Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Wg tego co piszesz, to każdy system wspomagający utrzymanie toru jazdy jest zagrożeniem, bo zmniejsza czujność kierowcy.

Napisałem tylko, że statystycznie auta 4x4 częściej lądują w rowach niż te bez 4x4, co akurat jest prawda, jednak nie można tego implikować w sposób, w który to robisz, bo idąc kilka kroków dalej doszlibyśmy do wniosku, że najbezpieczniejszy to jest w sumie rower z hamulcami w pedałach i bez przerzutek ;)

 

Dodam tylko, że auto nie jest brane w leasing. Czyli odpada prowizja z tym związana.

Akurat powiem Ci, że to czy bierzesz VW leasing czy nie niczego nie zmienia w kwestii upustów. Mam nadzieję, że kupowanie passata to też kwestię finansowe i nie robię offtopu.

Jeśli ktoś z was bierze na własną firmę leasing to polecam zrobić to samo co w wypadku zakupu auta- szukać najlepszej oferty i zrobić "konkurs ofert", oraz przeliczać wszystkie dodatkowe koszta. Mi potrafił leasing 105% wyjść na poziomie 110% i więcej po zsumowaniu wszystkiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MA to wpływ. Dlaczego ? Dealer daje Ci większy rabat na auto ale odbije sobie to w leasingu bo tam też ma prowizję. Skąd to wiem? Dowiedziałem się od dealera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie VW Leasing niby 106,xx% miałem podobną wysokość rat co "zewnętrzny" leasing 112%, więc nie wiem jak to działa i gdzie te dodatkowe koszty dodali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Definitywnie żegnam się z passatem B8. To było trochę moje marzenie. Niestety.

Zamówiony w połowie lutego miał być w połowie lipca, potem w połowie września, dziś sie okazało, że na koniec października.

Straciłem kilka miesięcy i kupę nerwów.

 

Życzę wszystkim obecnym i przyszłym użytkownikom przyjemności z jazdy, a ja może gdzieś, może kiedyś. Zobaczymy. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
MA to wpływ. Dlaczego ? Dealer daje Ci większy rabat na auto ale odbije sobie to w leasingu bo tam też ma prowizję. Skąd to wiem? Dowiedziałem się od dealera.

U mnie przy bardzo dobrym rabacie dealer powiedział, że nie robi to dla niego różnicy. Ciekawe czy zmieniła się polityka czy jest to zależne od salonu i ile dostałbyś mniej bez ichniejszego leasingu, który imho się nie opłaca.

 

No właśnie VW Leasing niby 106,xx% miałem podobną wysokość rat co "zewnętrzny" leasing 112%, więc nie wiem jak to działa i gdzie te dodatkowe koszty dodali.

Bo musisz mieć przedłużoną gwarancję na czas leasingu, GAP i kilka innych. VW leasing chyba miał najsłabszą ofertę ze wszystkich, które dostałem. Finalnie u mnie wyszedł leasing na poziomie bodajże 105 albo 106 procent.

Definitywnie żegnam się z passatem B8.

Na pewno nie wolisz niczego z placu albo dealer nie zamówił sobie wcześniej auta, które ma niebawem przyjechać? Raczej ciężko będzie Ci zamówić inne auto i cieszyć się nim jeszcze w wakacje.

Pisałeś do salonów czy nie mają czegoś ciekawego na placu już albo ma niedługo przyjechać? Nie będziesz mieć swojej wymarzonej konfiguracji, ale przynajmniej autem nacieszysz się w tym roku jeszcze.

Edytowane przez niewienikt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspolczuje.

Ja zamowilem w poniedzialek z nastawieniem ze bedzie do konca roku.

Odpowiednie nastawienie to podstawa.

Jak masz czym jezdzic to nie powinienes odpuszczac.

Takie moje zdanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze podzwonić po salonach i się popytać czy do salonu nie zamówili już wcześniej samochodu o podobnej specyfikacji..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważone niedociągnięcia B8:

- Gdzie w discovery pro i telefon premium wprowadza się nowy kontakt do książki telefonicznej ? Zarówno na SIM Card jak i telefon po BT - za diabła nie mogę znaleźć ... w instrukcji również.

 

- Discovery pro potrafi się wyłączyć przy wybieraniu numeru ( T-mobile) - ktoś też tak ma ?

 

- Discovery pro dekoduje Mp3 tylko do 128 bit włącznie. 160 i wyżej nie idzie.

- gniazdo USB w podłokietniku ma tylko 1A więc bardziej prądożerne telefony tylko podtrzymuje.

- wszystkie gniazda 12V wyłączają się po wyłączeniu zapłonu. A ja bym chciał, żeby kamerka nagrywała

na postoju ... albo podpiąć pod 12V jakieś dodatkowe zabezpieczenie pracujące non stop ...

- deska rozdzielcza potrafi skrzypnąć przed kierowcą. mam nadzieję, że nie będzie się to nasilać ...

Edytowane przez cayugo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- Discovery pro potrafi się wyłączyć przy wybieraniu numeru ( T-mobile) - ktoś też tak ma ?

Nie

wszystkie gniazda 12V wyłączają się po wyłączeniu zapłonu. A ja bym chciał, żeby kamerka nagrywała

na postoju ...

a to raczej norma. Robią teraz w ogóle samochody, które po wyłączeniu zapłonu podtrzymują 12V?

 

Rozmawiałem dziś z pewnym człowiekiem z Niemiec, który pracuje w firmie, która jako samochody służbowe dla wybranych osób średniego szczebla wybrała passaty. Taki kontrakt z lokalnym dealerem mają, co parę lat z 6-8 sztuk na raz i tyle. Właśnie są w trakcie wymiany i podobno wielkie zdziwienie, gdyż dealer im powiedział, że termin oczekiwania do pół roku. Mimo stałej współpracy, mimo znacznej ilości, mimo kraju.

Tak więc nie jesteśmy w Polsce wyjątkiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zauważone niedociągnięcia B8:

- Gdzie w discovery pro i telefon premium wprowadza się nowy kontakt do książki telefonicznej ? Zarówno na SIM Card jak i telefon po BT - za diabła nie mogę znaleźć ... w instrukcji również.

 

- Discovery pro potrafi się wyłączyć przy wybieraniu numeru ( T-mobile) - ktoś też tak ma ?

 

Nie, ale u mnie zawiesiła się kilka razy przy rozpoczynaniu nawigacji z przejściem na Google Earth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, pierwszy raz na forum.

 

Piszę Panowie, bo chciałem dzisiaj zamówić u dilera Passata B8 i powiedzieli mi, że auto planowane jest na 45 tydzień, ale jeżeli nie zdążą, to od 46 tygodnia będę musiał zapłacić za samochód drożej o kolejne 2% !!! (druga podwyżka w tym roku i to jeszcze pod koniec...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem informację, że podwyżka jest planowana od stycznia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ewentualnie można by przełknąć, ale dostać auto w grudniu i jeszcze dopłacać...? Sama radość!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podwyżka przed końcem roku żeby po nowym roku było z czego spuszczać na auta ze starego rocznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jeszcze ewentualnie można by przełknąć, ale dostać auto w grudniu i jeszcze dopłacać...? Sama radość!

Zalezy kiedy zamawiales, ja jak podpisywalem umowe to nie bylo zadnej klauzuli o ewentualnej zmianie ceny, teraz pidobno juz jest taki zapis w umowie. Dlatego handlowiec mi powiedzial ze czeka go jeszcze batalia z importerem o cene z lutego w pazdzierniku albo listopadzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie serdecznie! Mam nadzieję, że nie zaśmiecam zbytnio wątku. Jeśli tak pokornie przyjmę skarcenie. Od pół roku planowałem zakup wymarzonego Espace 5, jednak wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią - nie rób tego - głównym powodem jest słaba renoma marki oraz spora utrata wartości - zacząłem myśleć, bo emocje już opadły. Mimo, iż auto zamówiłem w marcu realizacja przesunęła się na jesień.

 

Potrzebuję samochodu na już, po wielu jazdach próbnych, testach itp. padło na Passata B8 Variant Highline 2.0 TDI 190km dsg, auto mam od ręki. Konfiguracja mi pasuje. Od razu dostałem 4 tys. rabatu - pytanie czy to dużo? Czy próbować się jeszcze targować lub walczyć o bonusy? Sprzedawca jest bardzo pewny siebie i twierdzi, że gdybym zamawiał miałbym na styczeń, a wszystkie Passaty schodzą na pniu. W załączniku oferta wraz z dodatkowymi opcjami. Pomóżcie, bo jutro podpisuję papiery :przestraszony

 

Pozdrawiam nawrócony na VW :luka

 

[ATTACH=CONFIG]133620[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW jaki jest Indeks nośności opon 18 calowych w Passacie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie serdecznie! Mam nadzieję, że nie zaśmiecam zbytnio wątku. Jeśli tak pokornie przyjmę skarcenie. Od pół roku planowałem zakup wymarzonego Espace 5, jednak wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią - nie rób tego - głównym powodem jest słaba renoma marki oraz spora utrata wartości - zacząłem myśleć, bo emocje już opadły. Mimo, iż auto zamówiłem w marcu realizacja przesunęła się na jesień.

 

Potrzebuję samochodu na już, po wielu jazdach próbnych, testach itp. padło na Passata B8 Variant Highline 2.0 TDI 190km dsg, auto mam od ręki. Konfiguracja mi pasuje. Od razu dostałem 4 tys. rabatu - pytanie czy to dużo? Czy próbować się jeszcze targować lub walczyć o bonusy? Sprzedawca jest bardzo pewny siebie i twierdzi, że gdybym zamawiał miałbym na styczeń, a wszystkie Passaty schodzą na pniu. W załączniku oferta wraz z dodatkowymi opcjami. Pomóżcie, bo jutro podpisuję papiery :przestraszony

 

Pozdrawiam nawrócony na VW :luka

 

[ATTACH=CONFIG]133620[/ATTACH]

 

Podpowiem jedynie, że mi udalo się zbić cenę o prawie 12 tys. i zajelo mi to 2 dni... negocjacje między konkurującymi dealerami. Auto robione pod zamówienie i zakup prywatny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź - to sporo. Auto już jest na placu. Ma być na firmę. Do tego bierzemy leasing z wysokim wykupem. Czytam poprzednie posty o rabaty do 10% są w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedź - to sporo. Auto już jest na placu. Ma być na firmę. Do tego bierzemy leasing z wysokim wykupem. Czytam poprzednie posty o rabaty do 10% są w normie.

 

Jeżeli auto jest w konfiguracji bliskiej tej jakiej oczekujesz to sprawdź czy jest jeszcze jakieś podobne w Polsce, myślę że w innym wypadku nic nie ugrasz - to nie jest zamawianie auta z terminem odbioru za minimum pól roku - rabaty na auta zamawiane to faktycznie ok 10 %

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności