacja pozwoliła mi od nowa skonfigurować auto i zmieniłem z TSI 1.8 na TDI 190 DSG ale powiem wam, że zaczynam się zastanawiać poważnie nad BiTb, a mam jeszcze na podjęcie decyzji ok miesiąca. Stąd moje zainteresowanie opcjami dla tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #5446 Napisano 21 Października 2015 Ja zaczynałem dokładnie tak samo jak Ty i w końcu postawiłem na BiTdi Raz się żyje Nie chciałem potem żałować przez kilka lat a czasu nie cofniemy niestety .. Jak wcześniej pisałem Dealer przesuwał tak skutecznie zejście mojego B8, że wyskoczył mi termin na koniec października więc zrezygnowałem z zejścia w tym roku. Zaliczkę zostawiłem i dogadałem się z Dealerem, żeby wpuścił auto w produkcje tak aby zejście było w okolicy marca 2016. Ta sytuacja pozwoliła mi od nowa skonfigurować auto i zmieniłem z TSI 1.8 na TDI 190 DSG ale powiem wam, że zaczynam się zastanawiać poważnie nad BiTb, a mam jeszcze na podjęcie decyzji ok miesiąca. Stąd moje zainteresowanie opcjami dla tego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Agbar Zgłoś #5447 Napisano 21 Października 2015 Ja zaczynałem dokładnie tak samo jak Ty i w końcu postawiłem na BiTdi Raz się żyje Nie chciałem potem żałować przez kilka lat a czasu nie cofniemy niestety .. Zgadza się, a ty dobrałeś progresywny układ kierowniczy? Jeżeli tak to czy warto - czy jest komfortowy w codziennym użytkowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #5448 Napisano 21 Października 2015 Dobrałem ale tylko czytając opinie i stwierdziłem, że warto.. ogólnie to mam wszystko oprócz haka, vebasto i poduszek z tyłu Auto mam do odbioru na Luty 2016.. Zgadza się, a ty dobrałeś progresywny układ kierowniczy? Jeżeli tak to czy warto - czy jest komfortowy w codziennym użytkowaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #5449 Napisano 22 Października 2015 (edytowane) 230k pln za passata?gratuluje fantazji... Jacek miesiąc temu. Kiedy zamawiałeś? Edytowane 22 Października 2015 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norkos Zgłoś #5450 Napisano 22 Października 2015 jechalem wczoraj z kolega jego BiTurbo Insignia (195KM, manual) i pokazal mi ciekawa rzecz: auto wykrywajac ze nastapi problem z DPF zwieksza spalanie (+ 3 litry) aby przepalic filtr. Pomaga to znaczaco w miescie Wiecie moze czy TDI ma podobny mechanizm ? Nie znalazlem nic w necie w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #5451 Napisano 22 Października 2015 (edytowane) Te nasze dyskusje trzeba czytać, filtrować, przejechać się na jazdach testowych i finalnie wyrobić sobie swoją opinie . Wydawałaby się oczywista oczywistość. Niestety nie w moim przypadku, bo nie zrobiłem testu porównawczego TDI150 km kontra TDI 190 km. Jechałem tylko tym TDI 150 km. Mam nadzieję, że nasze dyskusje skutecznie zachęca przyszłych kupujących do przeprowadzenia swoich własnych testów. No chyba , że wszyscy je robią i ze zdumieniem czytają moje wypociny myslac sobie jak mogłem być takim borokiem* nie robiąc testu porównawczego * borok znaczenia: rzeczownik, rodzaj męskoosobowy (1.1) reg. śl. nieudacznik, ofiara losu; ktoś nieporadny, ale sympatyczny przykłady: (1.1) Jo żech nie wiedziała, że z Zeflika je taki borok. RADEK Jeśli WIERZYĆ VW to " chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia XXXXXXXXXXX nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC)." Miałeś rację, dzięki. Edytowane 22 Października 2015 przez cortez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5452 Napisano 22 Października 2015 Wydawałaby się oczywista oczywistość. Niestety nie w moim przypadku, bo nie zrobiłem testu porównawczego TDI150 km kontra TDI 190 km. Jechałem tylko tym TDI 150 km. Mam nadzieję, że nasze dyskusje skutecznie zachęca przyszłych kupujących do przeprowadzenia swoich własnych testów. No chyba , że wszyscy je robią i ze zdumieniem czytają moje wypociny myslac sobie jak mogłem być takim borokiem* nie robiąc testu porównawczego * borok znaczenia: rzeczownik, rodzaj męskoosobowy (1.1) reg. śl. nieudacznik, ofiara losu; ktoś nieporadny, ale sympatyczny przykłady: (1.1) Jo żech nie wiedziała, że z Zeflika je taki borok. heheh myślę, że przesadzasz... ten silnik ma jedna podstawową zaletę pali połowę mniej niż 1.8 TSI ))) - - - - - aktualizacja - - - - - 230 i 10% Za taka konfigurację z takim napędem nic lepszego się nie kupi... i uważam, że okolica 200k jest mocno rozsądna (czy bym wydał tyle na Passata - nie wiem) ale wiem, że wolałbym taką konfiguracją od rocznego BMW 5 (520d z kilkoma dodatkami) czy A6.... Ja wiem, że dla wielu wyznacznikiem cen jest allegro i BMW 5 z 2012 roku z przebiegiem 78k km za 154k..... hehehehehehehehe ale każdy kto nadzieje się na taką minę później marzy żeby się tego pozbyć..... nie wierzcie w cuda i okazje!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5453 Napisano 22 Października 2015 heheh myślę, że przesadzasz... ten silnik ma jedna podstawową zaletę pali połowę mniej niż 1.8 TSI ))) - - - - - aktualizacja - - - - - No ale TDI 150 KM jeździ wolniej niż 1.8 TSI i stąd ten płacz, a poważnie rzeczywiście 190 KM ma prawie identyczne spalanie i lepsze osiągi i to naszego kolegę corteza przygnębia. Z drugiej strony 190 KM jest 8 tys. droższy (dla mnie to już kolejne 8 tys.- gdzieś jest granica możliwości finansowych. Oczywiście mógłbym poczekać kilka miesięcy i go zamówić, ale niecierpliwość wzięła górę). - - - - - aktualizacja - - - - - heheh Za taka konfigurację z takim napędem nic lepszego się nie kupi... i uważam, że okolica 200k jest mocno rozsądna (czy bym wydał tyle na Passata - nie wiem) ale wiem, że wolałbym taką konfiguracją od rocznego BMW 5 (520d z kilkoma dodatkami) czy A6.... Ja wiem, że dla wielu wyznacznikiem cen jest allegro i BMW 5 z 2012 roku z przebiegiem 78k km za 154k..... hehehehehehehehe ale każdy kto nadzieje się na taką minę później marzy żeby się tego pozbyć..... nie wierzcie w cuda i okazje!! Jak mawiają klasycy w 5 powinna pracować szóstka. Jeździłem 520, 525 i 530 . I tylko 6 cylindrów daje oczekiwaną radość z jazdy. Pozostałe silniki do tego modelu są za słabe. A wersja530, doposażona kosztuje ponad 300 tys. Więc wypasiony Passat nie jest konkurentem (cenowym). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cortez Zgłoś #5454 Napisano 22 Października 2015 (edytowane) No ale TDI 150 KM jeździ wolniej niż 1.8 TSI i stąd ten płacz, a poważnie rzeczywiście 190 KM ma prawie identyczne spalanie i lepsze osiągi i to naszego kolegę corteza przygnębia. . PRIM, kolega anton trafił w sam środek tarczy:) Edytowane 22 Października 2015 przez cortez Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prim Zgłoś #5455 Napisano 22 Października 2015 heheheh )) tak myślałem )) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz19790907 Zgłoś #5456 Napisano 22 Października 2015 Dobrałem ale tylko czytając opinie i stwierdziłem, że warto.. ogólnie to mam wszystko oprócz haka, vebasto i poduszek z tyłu Auto mam do odbioru na Luty 2016.. Wszystko oprócz tylnych poduszek ???? Jak wcześniej napisałeś czasu nie cofniesz (podczas wycinania ludzi z tyłu bardzo będziesz chciał go jednak cofnąć). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #5457 Napisano 22 Października 2015 Poduszki są oczywiście Nie brałem tylko tych dodatkowych.. zgadzam się z Tobą, że na bezpieczeństwie się nie oszczędza ale u mnie tył w 99% czasu użytkowania jest pusty Wszystko oprócz tylnych poduszek ???? Jak wcześniej napisałeś czasu nie cofniesz (podczas wycinania ludzi z tyłu bardzo będziesz chciał go jednak cofnąć). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #5458 Napisano 22 Października 2015 Wszystko oprócz tylnych poduszek ???? Jak wcześniej napisałeś czasu nie cofniesz (podczas wycinania ludzi z tyłu bardzo będziesz chciał go jednak cofnąć). Przy przewożeniu dzieci na tylnej kanapie, z tymi bocznymi poduszkami są jednak kontrowersje. Czy rzeczywiście w sytuacji bocznego uderzenia one bardziej chronią dzieci, czy też jak twierdzą niektórzy, siła wystrzału poduszki jest na tyle duża, że w przypadku dziecka w foteliku i przy zapiętych pasach, może potęgować obrażenia. Producenci fotelików zapewniają, że już sama konstrukcja fotelika chroni przed bocznym uderzeniem. Też miałem ten sam dylemat. Ja zamówiłem do swojego boczne poduszki, ponieważ moje dzieci już nie korzystają z całych fotelików i jeżdżą tylko na siedziskach wypiętych z fotelików. Chyba, że autem na tylnej kanapie będą jeździć starsze dzieci lub dorośli to rzeczywiście szkoda, że nie zostały zamówione, jako poprawa bezpieczeństwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #5459 Napisano 22 Października 2015 Jeździmy tylko we dwójkę więc nie miało zbytnio to sensu.. Oczywiście zdarza się kogoś podrzucić itp.. ale nie na codzień Przy przewożeniu dzieci na tylnej kanapie, z tymi bocznymi poduszkami są jednak kontrowersje. Czy rzeczywiście w sytuacji bocznego uderzenia one bardziej chronią dzieci, czy też jak twierdzą niektórzy, siła wystrzału poduszki jest na tyle duża, że w przypadku dziecka w foteliku i przy zapiętych pasach, może potęgować obrażenia. Producenci fotelików zapewniają, że już sama konstrukcja fotelika chroni przed bocznym uderzeniem. Też miałem ten sam dylemat. Ja zamówiłem do swojego boczne poduszki, ponieważ moje dzieci już nie korzystają z całych fotelików i jeżdżą tylko na siedziskach wypiętych z fotelików. Chyba, że autem na tylnej kanapie będą jeździć starsze dzieci lub dorośli to rzeczywiście szkoda, że nie zostały zamówione, jako poprawa bezpieczeństwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panny z wilka Zgłoś #5460 Napisano 22 Października 2015 Przy przewożeniu dzieci na tylnej kanapie, z tymi bocznymi poduszkami są jednak kontrowersje. Czy rzeczywiście w sytuacji bocznego uderzenia one bardziej chronią dzieci, czy też jak twierdzą niektórzy, siła wystrzału poduszki jest na tyle duża, że w przypadku dziecka w foteliku i przy zapiętych pasach, może potęgować obrażenia. Producenci fotelików zapewniają, że już sama konstrukcja fotelika chroni przed bocznym uderzeniem. Też miałem ten sam dylemat. Ja zamówiłem do swojego boczne poduszki, ponieważ moje dzieci już nie korzystają z całych fotelików i jeżdżą tylko na siedziskach wypiętych z fotelików. Chyba, że autem na tylnej kanapie będą jeździć starsze dzieci lub dorośli to rzeczywiście szkoda, że nie zostały zamówione, jako poprawa bezpieczeństwa. Panowie, temat jest bardziej skomplikowany. boczne poduszki z tylu nie sa tak istotne jak napinacze na sklajnych miejscah, ktore dostajemy w tym pakiecie. napinaczy z tylu nie ma bo ani ncap ani iish nie weryfikuje bezpieczenstwa na tylnej kanapie w zakresie pasow ( dzieci w testach sa przypiete pasami fotelikowymi, do 9kg i 9-18kg) a te same napinacze z przodu ratuja zycie i pozwalaja dostac 5 gwiazdek. moje dzieci jezdza juz w fotelikach 18-36 i uzywaja pasa samochodowego. tylko z tego powodu wzialem ten pakiet. boczne poduszki mozna wylaczyc w serwisie jesli jest kolizja z fotelikiem. u mnie nie ma ( romer kidfix) pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach